نخستین تصاویر رسمی از فیلم Mank، ساخته جدید دیوید فینچر، منتشر شد

شبکه نتفلیکس ساعاتی پیش سرانجام اولین تصاویر رسمی از جدیدترین اثر کارگردان پرطرفدار سینما، دیوید فینچر، به نام “منک” (Mank) را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر بازیگران و فضای سیاه و سفید این فیلم هستیم. داستان این فیلم درباره زندگی فیلمنامه‌نویس هالیوودی، هرمان جی. مانکیویچ، در زمان نگارش فیلمنامه فیلم مشهور “همشهری کین” (Citizen Kane) می‌باشد و گری اولدمن نقش این نویسنده را در فیلم جدید “منک” برعهده داشته‌است. شما در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید و مورد انتظار “منک” را جک فینچر، پدر دیوید فینچر، برعهده داشته که قبل از فوتش در سال ۲۰۰۳ آن را به اتمام رسانده‌است. دیوید فینچر پیش از این در سریال‌های تلوزیونی مثل “خانه پوشالی” (House of Cards)، “شکارچی ذهن” (Mindhunter) و “عشق، مرگ و ربات‌ها” (Love, Death and Robots) به عنوان تهیه کننده و یا کارگردان با شبکه نتفلیکس همکاری داشته که با این حساب، پروژه جدید وی یعنی فیلم “منک”، چهارمین همکاری او با این شبکه پرمخاطب بوده است.

آخرین فیلم سینمایی کارگردانی شده توسط فینچر، فیلم جنایی “دختر گمشده” (Gone Girl) بود که در سال 2014 اکران شد و در مجموع به بیش از 370 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد.

علاوه بر گری اولدمن،  آماندا سایفرد، لیلی کالینز، تام برک و  چارلز دنس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “منک” به ایفای نقش پرداخته‌اند. شبکه نتفلیکس قرار است این فیلم را در پاییز سال جاری منتشر کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم