تاریخ دقیق پخش فصل چهارم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص شد

“حمله به تایتان” (Attack on Titan) بدون‌شک یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین انیمه‌های سریالی میان دوستداران انیمه است که با داستان متفاوت و نفس‌گیرش مدت‌هاست که عده زیادی از مردم جهان را درگیر خود کرده‌است. همانطور که قبلا هم اعلام شده‌بود، فصل چهارم و پایانی این انیمه که حساس‌ترین فصل آن خواهد بود، قرار است در پاییز 2020 منتشر شود که به‌تازگی استودیو سازنده این انیمه تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام کرده‌است که طبق آن باید تا دو ماه دیگر منتظر تماشای فصل جدید “حمله به تایتان”  باشیم.

طی خبری که ساعاتی پیش منتشر شد، فصل چهارم “حمله به تایتان” قرار است از تاریخ 7 دسامبر 2020 (دوشنبه 17 آذر 1399) به صورت هفتگی منتشر شود.

هنوز اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های فصل جدید این انیمه منتشر نشده‌است و انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فصل چهارم، شاهد برخی جزئیات و پخش تریلر جدید هم از انیمه “حمله به تایتان” باشیم.

با این حال، اعلام و تایید تاریخ دقیق انتشار فصل پایانی این انیمه، نگرانی هواداران را درمورد لغو انتشار آن به دلیل بحران کرونا رفع کرد و با این حساب تا پایان سال 2020 شاهد تماشای فصل آخر “حمله به تایتان” خواهیم بود.

“حمله به تایتان” از سال 2013 منتشر می‌شود و طی این مدت به یکی از پربازدیدترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل شده‌است که بسیاری از سراسر جهان برای تماشای فصل پایانی آن لحظه شماری می‌کنند.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. رسول شریفی

    آبان 1, 1399

    فکر کنم چند سالی گذشته .الان دیگه در حال خرید خونه ام هستم و این انیمه رو یادم میاد .خیلی باحال بود.اگه وقت کنم. ادامه اش میدم تا تموم بشه البته ظاهرا هنوزم تموم نمیشه خخخخ

    پاسخ

  2. Annie_Leonhardt

    مهر 3, 1399

    خدایا شکرت که بالاخره اعلام کردن… این همه منتظر موندم که بالاخره ی تاریخ دقیق بگن سراغ مانگا هم نرفتم خداروشکر.

    پاسخ

    • امیرعلی در پاسخ به Annie_Leonhardt

      مهر 27, 1399

      اشتباه کردی داداش الکی خودتو گذاشتی تو کف
      ولی واقعا داستان داره عالی پیش میره
      برات اسپویل نمی کنم هایپت نپره

      پاسخ