7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “شوالیه و جادو” (Knight’s & Magic) که باید تماشا کنید

انیمه‌ای براساس رمان‌های “هیساگو آمازاکه” و تصویرگری کوروگین، که دو ژانر ایسکای و مکا را ترکیب می‌کند. داستان درباره پسر جوانی به نام ارتستی “ارو” اکاوالی است که آرزو دارد یک ربات شوالیه بسازد تا در برابر هیولاهای شرور از بشریت محافظت کند. او در زندگی قبلی خود تسوباسا کوراتا بود، یک اوتاکوی زنده در ژاپن که پس از مرگ در تصادف خودرو، در یک خانواده ثروتمند در دنیای موازی به دنیا آمده که در آن جادو هم وجود دارد و تلاش می‌کند خاطرات زندگی قبلی خود و علاقه‌اش به مکا را به یاد آورد. اگر طرفدار انیمه “شوالیه و جادو” هستید این انیمه را تماشا کنید. در اینجا انیمه‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. زمانی که به عنوان اسلایم دوباره زاده شدم – That Time I Got Reincarnated as a Slime – 2018

گرچه در این انیمه عنصر مکا وجود ندارد، اما خاستگاه قهرمان آن ریمورو تمپست و ارو شبیه هستند. در ژاپن، ریمورو یک تنهای 37 ساله به نام ساتورو میکامی بود که در اداره‌ای کار می‌کرد. او در سانحه‌ای کشته شد و در دنیای دیگر به عنوان اسلایم زنده شد. حالا او نیروهای مختلفی دارد و یک موجود قوی شده است.

همچنین بخوانید: 7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه حیوان کاملاً جدید (Brand New Animal) که باید تماشا کنید


6. ویژن اسکافلون – The Vision of Escaflowne – 1996

همانطور که از تاریخ اکران انیمه پیداست، این انیمه قدیمی است و داستان نوجوانی معمولی به نام هیتومی کانزاکی را بیان می‌کند که به همراه یک شاهزاده به دنیای جادویی گائیا رفته است. او که نمی‌تواند به زندگی بازگردد این زندگی جدید را قبول می‌کند. او قدرت‌هایی دارد و جان دوستانش را نجات می‌دهد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های ایسکای است که اگر انیمه “شوالیه و جادو” را دوست داشتید این انیمه را هم تماشا کنید.


5. کد گیاس: لولوش شورشی – Code Geass: Lelouch of the Rebellion – 2006-2008

یک انیمه مکا شبیه “شوالیه و جادو” در یک خط زمانی مختلف که توسط سه ملیت اداره می‌شود. لولوش وی بریتانیا شاهزاده آن سرزمین‌ها علیه پدرش امپراتور چارلز زی بریتانیا، که ژاپن را تسخیر کرده، شورش می‌کند.


4. کراس آنجو: روندو اژدها و فرشته – Cross Ange: Rondo of Angel and Dragon – 2014-2015

اگر طرفدار صحنه‌های مکای “شوالیه و جادو” هستید، پس از این انیمه خوشتان می‌آید. آنجلیس ایکاروگا میسوروگی اولین پرنسس امپراتوری میسوروگی است که در سن 16 سالگی متوجه می‌شود یک نورما است، به این معنا که نمی‌تواند با ذهن خود تکنولوژی را قبول کرده یا از آن استفاده کند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه جذاب و دیدنی که در بهار 2020 پخش شدند


3. در دنیای دیگر به همراه تلفن هوشمندم – In Another World With My Smartphone – 2017

یک انیمه حارم و البته ایسکای که شخصیت اصلی آن تویا موکیزوکی مانند ارو دوست داشتنی است. او پس از اینکه تصادفاً توسط خدا کشته می‌شود، قبول می‌کند در ازای بردن تلفنش در دنیای دیگر زندگی کند. ارو و تویا هردو از جادو استفاده کرده و الهام بخش بقیه هستند.


2. حماسه تانیای شیطانی – Saga Of Tanya The Evil – 2017

داستان دیگری که با مرگ خشن و زنده شدن شخصیت اصلی در دنیای دیگری زنده شده که با آلمان شباهت دارد. تویا مانند ارو نابغه بوده و ذهن نیرومندی دارد. با این حال اعمالش با انگیزه‌های خودخواهانه همراه بوده و هدفش انتقام از یک موجود خداگونه است نه محافظت از کشورش.


1. تنکی مویو! جنگ علیه جمینار – Tenchi Muyo! War on Geminar – 2009-2010

یک انیمه دیدنی که شخصیت اصلی، کنشی ماساکی به دنیای بیگانه‌ها برده می‌شود که مردم با سلاح‌های عجیب و غریب مبارزه می‌کنند. این انیمه جز دنیای انیمه “تنکی مویو!” است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمه جذاب و دیدنی با ژانر حارم در سال 2019 که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. Rs

    شهریور 5, 1399

    هر انیمه‌ای که مکا باشه که دلیل نمیشه شبیه به هم باشه ، Code geass خیلی با Knights & magic فرق داره

    پاسخ

    • پروشات در پاسخ به Rs

      مهر 29, 1399

      دوست عزیز از نظر ژانر گفته شده

      پاسخ