11 مستند جذاب و دیدنی درباره بشقاب پرنده‌ها

چه به مستندهای مربوط به بشقاب پرنده‌ها علاقه داشته باشید، یا به وجود بشقاب پرنده باور داشته باشید یا حتی به این موضوع شک داشته و بخواهید با تماشای مستندها شک و تردید خود را کنار بگذارید، در هر صورت مستندهای دیدنی در این باره می‌توانند برایتان جالب باشند.

این مستندها به برنامه‌های سری فضایی تا نژادهای ترکیبی انسان و بیگانه‌ها می‌پردازند. پس بهتر است از این بعد به اشیای نورانی آسمان بیشتر دقت کنید چون در اینجا می‌خواهیم 11 مستند درباره بشقاب پرنده‌ها را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


11. برنامه جیمی موسان – The Jamie Maussan Show

یک برنامه مستند از آمریکای لاتین درباره یک روزنامه نگار مکزیکی و نظریه پرداز بشقاب پرنده‌ها به نام “جیمی موسان” که درباره تجربه مردم جهان در مواجهه با پدیده‌های عجیب، با آنها مصاحبه می‌کند.

او در قسمت اول درباره اشیای دایره‌ای عجیب در آسمان صحبت می‌کند. در قسمت‌های بعدی درباره بشقاب پرنده‌ها و احتمال کنترل داشتن بیگانه‌ها بر اشیای ساخته دست انسان توضیح می‌دهد. همچنین در رابطه با Project Pegasus و پروژه‌های سری دیگر توسط ایالات متحده صحبت می‌کند. این برنامه در 26 قسمت نیم ساعته ساخته شده است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 مستند جذاب و دیدنی درباره فرقه‌های مذهبی که باید تماشا کنید


10. گیتی – The Universe

یک مستند که بیشتر به حقیقت پرداخته تا نظریه پردازی و توطئه‌ها، اما یک قسمت را به بررسی کهکشان‌های بیگانه اختصاص می‌دهد. هر قسمت بر یک سیاره یا عملکرد آن در گیتی می‌پردازد.

یک قسمت درباره مریخ، یکی درباره زمین، یکی درباره ماه و به همین ترتیب ادامه دارند. قسمت مربوط به کهکشان‌های بیگانه به احتمال وجود حیات بیگانه‌ها می‌پردازد. کوچک بودن انسان در مقایسه با جهان و فضا پریشان کننده است.


9. بازمانده ماورالطبیعه – Paranormal Survivor

یک سریال مستند در دو فصل، شامل روایت و داستان افرادی که تجربه‌های عجیب و فراتر از تصور ما داشته‌اند. اغلب قسمت‌ها با موجودات ماورایی، اهریمن و موضوعات مختلف می‌پردازد، اما برخی از قسمت‌ها هم درباره مردمی است که معتقدند توسط بیگانه‌ها تسخیر شده‌اند. بسته به باورهایتان درباره ارواح و موجودات دیگر، شاید وجود بیگانه‌ها را نیز باور کنید.


8. لبه گیتی – Edge Of Universe

این مستند کاملاً درباره بشقاب پرنده‌ها نیست، بلکه به ایده حیات بیرون از جهان ما می‌پردازد. حتی با وجود اینکه دانشمندان سیاره دیگری با امکان حیات نیافته‌اند، این مستند به احتمال وجود دنیاهای شبیه زمین که می‌تواند نتیجه سفرهای فضایی باشد، پرداخته است.

این سریال مستند سه قسمتی دانسته‌های ما درباره گیتی و چیزهای بیشتری که باید درباره آن بدانیم را زیرسوال می‌برد. همچنین به ستاره‌های دنباله دار، سیارک‌ها و بسیاری از سؤالات دانشمندان می‌پردازد.


7. کد – The Code

یک سریال مستند سه بخشی در سال 2011 درباره کد ریاضی که ریشه همه موجودات گیتی است. هر قسمت به اطلاعات شگفت انگیزی درباره ریاضیات می‌پردازد.

ایده اصلی این است که اعداد و کدهای پنهان جهان می‌توانند همه چیز را توضیح دهند. این اعداد حتی می‌توانند قاتلین سریالی و رازهای جهان که هرگز به آنها فکر نمی‌کردید را فاش کنند. این سریال درباره بشریت رازهای بسیاری دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


6. ناشناخته – Unacknowledged

یک مستند دیدنی درباره بشقاب پرنده‌ها چون دولت می‌خواهد مسائل مربوط به فرازمینی ها را پنهان کند. دکتر ستیون گریر کلی پروژه نظامی سابق از دولت و دوره‌های مختلف تاریخ آمریکا را نشان می‌دهد. افرادی از دولت‌های مختلف در آن شرکت داشته‌اند.

به گفته گریر و بسیاری از متخصص‌ها تمام مسائل مربوط به سفینه‌ها دروغ‌هایی هستند که دولت‌ها به خورد مردم می‌دهند تا فکر کنند در معرض تهدیدهای آسمانی قرار داشته و ملت‌های دشمن را متحد کنند.


5. باب لازار: منطقه 51 و بشقاب پرنده‌ها – Bob Lazar: Area 51 And Flying Saucers

باب لازار شخصیت خاص دیگری است که در دنیای بشقاب پرنده‌ها بسیار مهم است. او می‌گوید برای کار به منطقه 51 رفته تا سفینه انسان‌ها را بازسازی و مهندسی کند.

درحالی که بسیاری این گفته‌ها را باور ندارند، اما تماشای این مستند می‌تواند ما را از آنچه که رخ می‌دهد باخبر کند. چه این داستان‌ها را باور کنید چه نکنید، لذت تماشای آن کافی است.


4. بیگانگان باستانی – Ancient Aliens

این مستند دیدنی به همه چیز می‌پردازد، از مم های مختلف تا “زکریا ستچین”، نویسنده کتاب معروف “ارابه خدایان”. بنابراین اگر به بشقاب پرنده‌ها علاقه دارید حتماً باید این مستند را تماشا کنید. موضوع جالب دیگر درباره این مستند این است که به تمام موضوعات مربوط به بشقاب پرنده‌ها پرداخته و مصاحبه‌های جالبی را پخش می‌کند.


3. تئوری توطئه – Conspiracies

این مستند با وجود نام خلاقانه‌اش بسیار تماشایی است. پرل هاربر، ایده زنده ماندن هیتلر از خودکشی و وجود ساختارهای دست ساز انسان روی ماه، از مسائلی هستند که این مستند به آن‌ها می‌پردازد.

این مستند علاوه بر پرداختن به بیگانه‌ها به پرونده رابرت تیلور هم می‌پردازد که آنقدر درباره مواجه شدن با بشقاب پرنده‌ها اصرار کرد که پرونده‌ای غذایی درباره آن تشکیل شد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فضایی کل تاریخ سینما از ادیسه فضایی تا میان ستاره ای


2. کتاب رازهای آمریکا – America’s Book Of Secrets

یک سریال مستند دیگر درباره توطئه‌ها و حقایقی درباره فعالیت‌های دولت، آدم ربایی بیگانه‌ها و مواجهه از نوع سوم، که پدیده‌های عجیبی هستند. این مستند هم به مسائلی مانند منطقه 51 و مقرهای نظامی مانند مقر نیروی هوایی رایت-پترسون در اوهایو، می‌پردازد که خرابه‌های پس از سقوط در آن به جا مانده‌اند.


1. جستجوی حیات در فضا – The Search For Life In Space

آخرین مستند این لیست از بقیه معتبرتر است زیرا به اطلاعات به دست آمده از دانشمندان و براساس مشاهدات آنها، و بررسی قمرهای مشتری، که برخی از یخ بوده و می‌توانند میکروارگانیسم‌ها را نگه دارند، به دست آمده است.

در این مستند سؤال این نیست که آیا در بیرون از سیاره زمین هم حیات وجود دارد. این است که حیات آنجا در مقایسه با انسان می‌تواند چقدر تکامل یافته شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم