اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار The Batman منتشر شد + ویدئو

سرانجام سازندگان فیلم جدید “بتمن” (The Batman) در رویداد DC FanDome که این روزها درحال برگزاری است،‌ نخستین تیزر تریلر این فیلم را به نمایش گذاشتند که در آن شاهد برخی اتفاقات فیلم و درگیری‌های درونی خود بتمن و همچنین ظاهر دیگر بازیگران آن هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

‌فیلم “بتمن”، به کارگردانی “مت ریوز” (Matt Reeves)، قرار است با تقریبا چهار ماه تاخیر در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) راهی پرده سینما شود. “زوئی کراویتز” (Zoe Kravitz) برای بازی در نقش کت وومن یا زن گربه‌ای، “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) به عنوان بازیگر نقش بتمن، “پل دینو” (Paul Dano) به عنوان بازیگر شخصیت ادوارد نیگما، ملقب به ریدلر، “پیتر سارسگارد” (Peter Sarsgaard) و “کالین فارل” (Colin Farrell) به عنوان بازیگر نقش منفی پنگوئن از جمله بازیگران این فیلم هستند.

“مت ریوز” که علاوخ بر کارگردانی وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید “بتمن” را هم برعهده داشته‌است، همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بود، داستان این فیلم را به دوران جوانی شخصیت “بتمن” اختصاص داده است. علاوه بر این “مت ریوز” از متفاوت بودن داستان این فیلم و همچنین شخصیت “بتمن” نسبت به فیلم های گذشته خبر داد و افزود: نباید توقع داشته باشیم که سری جدید فیلم “بتمن” اقتباسی از فیلم “بتمن:سال اول” (Batman: Year One) باشد. داستان “بتمن:سال اول” یکی از کامیک های مورد علاقه ی من است؛ اما قصد ندارم از آن برای نوشتن این فیلمنامه ی جدید استفاده کنم. به نظر من بهتر است این داستان به طور خاص به روایت شخصیت “بتمن” بپردازد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم