7 فیلم اکشن جذاب و دیدنی شبیه فیلم “اعمال خشونت” (Acts of Violence) که باید تماشا کنید

“اعمال خشونت” یک تریلر اکشن سال 2018، به کارگردانی “برت دونوو” (Brett Donowho) است. داستان درباره برادران مک گرگور است که پس از ربوده شدن برادر کوچکشان، با کمک مهارت‌های نظامی خود به پلیسی (بروس ویلیس “Bruce Willis”) کمک می‌کنند تا یک گروه قاچاق انسان و رئیسشان را دستگیر کند. فیلم نبرد شخصیت‌های مثبت در برابر شخصیت‌های منفی و پیروزی آنها را نشان می‌دهد. اگر از این فیلم خوشتان آمد در اینجا فیلم‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بازی انتقام – Acts of Vengeance – 2017

فیلمی به کارگردانی “آیزاک فلورنتین” (Isaac Florentine)، با حضور “آنتونیو باندراس” (Antonio Banderas)، درباره وکیلی سابق که سوگند می‌خورد تا پیش از انتقام مرگ همسر و فرزندش سکوتش را نشکند. باندراس برای این نقش از نماد جذابیت به یک قهرمان اکشن تبدیل شد.

همچنین بخوانید: 38 فیلم برتر اسپانیایی زبان که نباید از دست بدهید


6. بیبی راننده – Baby Driver – 2017

فیلمی اکشن به کارگردانی “ادگار رایت” (Edgar Wright) با حضور “انسل الگورت” (Ansel Elgort) درباره مردی که آزادی خود را به خطر انداخته زیرا گانگستری دوست دخترش را تهدید کرده و او باید در یک سرقت شرکت کند. گروهی از ماموران پلیس نقشه را بهم می‌زنند. این فیلم تحسین شده باید تماشا شود.


5. بلوند اتمی – Atomic Blonde – 2017

شارلیز ترون” (Charlize Theron) نقش لورین برتون، جاسوس ام 16 را ایفا می‌کند که مهارت‌های مرگبار دارد. این فیلم به کارگردانی “دیوید لیچ” (David Leitch) سال 1989 پیش از سقوط دیوار برلین را نشان می‌دهد. لورین باید به حلقه شخصیت‌های منفی راه یافته و نقشه‌اش را عملی کند.


4. اولتیماتوم بورن – The Bourne Ultimatum – 2007

در این سری از بورن، جیسون بورن (مت دیمون “Matt Damon”) یک مزدور سابق سیا است که دچار فراموشی شده اما مهارت‌هایش در او مانده‌اند. این بار به دنبال یک مأمور سیا است. این فیلم به کارگردانی “پل گرینگرس” (Paul Greengrass) براساس رمانی به همین نام نوشته “رابرت لودلوم” ساخته شد و اگر طرفدار ژانر اکشن هستید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی دهه اخیر براساس امتیاز راتن تومیتوز


3. مأموریت غیرممکن: فال اوت – Mission Impossible: Fallout – 2018

بهترین سری از چندگانه “مأموریت غیرممکن” به کارگردانی “کریستوفر مک کوری” (Christopher McQuarrie) درباره “ای‌تان هانت” (تام کروز “Tom Cruise”) و تیم او در حین تلاش برای متوقف کردن حملات هسته‌ای توسط گروه‌های تروریستی در سه شهر. “هنری کویل” (Henry Cavill)، “وینگ ریمز” (Ving Rhames) و “سایمون پگ” (Simon Pegg) از ستاره‌های فیلم هستند.


2. ربوده شده – Taken – 2008

لیام نیسون” (Liam Neeson) در نقش برایان میلز، مأمور مخفی، مهارت‌های خاصی دارد، مهارت‌هایی که طی حرفه طولانی مدتش به دست آورده و او را برای سارقان دخترش به یک کابوس تبدیل کرده است. این تریلر-اکشن فرانسوی انگلیسی زبان توسط “لوک بسون” (Luc Besson) و “رابرت مارک کامن” (Robert Mark Kamen) نوشته و توسط “پیر مورل” (Pierre Morel) کارگردانی شده است. “مگی گریس” (Maggie Grace)، “فامکه یانسن” (Famke Janssen)، “کیتی کسیدی” (Katie Cassidy)، “لیلند ارسر” (Leland Orser) و “هولی والانس” (Holly Valance) از ستاره‌های آن هستند. یکی از بهترین فیلم‌ها در زمینه آدم ربایی و قاچاق انسان.


1. جان سخت – Die Hard – 1988

بهترین تریلر اکشن این لیست یک اثر کلاسیک به کارگردانی “جان مک‌تیرنان” (John McTiernan) و نوشته “جب استارت” (Jeb Stuart) و “استیون ئی. د سوزا” (Steven E. de Souza) است. “بروس ویلیس”، “آلن ریکمن” (Alan Rickman)، “الکساندر گودونوف” (Alexander Godunov) و “بانی بدیلیا” (Bonnie Bedelia) از ستارگان آن هستند. کارآگاه جان مک لین، پلیسی سخت کوش است که امیدوار است تعطیلات را با همسرش بگذراند. با آمدن به لس آنجلس متوجه می‌شود که در اداره همسرش گروگانگیری شده. حالا باید هرچه زودتر با شخصیت‌های بد مبارزه کند. ریکمن نقش ویلنی به نام هانس گروبر و ویلیس نقش قهرمان را برعهده دارد.

همچنین بخوانید: 14 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم جان سخت (Die Hard)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم