7 فیلم کمدی جذاب و دیدنی شبیه فیلم “پاین‌اپل اکسپرس” (Pineapple Express) که باید تماشا کنید

همکاری میان “ایوان گلدبرگ” (Evan Goldberg)، “جاد اپتاو” (Judd Apatow) و “سث روگن” (Seth Rogen) در سال‌های اخیر به تولید چند کمدی موفق منجر شده است. کمدی اکشن “پاین‌اپل اکسپرس” نمونه کاملی از این دست است. فیلمی به کارگردانی “دیوید گوردون گرین” (David Gordon Green) که در آن روگن یک مأمور ابلاغ و “جیمز فرانکو” (James Franco) نقش یک موادفروش را برعهده دارد. پس از اینکه دیل دنتون با بازی روگن یک افسر پلیس و موادفروش را می‌بیند که مردی را به قتل رساندند، باید با موادفروشش ساول سیلور فرار کند، لوازمش را در صحنه جرم به جا می‌گذارد. این فیلم در زمان اکران موفق بود و سیکوئلش ساخته شد. در اینجا فهرستی از فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. خیلی بد – Superbad – 2007

سث و ایوان (جونا هیل “Jonah Hill” و مایکل سرا “Michael Cera”) دوستان کودکی هستند و زندگی‌شان خسته کننده شده و البته از آنجاییکه بچه‌های محبوبی نبودند هرگز به مهمانی دعوت نشدند. پس از ترک کالج جولز (اما استون “Emma Stone”) آن‌ها را به مهمانی خانه‌اش دعوت کرده و فرصت انجام کارهای نوجوانان را به دست می‌آورند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. باردار – Knocked Up – 2007

بن استون (روگن) یک احمق است که در کلوپ شبانه با آلیسون اسکات (کاترین هایگل “Katherine Heigl”) آشنا می‌شود. آن‌ها رابطه‌ای یک شبه دارند و صبح فردا از هم جدا می‌شوند. هشت هفته بعد آلیسون متوجه بارداری‌اش شده و پدر بچه قطعاً بن است. بنابراین با او تماس گرفته و رابطه‌ای را آغاز می‌کنند. اما به خاطر شخصیت‌های متضادشان همیشه باهم مشکل دارند.


5. هنرمند فاجعه – The Disaster Artist – 2017

این فیلم به جریان ساخت بدترین فیلم ممکن می‌پردازد. فرانکو نقش تامی ویسیو را ایفا می‌کند، بازیگر تازه کاری که برای بازیگری به لس آنجلس می‌آید اما به خاطر رفتار و لهجه عجیبش به او نقش نمی‌دهند. تا اینکه تصمیم می‌گیرد به همراه دوستش گرگ سسترو (دیو فرانکو “Dave Franco”) فیلم خودش را بسازد.


4. مصاحبه – The Interview – 2014

دیو اسکایلارک (فرانکو) و آرون راپاپورت (روگن) یک زوج موفق مجری و تهیه کننده هستند که در برنامه مشترکشان رازهای تاریک سلبریتی ها آشکار می‌شود. اسکایلارک متوجه می‌شود کارگردان اهل کره جنوبی کیم جونگ-اون برنامه‌شان را دوست دارد و می‌خواهند با او مصاحبه کنند. اما پیش از رفتن به آنجا مأمورین سیا وظیفه قتل کیم جونگ-اون را به آن‌ها می‌سپارند.

همچنین بخوانید: معرفی 5 فیلم کمدی جذاب و دیدنی از 5 سال اخیر که باید تماشا کنید


3. آدم‌های بامزه – Funny People – 2009

فیلمی به کارگردانی اپتاو درباره جرج سیمونز (آدام سندلر “Adam Sandler”)، یک کمدی و بازیگر سابق افسرده که پس از ابتلا به لوکمی دوباره به صحنه طنز بازمی گردد. او در یک کلوپ کوچکتر با ایرا رایت (روگن) آشنا می‌شود و تحت تأثیر فضا می‌خواهد به عنوان دستیار او کار کند. سندلر با وجود حضور در کمدی‌های احمقانه بار دیگر اجرای قدرتمندش را ثابت می‌کند. این نقش او که به واقعیت نزدیک است، باعث درخشش شد. یک فیلم دیدنی و خاص از دنیای طنز.


2. خیابان جامپ شماره ۲۱  – ۲۰۱۲ – ۲۱Jump Street

فیلمی اقتباسی از برنامه‌ای در سال‌های 1980 درباره دو افسر پلیس: اشمیت باهوش اما بدهیکل (هیل) و جنکوی ورزشکار اما بی مزه (چنینگ تیتوم “Channing Tatum”) که از زمان همکاری در آکادمی باهم بوده‌اند. سپس برنامه‌ای را آغاز می‌کنند که پس از سه دهه تازه شروع شده است. کاپیتان دیکسون (آیس کیوب “Ice Cube”) آن‌ها را به عنوان مأمور مخفی به دبیرستان می‌فرستد تا یک فروشنده نوعی ماده مخدر مرگبار را شناسایی کنند.


1. سوسیس پارتی – Sausage Party – 2016

یک فیلم انیمیشن که روگن در نقش فرانک صداپیشگی می‌کند. از نظر او و خوراکی‌های دیگر فروشگاه انسان‌هایی که آنها را می‌خرند به ابدیت می‌برند. اما وقتی متوجه می‌شوند این ابدیت به معنای خورده شدنشان است، فرانک برای یافتن حقیقت ماجراجویی را آغاز می‌کند. فیلمی پر از کنایه‌ها و شوخی‌های دیدنی که تماشای آن لذتبخش است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کوتاه تاریخ سینما در ژانر کمدی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم