7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “مهمانی خواب” (The Sleepover) که باید تماشا کنید

فیلمی به کارگردانی “تریش سی” (Trish Sie)، یک کمدی اکشن جذاب، درباره کوین (مکسول سیمکینز “Maxwell Simkins”) با تخیلی بی نظیر و خواهر بزرگترش کلانسی (سیدی استنلی “Sadie Stanley”). زمانی که این دو متوجه می‌شوند مادرشان مارگو (مالین اکرمان “Malin Akerman”) قبلاً سارق بوده و سپس به برنامه شهادت مجرم وارد شده و شغل خوبی یافته، زندگی‌شان به هم می‌ریزد. آن‌ها باید برای نجات والدین خود یک ماجراجویی را آغاز کنند. “کن مارینو” (Ken Marino) در نقش پدر کوین و کلانسی حضور یافته و “جو منگنیلو” (Joe Manganiello) هم نقش عشق قبلی مارگو را ایفا می‌کند.

این فیلم پس از اکران با واکنش مثبت منتقدین مواجه شد که از طنز و اجرای فیلم راضی بودند. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا می‌خواهیم فیلم‌های مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. آقا و خانم اسمیت – Mr. & Mrs. Smith – 2005

در این فیلم از “داگ لیمان” (Doug Liman)، رابطه میان دو قاتل قراردادی (برد پیت “Brad Pitt” و آنجلینا جولی ” Angelina Jolie”) با فریب آغاز می‌شود. هیچکدام هویت دیگری را نمی‌دانند اما حدس‌هایی می‌زنند. با فاش شدن حقیقت مبارزه آغاز می‌شود. در “مهمانی خواب” هویت مارگو برای همسرش نامعلوم است و این بی خبری و آگاهی پس از آن جنبه طنز دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 5 فیلم کمدی جذاب و دیدنی از 5 سال اخیر که باید تماشا کنید


6. بچه‌های جاسوس – Spy Kids – 2001

هیچ فیلمی مانند این اثر از “رابرت رودریگز” (Robert Rodriguez) شبیه “مهمانی خواب” نیست. در این فیلم کارمن 12 ساله ” الکسا وگا ” (Alexa Vega) و جونی 9 ساله “داریل سابارا” (Daryl Sabara) زندگی عادی دارند و نمی‌دانند که والدینشان (آنتونیو باندراس “Antonio Banderas” و کارلا گوجینو ” Carla Gugino “) جاسوس هستند. پس از اینکه طی یک مأموریت می می‌شوند، کارمن و جونی باید آنها را یافته و ویلن را شکست دهند.


5. دروغ‌های حقیقی – True Lies – 1994

فیلمی از “جیمز کامرون” (James Cameron)، درباره هلن تاسکر (جیمی لی کرتیس ” Jamie Lee Curtis”) همسر و مادری که در زندگی روزمره غرق شده و دوست داشت زندگی‌اش مهیج‌تر می‌شد. اما نمی‌داند همسر خسته کننده‌اش که فروشنده کامپیوتر است (آرنولد شوارتزنگر ” Arnold Schwarzenegger”) در حقیقت مأمور مخفی بوده و برای دولت آمریکا کار می‌کند. زمانی که این حقیقت آشکار می‌شود زن خشمگین شده و به خاطر دروغ‌ها ناراحت است، اما در کنار همسرش با شخصیت‌های بد مبارزه کرده، دخترشان را نجات داده و متوجه می‌شود تمام این سؤال‌ها به دنبال همین زندگی بوده است.


4. آوازخوان حرفه‌ای ۳ – Pitch Perfect 3 – 2017

شاید در نگاه اول تصور کنید سری سوم “آوازخوان حرفه‌ای” با “مهمانی خواب” هیچ شباهتی ندارد و فقط اینکه کارگردانشان مشترک است. با این حال داستان کمدی هردو فیلم شبیه است. سی به عنوان یک کارگردان موسیقی با ساخت “آوازخوان حرفه‌ای” یک فیلم دیدنی ساخت و از مهارت‌ها و استعدادهای به کار برده در ساخت “مهمانی خواب” استفاده کرد.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


3. ماجراجویی‌های پرستاری بچه – Adventures in Babysitting – 1987

یک کمدی نوجوانانه از “کریس کلمبس” (Chris Columbus) با حضور “الیزابت شو” (Elisabeth Shue) در نقش کریس پارکر، دختری 17 ساله که سالگرد آشنایی با دوست پسرش نزدیک است اما دوست پسرش برنامه را کنسل می‌کند و دختر باید از بچه همسایه پرستاری کند، بنابراین همه چیز بهم می‌ریزد.


2. مهمانی شب – Sleepover – 2004

یک کمدی نوجوانانه از “جو نوبوسوم” (Joe Nussbaum) درباره چهار دوست صمیمی: جولی کورکی (الکسا وگا)، هانا کارلسون (میکا بورم ” Mika Boorem”)، فارا جینز (اسکات تیلور-کامپتون ” Scout Taylor-Compton”) و یانسی ویلیامز (کلی فلین چیلدرس ” Kallie Flynn Childress “)، که آخرین روز مدرسه مهمانی دارند. دختر محبوب مدرسه استیسی بلیک (سارا پکستون ” Sara Paxton”) که دوست جولی بود، آن‌ها را به چالش می‌کشد. قرار است اگر دخترها برنده شوند صندلی نزدیک فواره را به دست بیاورند.


1. چشم‌وهم‌چشمی – Keeping Up with the Joneses – 2016

جف و کارن جفنی (زک گالیفیناکیس ” Zach Galifianakis ” و آیلا فیشر ” Isla Fisher”) زوج جوانی هستند که با دیدن تیم و ناتالی جونز (جان هم ” Jon Hamm ” و گل گدوت ” Gal Gadot”)، زوجی موفق و خوشحال، زندگی‌شان بهم می‌ریزد. جف و کارت بعداً متوجه می‌شوند که آنها جاسوس هستند و درباره شرکتی که جف در آن کار می‌کند اطلاعات جمع می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جیم کری، ستاره سرشناس ژانر کمدی هالیوود


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم