اکران فیلم Black Widow به سال 2021 موکول شد؛ تعیین تاریخ جدید برای چند فیلم مهم دیزنی

همانطور که پیش‌بینی هم شده‌بود، کمپانی والت دیزنی سرانجام لیست دقیقی از برنامه اکران‌های آینده خود منتشر کرده‌است که در آن شاهد تعویق در اکران فیلم ابرقهرمانی “بلک ویدو” (Black Widow) و تعیین تاریخ جدید اکران برای فیلم دیگر MCU یعنی “اترنالز” (The Eternals) هستیم. بنا بر اعلام رسمی والت دیزنی، اکثر فیلم‌های رو به اکران این کمپانی به دلیل پاندمی بیماری کرونا و تعطیلی سینماها از تقویم سال 2020 حذف و به سال 2021 موکول شده‌اند.

فیلم سینمایی “بلک ویدو” با بازی “اسکارلت جوهانسون” (Scarlett Johansson) به جای اکران در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان)، اکنون در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) راهی پرده سینما خواهد شد. همچنین فیلم “شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه” (Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings) هم که پیش از این قرار بود در ماه نوامبر 2020 اکران شود، تا تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران نخواهد شد.

فیلم ابرقهرمانی “اترنالز” نیز که قرار بود در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود، مجددا با تأخیر مواجه شده و اکنون برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

به همین ترتیب، فیلم “داستان وست ساید” (West Side Story) نیز دیگر فیلم کمپانی دیزنی است که از تقویم فیلم‌های 2020 حذف شده و قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ۱۴۰۰) اکران شود.

فیلم “مرگ روی نیل” (Death on the Nile) نیز با چند هفته تاخیر و در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) اکران خواهد شد. همچنین فیلم “کینگزمن” (The King’s Man) هم دو هفته زودتر و در تاریخ  ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

اما از دیگر فیلم‌هایی که فعلا برنامه اکرانشان تغییری نکرده، می‌توان به انیمیشن “روح” (Soul) و فیلم کمدی “مرد آزاد” (Free Guy) اشاره کرد که اولی در 20 نوامبر (30 آبان) و دومی در 11 دسامبر (21 آذر) راهی پرده سینما می‌شوند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم