فروش جهانی فیلم Tenet از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد

عملکرد فراتر از حد انتظار فیلم “تنت” (Tenet) همچنان ادامه دارد و فروش جهانی این فیلم درحالی که هنوز به پایان هفته دوم اکرانش نرسیده از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده‌است. این فیلم که به‌تازگی در چین و برخی ایالات کشور آمریکا اکران خود را به‌صورت محدود آغاز کرده، در دو روز گذشته به فروشی ۲۰ میلیون دلاری در کشور چین دست پبدا کرده‌است.

با اینکه هنوز مشخص نیست چه تعداد سینما در روزهای آینده برای اکران فیلم “تنت” بازگشایی خواهند شد، اما انتظار می‌رود که این فیلم با توجه به روند قابل قبولی که در این مدت کم در گیشه داشته، به‌زودی به اولین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. فیلم “تنت” که بودجه‌ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شده، به فروشی ۴۵۰ میلیون دلاری نیاز دارد تا به‌عنوان فیلمی سودآور و موفق شناخته شود.

اثر جدید “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) اکنون در صدر جدول فروش هفتگی بیش از ۵۰ کشور دنیا قرار دارد. در کشور آمریکا نیز با توجه به وضعیت قرمز سه ایالت بزرگ این کشور به دلیل بیماری کرونا و اکران فیلم “تنت” به‌صورت خیلی محدود، اگر این فیلم در اولین هفته اکرانش به حداقل ۱۸ میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کند، برای کمپانی وارنر شروع موفق و قابل قبولی تلقی خوهد شد.

فیلم “تنت”، ساخته  “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، با بازی “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا” یک اکشن خارق‌العاده با موضوع جاسوسی است که به گفته‌ی خود نولان، عظیم‌ترین پروژه وی تا به امروز بوده‌است.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. mc

    شهریور 24, 1399

    سلام. وقت بخیر
    لطف بفرمایید بگید که چطور میشود فیلم های خارجی را به همراه زیرنویس فارسی
    قانونی نگاه کرد؟

    پاسخ