تریلر رسمی فیلم Enola Holmes با بازی میلی بابی براون و هنری کویل منتشر شد + ویدئو

همانطور که وعده داده شده‌بود، شبکه نتفلیکس بعد از اعلام تاریخ رسمی انتشار فیلم جدید “انولا هلمز” (Enola Holmes) در هفته گذشته، ساعاتی پیش اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده‌است که در آن شاهد ظاهر بازیگران و اتفاقات کلی این فیلم هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

طبق اعلام شبکه نتفلیکس فیلم تاریخی “انولا هلمز” در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ مهر ۱۳۹۹) بر روی سرویس استریم این شبکه قرار خواهد گرفت. “هری بردبییر” (Harry Bradbeer)، کارگردان سریال‌های “کشتن ایو” (Killing Eve) و “فلیبگ” (Fleabag)، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “انولا هلمز” را بر عهده داشته‌است.

“هلنا بونهام کارتر” ، “هنری کویل”، “سم کلفلین” و “میلی بابی براون” از جمله ستارگانی هستند که در فیلم جدید “انولا هلمز” به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.  این فیلم بر اساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام، نوشته “نانسی اسپرینگر” (Nancy Springer)، ساخته شده‌است. این کتاب‌ها که در شش جلد نوشته شده و بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شده‌اند، داستان زندگی “انولا”، خواهر کوچک “شرلوک هلمز” و جریان فرارش از مدرسه شبانه روزی را روایت می‌کند.

“میلی بابی براون” نقش “انولا هلمز”، “هلنا بونهام کارتر” نقش مادر “انولا” و “هنری کویل” نقش “شرلوک هلمز” را در این فیلم ایفا کرده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم