7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “دوک باش” (Get Duked) که باید تماشا کنید

فیلمی محصول سال 2019 از “نینیان داف” (Ninian Doff) که اولین فیلم این کارگردان است و به عنوان یک کمدی سیاه به ماجراجویی چهار نوجوان برای نجات جان خود از روانی های ماسک پوش و در عین حال انجام وظایف سه گانه جایزه دوک ادینبرو را نشان می‌دهد. این پسرها باید در جنگل‌های اسکاتلند به مدت سه شب و چهار روز زنده مانده و کار گروهی، مهارت‌های خود را برای دریافت جایزه دوک ثابت کنند. گروهی از روانی های مسن که فکر می‌کنند با کشتن جوان‌ها جامعه پاک می‌شود به دنبال آنها هستند.

اگر فیلم “دوک باش” را دیده‌اید و به دنبال فیلم‌های مشابه هستید، در اینجا 7 کمدی سیاه شبیه “دوک باش” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دیکتاتور – The Dictator – 2012

یک دیکتاتور وحشی برای صحبت با سازمان امنیت ملی آمریکا به این کشور می‌رود اما توسط مزدوری از طرف عموی تشنه قدرتش ربوده می‌شود. سپس عاشق یک دختر آمریکایی مهربان که شبیه پسرهاست می‌شود. بیشتر افراد به خاطر فضای کمدی و طنز فیلم آن را تماشا می‌کنند اما مطمئن باشید این سیاهترین کمدی ممکن است.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه دیکتاتور (The Dictator)


6. مرگ در تشییع جنازه – Death at The Funeral – 2010

با افشای رازهای یک خانواده ازهم پاشیده در مراسم خاکسپاری همه چیز بهم می‌ریزد. این طنز تاریخ به کارگردانی “نیل لابیت” (Neil LaBute)، فیلمنامه نویسی “دین کریگ” (Dean Craig) و با اجرای “کریس راک” (Chris Rock)، “مارتین لارنس” (Martin Lawrence)، “کیث دیوید” (Keith David) و “لرتا دیواین” (Loretta Devine) ساخته شده است. از آنجاییکه این نسخه بازسازی شده است، می‌تواند نسخه بریتانیایی اصلی با حضور “پیتر دینکلاج” (Peter Dinklage) را تماشا کنید.


5. ویلن‌ها – Villains – 2019

در این تریلر/کمدی گروهی از مجرمین تازه کار به خانه زوجی حمله می‌کنند که رازهایی را پنهان کرده‌اند، بنابراین نمی‌دانیم چه کسی واقعاً ویلن است؟ فیلمی به کارگردانی “دن برک” (Dan Berk) و “رابرت اولسن” (Robert Olsen) و با حضور “بیل اسکاشگورد” (Bill Skarsgård)، “مایکا مونرو” (Maika Monroe)، “بلیک بامگارتنر” (Blake Baumgartner) و “جفری داناوان” (Jeffrey Donovan).


4. کلبه‌ای در جنگل – The Cabin in The Woods – 2011

در فیلم‌ها هربار که جوان‌ها به یک کلبه متروک در دل جنگل می‌روند با خود می‌پرسیم چرا؟ می دانیم که اتفاقات بدی در شرف وقوع بوده و همه یا بیشترشان کشته می‌شوند. درست مانند “کلبه‌ای در جنگل”. یک فیلم خونین و غافلگیرکننده با حضور “کریستن کانلی” (Kristen Connolly)، “کریس همسورث” (Chris Hemsworth)، “آنا هاچیسون” (Anna Hutchison)، “فران کرانتس” (Fran Kranz)، “جس ویلیامز” (Jesse Williams)، “ریچارد جنکینز” (Richard Jenkins) و “بردلی ویتفورد” (Bradley Whitford).

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کریس همسورث که باید تماشا کنید


3. چاقو کشی – Knives Out – 2019

زمانی که در خانواده از هم پاشیده ترومبی، هارلن ترومبی رمان نویس می‌میرد، کارآگاه بلانک به هم مظنون می‌شود. زیرا در میان دروغ‌ها و فریب‌ها باید قاتل را بیابد. فیلمی به کارگردانی “ریان جانسن” (Rian Johnson) و با حضور “دنیل کریگ” (Daniel Craig)، “کریس ایوانز” (Chris Evans)، “آنا د آرماس” (Ana de Armas)، “جیمی لی کورتیس” (Jamie Lee Curtis)، در یک کمدی سیاه و رازآلود.


2. سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت – Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events – 2004

خواهر و برادر بودلر، پس از یتیم شدن به نزد فامیل دورشان کنت اولاف ظالم می‌روند اما او فقط دنبال ثروت آنهاست و همه چیز ترسناک خواهد شد. وقتی کنت اولاف با اجرای “جیم کری” (Jim Carrey) شما را مسحور می‌کند، باید یادآور شویم که کنت اولاف دیگری با اجرای “نیل پاتریک هریس” (Neil Patrick Harris) هم وجود دارد. این فیلم به خاطر کودک بودن شخصیت‌های اصلی معمولی نیست، بلکه به یک کمدی سیاه واقعی بدل می‌شود.


1. آماده‌ای یا نه – Ready or Not – 2019

یک تازه عروس در اولین شب حضور در خانواده قاتل همسرش باید برای زنده ماندن تقلا کند زیرا می‌خواهند برای یک مراسم شیطانی او را قربانی کنند، اما او زنی بیچاره نیست، چون به زودی از آنها انتقام می‌گیرد. فیلمی به کارگردانی “مت بتینلی-اولپین” (Matt Bettinelli-Olpin) و “تایلر گیلت” (Tyler Gillett) و با حضور “سامارا ویوینگ” (Samara Weaving)، “آدام برودی” (Adam Brody)، “مارک اوبرایان” (Mark O’Brien) و “هنری چرنی” (Henry Czerny).

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک کره‌ای که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم