کارگردان قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania مشخص شد

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی سونی پیکچرز، چهارمین قسمت انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” (Hotel Transylvania) که ساخت آن از مدت‌ها پیش تایید شده بود، این بار قرار نیست به کارگردانی “گندی تارتاکوفسکی” (Genndy Tartakovsky) ساخته شود و کمپانی دو کارگردان جدید را برای این پروژه معرفی کرده‌است.

“جنیفر کلوسکا” (Jennifer Kluska) و “درک دریمون” (Derek Drymon) دو کارگردان جوانی هستند که وظیفه کارگردانی دنباله انیمیشن پرطرفدار “هتل ترانسیلوانیا” را برعهده خواهند داشت. با این حال، “گندی تارتاکوفسکی”، کارگردان سه قسمت قبلی این مجموعه، این پرو‌ژه را ترک نخواهد کرد و این بار عهده‌دار نگارش فیلمنامه این انیمیشن خواهد بود.

طبق گفته کمپانی سونی پیکچرز، “سلنا گومز” (Selena Gomez) نیز علاوه‌بر صداپیشگی شخصیت میویس، به‌عنوان تهیه‌کننده با این پروژه جدید همکاری خواهد کرد. “آدام سندلر” (Adam Sandler) و “اندی سمبرگ” (Andy Samberg) هم همچون سه قسمت قبلی، در قسمت جدید انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” حضور خواهند داشت که در صورت پیشرفت مراحل پیش‌تولید آن، در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) راهی پرده سینماها خواهد شد.

اولین قسمت این انیمیشن در سال ۲۰۱۲ با بودجه‌ای ۸۵ میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی ۳۵۸ میلیون دلاری دست پیدا کند. بعد از مورد توجه قرار گرفتن انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا”، “گندی تارتاکوفسکی” در سال ۲۰۱۵ قسمت دوم این انیمیشن، با عنوان “هتل ترانسیلوانیا ۲” (Hotel Transylvania ۲) را مجددا کارگردانی کرد که با رسیدن به ۴۷۳ میلیون دلار فروش، توانست موفق تر از قسمت قبلی ظاهر شود.

اما سومین قسمت این انیمیشن که با عنوان “هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی” (Hotel Transylvania ۳: Summer Vacation) که در تابستان سال ۲۰۱۸ تولید و اکران شد، با ۵۲۸ میلیون دلار فروش، موفق ترین قسمت این مجموعه انیمیشن پر طرفدار شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم