7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “بزرگ شده توسط گرگ‌ها” (Raised By Wolves) که باید تماشا کنید

با وجود اتفاقاتی که در جهان می افتد بعید نیست دنیایی ایجاد شود که فرزند انسان توسط اندرویدها بزرگ شود. بگذارید “ریدلی اسکات” (Ridley Scott) (مریخی “The Martians” و چندگانه “بیگانه” (Aliens)) ارباب ژانر علمی تخیلی داستانی دراین باره بسازد. این سریال درباره دو ربات بزرگ به نام‌های مادر (آماندا کالین “Amanda Collin”) و پدر (اِرِن گازیکووسکی “Aaron Guzikowski”) باید در آینده دور در سیاره عجیبی فرزندان انسان را بزرگ کنند. در این کلنی به دلیل تفاوت‌های مذهبی جدایی‌های بسیار رخ داده. حالا اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا سریال‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. وست ورلد – Westworld – 2016

سریالی براساس رمان “مایکل کرایتون” و فیلمی به همین نام در سال 1973 درباره یک پارک با اندرویدها که مهمان‌های انسانی می‌توانند به آن وارد شوند و هرکاری که دوست دارند انجام دهند. اما اندرویدها شورش می‌کنند و داستانی شبیه “بزرگ شده توسط گرگ‌ها” ایجاد می‌شود.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه دنیای قشنگ نو (Brave New World) که باید تماشا کنید


6. آلموست هیومن – Almost Human – 2013

این سریال بیننده را چند سال به جلو و سال 2048 لس آنجلس می‌برد که شرایط افتضاح است. هر کارآگاه انسانی با یک اندروید ام ایکس همراه می‌شود تا سلامت انسان‌هایی که باید مراقبشان باشند تأمین شود. کارآگاه جان کنیکس (کارل اربن ” Karl Urban”) که در تصادف آسیب دیده با اندرویدی به نام دوریان همراه می‌شود. اما به دلیل مشکلاتی در برنامه نویسی دوریان او می‌تواند احساسات انسانی داشته باشد. همکاری این دو باهم تجربه لذتخشی ایجاد می‌کند.


5. بازماندگان – The Leftovers – 2014-2017

سریالی براساس رمانی به همین نام نوشته “تام پروتا” درباره ناپدیدشدن عجیب دو درصد از جمعیت زمین. گرچه سریال رازآلود است اما بخش اعظم آن درباره زندگی مردم در شرایط سخت است. بنابراین یک تریلر دیدنی ایجاد می‌شود.


4. کلنی – Colony – 2016-2018

سریالی درباره مأمور سابق اف بی آی ویل بومن (جاش هاووی “Josh Holloway”)، همسر جاسوس و سرکشش (سارا وین کالیز “Sarah Wayne Callies”) و سه فرزندشان، در دنیایی که بیگانه‌ها به انسان حمله کرده و آنها برای استفاده از بقا به کلنی تقسیم می‌شوند. این فیلم علمی-تخیلی پادآرمان شهری درباره داستان بقاست که انسان‌ها مجبورند در کنار هم زندگی کنند و همیشه بابت قلمرو و زندگی خود می‌ترسند.

همچنین بخوانید: 8 سریال تلویزیونی پساآخرالزمانی جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید


3. انسان‌ها – Humans – 2015-2018

در آینده نزدیک انسان‌های مصنوعی به نام سینث ها مرز بین انسان و ماشین را از بین می‌بردند. آن‌ها گجت هایی هستند که در هر خانواده‌ای دیده می‌شوند و انسان درباره تأثیر منفی آنها در آینده چیزی نمی‌داند. این سریال فقط سه فصل دارد و می‌توان در یک آخر هفته آن را تماشا کرد.


2. آینه سیاه – Black Mirror – 2011

سریالی از “چارلی بروکر” (Charlie Brooker) درباره جنبه‌های ترسناک تکنولوژی در دنیای امروز. گرچه “بزرگ شده توسط گرگ‌ها” یک آنتولوژی نیست، اما هردو درباره دنیای آینده و تأثیر تکنولوژی در آن هستند. یک سریال باکیفیت و خوش ساخت.


1. سقوط آسمان‌ها – Flying Skies – 2011-2015

یک سریال پساآخرالزمانی درباره چند بازمانده به نام ماساچوست دوم که در مقابل حمله بیگانه‌ها که بخش اعظم مردم را از بین بردند، مقاومت کردند. تام میسون (نوآ وایل “Noah Wyle”) قهرمان سریال و رهبر مردم است که به امنیت سه فرزندش بیشتر اهمیت می‌دهد. آن‌ها به تدریج که برای بقا تلاش می‌کنند به هدف واقعی بیگانه‌ها پی می‌برند. تلاش بازمانده‌ها برای درست کردن زندگی‌شان از صفر این سریال را به سریال “بزرگ شده توسط گرگ‌ها” شبیه می‌کند.

همچنین بخوانید: 33 فیلم برتر آخرالزمانی در تاریخ سینما که باید ببینید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم