7 فیلم کمدی جذاب و دیدنی شبیه فیلم “موعد مقرر” (Due Date) که باید تماشا کنید

در این فیلم کمدی سیاه از “تاد فیلیپس” (Todd Phillips) در سال 2010، پیتر (رابرت داونی جونیور “Robert Downey Jr.”) باید پیش از تولد فرزندش به لس آنجلس برسد. متاسفانه در هواپیما بازیگری به نام ایتان (زک گالیفیناکیس “Zach Galifianakis”) را دیده و او باعث جدا شندنش از لیست پرواز می‌شود. حالا پیتر باید به همراه ایتان آزاردهنده و سگ بدتر از خودش، در سفر جاده‌ای همراه شود که دو روز بعد به مقصد می‌رسند، البته اگر از زندان مکزیک سردرنیاورند.

“موعد مقرر” یک کمدی بامزه پر از شوخی و جوک و شخصیت‌های دوست داشتنی است. یک فیلم تماشایی که نباید جدی گرفته شود. اگر دوست دارید فیلمی تماشا کرده و کلی بخندید در اینجا فیلم‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بیارش گریک – Get Him To The Greek – 2010

کارمندی از شرکت موسیقی باید در 72 ساعت آینده یک ستاره انگلیسی را از لندن به لس آنجلس بیاورد. آن‌ها در وگاس شب بی نظیری دارند (تقریباً شبیه “موعد مقرر”). فیلمی به کارگردانی “نیکلاس استلر” (Nicholas Stoller) و با حضور “راسل برند” (Russell Brand) و “جونا هیل” (Jonah Hill).

همچنین بخوانید: 15 مینی سریال جذاب و دیدنی که می توانید تنها در چند روز تماشا کنید


6. ما میلرها هستیم – We’re The Millers – 2013

یک مواد فروش رقصنده‌ای را به عنوان همسر قلابی‌اش، سارق بامزه‌ای را به عنوان دخترش و نوجوان احمق همسایه را به عنوان پسرش جا میزند تا از طریق سفر مثلاً تفریحی‌شان مواد مخدر رئیسش را از مکزیک وارد کند. سفر این خانواده قلابی بسیر بامزه است و سفر جاده‌ای آن به “موعد مقرر” شباهت دارد. “جنسفر آنیستون” (Jennifer Aniston)، “جیسون سودیکیس” (Jason Sudeikis)، “اما رابرتس” (Emma Roberts)، “ویل پولتر” (Will Poulter)، “نیک آفرمن” (Nick Offerman)، “کاترین هان” (Kathryn Hahn)، “مالی کوئین” (Molly Quinn) و “اد هلمز” (Ed Helms) از ستارگان آن هستند.


5. خماری دو – The Hangover II – 2011

در این سری از “خماری” مهمانی به تایلند برده می‌شود که گروه قدیمی آلن، استو و فیل، خود را در بانکوک دیده اما اصلاً نمی‌دانند چطور به آنجا رفته‌اند و برادر کوچک نامزد استو هم نیست. تلاش آنها برای یافتن او ماجراهای بامزه‌ای را رقم میزند. فیلمی به کارگردانی “تاد فیلیپس” و با حضور “بردلی کوپر” (Bradley Cooper)، “زک گالیفیناکیس”، اد هلمز” و “جاستین بارتا” (Justin Bartha).


4. رئیس‌های وحشتناک – Horrible Bosses – 2011

چند کارمند که هر کدام از رئیس‌هایشان خسته‌اند و می‌خواهند آنها را بکشند. بنابراین پس از یک شب مستی یک مزدور استخدام می‌کنند اما نقشه‌شان خوب پیش نمی‌رود. فیلمی دیدنی و بامزه با طنز تلخ از ژانر کمدی جنایی که برای طرفداران “موعد مقرر” دیدنی است.

همچنین بخوانید: لیست 10 فیلم جذاب و دیدنی که دست‌کم گرفته‌شده و از یاد رفته‌اند


3. تد – Ted – 2012

با برآورده شدن آرزوی جان کوچولو برای زنده شدن تدی خرسش، این دو بهترین دوستان هم می‌شوند. سی سال بعد تدی هنوز کنار جان است و دوست دخترش را اذیت می‌کند. تد آزاردهنده هنوز بهترین دوست جان است و حالا دوست دختر جان از او می‌خواهد بزرگ شود. فیلمی جلب با حضور “مارک والبرگ” (Mark Wahlberg) و “میلا کونیس” (Mila Kunis) در نقش‌های اصلی و “جوئل مک‌هال” (Joel McHale) و “جووانی ریبیسی” (Giovanni Ribisi) در نقش‌های فرعی و البته با صدایپیشگی “سث مک فارلن” در نقش تدی.


2. خماری – The Hangover – 2009

سه دوست پس از مستی و خوشگذاری در وگاس بیدار شده اما متوجه می‌شوند دوستشان که قرار است داماد شود، گم شده. مشکل اینجاست که هیچ کدامشان چیزی به یاد نمی‌آورند. آن‌ها همه جا را می‌گردند. “زک گالیفیناکیس” نقش مشابه در “موعد مقرر” را ایفا کرد که همه چیز را بهم می‌ریزد و دوستانش را عصبانی می‌کند.


1. تندر گرمسیری – Tropic Thunder – 2008

فیلمی به کارگردانی “بن استیلر” (Ben Stiller) و با حضور او در یک فیلم جنگی بزرگ با حضور شخصیت‌هایی که به اشتباه با یک موادفروش مواجه شده و در صحنه واقعی جنگ مبارزه می‌کنند. “جک بلک” (Jack Black)، “رابرت داونی جونیور”، “جی باروشل” (Jay Baruchel) و “براندن تی. جکسون” (Brandon T. Jackson) از بازیگران فیلم هستند و اگر از “موعد مقرر” خوشتان آمده پس “تندر گرمسیری” را هم دوست خواهید داشت زیرا به همان اندازه لحظات احمقانه دارد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین استندآپ کمدی‌های تاریخ که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. م.د.ن

    شهریور 29, 1400

    بنظرم “ما میلرها هستیم” خیلی باحال بود و طنز جالبی داشت که تابه حال تجربه ش نکرده بودم…ممنون که پیشنهادش کردین..

    پاسخ