اکران فیلم Wonder Woman ۱۹۸۴ تا کریسمس سال جاری عقب افتاد

کمپانی برادران وارنر طی خبر جدیدی از تاخیر مجدد در اکران فیلم “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” (Wonder Woman ۱۹۸۴) خبر داد که طبق آن این فیلم در کریسمس سال 2020 و به‌طور دقیق در تاریخ 25 دسامبر (5 دی 1399) راهی پرده سینما خواهد شد.

این پنجمین باری است که برادران وارنر تاریخ اکران فیلم “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” را به تعویق می‌اندازند و گفته می‌شود که این کار به دلیل کمک به فروش بهتر فیلم درحال اکران “تنت” بوده‌است. فیلم “تنت” که در افتتاحیه اکرانش به 20 میلیون دلار فروش در گیشه آمریکای شمالی دست پیدا کرد، در هفته دوم اکران خود 10 میلیون دلار فروش داشت و به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر تصمبم دارد دومین فیلم بلاک باستری خود یعنی “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” را به فاصله بیشتری از این فیلم منتشر کند.

“زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” به‌عنوان دنباله فیلم “زن شگفت انگیز”، محصول سال ۲۰۱۷، در نظر گرفته شده و نهمین فیلم دنیای سینمایی دی سی به حساب می‌آبد. همانطور که در تریلر این فیلم هم دیدیم، پرنسس دایانا در این فیلم به سال ۱۹۸۴ سفر می‌کند و متوجه زنده بودن شخصیت استیو ترور می‌شود. “پتی جنکینز” (Patty Jenkins) همانند قسمت قبلی، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “زن شگفت انگیز ۱۹۸۴” را برعهده داشته و علاوه بر  گل گدوت، “کریس پاین”، “کریستن ویگ” و “پدرو پاسکال” در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم