فروش جهانی فیلم Tenet از 200 میلیون دلار فراتر رفت

بعد از گذشت سه هفته از اکران فیلم “تنت” (Tenet)، این فیلم اکنون به پرفروش‌ترین فیلم بعد از بحران کرونا تبدیل شده و در حال حاضر با مجموع فروش 207 میلیون دلاری خود در صدر جدول باکس آفیس سینمای هالیوود قرار دارد.

این درحالی است که فروش داخلی این فیلم در دو هفته اخیر 29 درصد کاهش پیدا کرده و در فاصله روزهای جمعه تا یکشنبه تنها 9 میلیون دلار در کشورهای آمریکا و کانادا فروش داشته است. ادامه روند رو به افزایش شیوع بیماری کرونا و بسته بودن بسیاری از سینماها در این دو کشور، اصلی‌ترین عوامل فروش کم فیلم “تنت” هستند.

گرچه مجموع فروش فیلم “تنت” در حال حاضر از میزان بودجه این فیلم (200 میلیون دلار) فراتر رفته است، اما این فیلم هنوز به 200 میلیون دلار فروش دیگر نیاز دارد تا بتواند به سود موردنظر خود دست پیدا کند. کمپانی برادران وارنر امیدوار است تا با عقب انداختن اکران فیلم “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” (Wonder Woman ۱۹۸۴) تا کریسمس سال جاری، بتواند به عملکرد بهتر فیلم “تنت” در گیشه کمک کند.

حالا فیلم “تنت” تا دو ماه دیگر که دومین فیلم بلاک باستری سال 2020 یعنی فیلم “بلک ویدو” (Black Widow) راهی پرده سینما می‌شود، فرصت دارد تا جایگاه خود را در صدر جدول باکس آفیس محکم کند. فیلم “بلک ویدو” در تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. سینا

    شهریور 24, 1399

    به این نولان بگید با این کارش هیچ خدمتی به سینما نکرد و تازه باعث شد تعداد بیشتری کرونا بگیرن!!!!

    پاسخ

    • عبآس در پاسخ به سینا

      شهریور 24, 1399

      این چه نگاهیه!!!!😐 پس شماهم لطف بکن دیگه سرِ کارت نرو تا به شیوع بیماری کمک نکنی(البته اگه شاغلی) یا دستکم از خونه بیرون نیا!!!!!
      و اینکه این مسئله اصلا ربطی به نولان نداره، تیمِ تهیه کننده تصمیم گیرنده‌ی نهایی هستن.

      پاسخ