7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “عشق، باضمانت” (Love, Guaranteed) که باید تماشا کنید

“عشق، با ضمانت” یکی از بهترین فیلم‌های کمدی-رمانتیک است که تمام عناصر لازم برای جذابیت را داراست: دو فرد متفاوت که با هم مواجه می‌شوند، شرایط پیچیده و وجود شخصیت‌های دیگر. “ریچل لی کوک” (Rachel Leigh Cook) در نقش سوزان و “دیمون وینس جونیور” (Damon Wayans Jr) در نقش نیک حضور دارند. اگر دوست دارید کمدی‌های دیدنی مانند “عشق، با ضمانت” را تماشا کنید، در اینجا 7 فیلم مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. جورش کن – Set It Up – 2018

فیلمی با تمام عناصر یک کمدی رمانتیک دیدنی و نبود کلیشه‌ها. هارپر زوئی دویچ (“Zoey Deutch”) زنی قوی است که به کمک چارلی (گلن پاول “Glen Powell”) می‌خواهد رئیس‌هایشان را باهم آشنا کند تا کارمندان شرایط بهتری داشته باشند. شخصیت‌های جالب، متن قوی و اجرای دیدنی از نقاط قوت فیلم هستند و البته فضای فیلم هم به “عشق، با ضمانت” شباهت دارد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. کندی جار – Candy Jar – 2018

داستانی درباره دو نوجوان دبیرستانی، لونا (سمی گیل “Sami Gayle”) و بنت (جاکوب لاتیموری “Jacob Latimore”) که در تیم‌های رقیب هستند و زمانی که گاردهایشان را کنار می‌گذارند به شباهت میان خود پی می‌برند. یکی از زیباترین عاشقانه‌ها با یک داستان دیدنی.


5. نامه‌هایی به ژولیت – Letters to Juliet – 2010

داستان دیگری درباره دو دشمن که عاشق هم می‌شوند: سوفی (آماندا سیفرید “Amanda Seyfried”) و چارلی (کریستوفر ایگن “Christopher Egan”). سوفی نویسنده‌ای خلاق است که می‌خواهد کلر (ونسا ردگریو “Vanessa Redgraves”) و لورنزو بارتولینی (فرانکو نرو “Franco Nero”) دو نوجوان عاشق در 50 سال پیش را بهم برساند. در این ماجراجویی خود سوفی هم عشق را پیدا می‌کند.


4. جسیکا جیمز شگفت انگیز – The Incredible Jessica James – 2017

اثر دیگری از نتفلیکس درباره جسیکا جیمز که به تازگی از کسی جدا شده و می‌خواهد بر شرایط سختش غلبه کند. در این میان ناگهان عاشق بون (کریس اودوود “Chris O’Dowd”) می‌شود. یک فیلم درباره خودباوری با عناصر کمدی-رمانتیک که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


3. مرد باش – Man Up – 2015

فیلمی شبیه کمدی-رمانتیک های قدیمی که در آن نانسی (لیک بل “Lake Bell”) تصادفاً با جک مطلقه (سایمون پگ “Simon Pegg”) دیدار کرده و ماجراهای جالبی پدید می‌آید. نانسی خودش را یک نوجوان جا میزند و همین فیلم را دیدنی می‌کند.


2. عشق بر متر مربع – Love Per Square Foot – 2018

در “عشق، با ضمانت” شخصیت‌ها در محیط کار عاشق هم می‌شوند و در این فیلم همینطور است. سانجی (ویکی کائوشال “Vicky Kaushal”) و کارینا (آنگیرا دار “Angira Dhar”) می‌خواهند در بمبئی خانه بخرند. وقتی به در بسته می‌خورند تصمیم می‌گیرند ازدواج مصلحتی کنند. آیا عاشق هم می‌شوند؟ خودتان جواب را می دانید.


1. قطعاً، شاید – Definitely, Maybe – 2008

ویل (رایان رینولدز ” Ryan Reynolds”) مانند تد موزبی، داستان آشنایی با همسرش را برای دخترش مایا (ابیگیل برسلین “Abigail Breslin”) تعریف می‌کند. فیلم سه داستان از روابط گذشته او را شامل شده تا به هویت مادر در پایان می‌رسد. رابطه زیبای پدر و دختری این فیلم را جذاب می‌کند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین فیلم‌های رایان رینولدز (Ryan Reynolds)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم