7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “بزهکاران” (Desperados) که باید تماشا کنید

یک نفر اشتباهاً یک ایمیل اشتباهی فرستاده و پیش از اینکه گیرنده آن را بخواند باید ایمیل را پاک کند. این موضوع اصلی فیلم است که ماجرایی را رقم می زند. در این اثر کمدی رمانتیک وسلی که مشکلات روانی دارد دنبال کار و ایجاد یک رابطه عاطفی است. او دو دوست به نام‌های کایلی و بروک دارد و برای یافتن مرد زندگی‌اش سر قرارهای مختلف می‌رود.

اینجاست که با جرد آشنا می‌شود و پس از یک قرار عالی و شب خوب دیگر خبری از او نمی‌شنود. وسلی تصمیم می‌گیرد اوضاع را به دست گرفته و برای جرد ایمیلی دیوانه وار می‌فرستد، اما بعد متوجه می‌شود جرد تصادف کرده و در بیمارستان است و به هیچ وسیله‌ای دسترسی ندارد. بنابراین وسلی به همراه دوستانش به مکزیک می‌رود تا پیش از اینکه جرد ایمیل را بخواند آن را پاک کند.

این اثر کمدی 105 دقیقه‌ای با شخصیت‌های زن و سفر جالبشان داستانی خنده دار است. بنابراین اگر می‌خواهید فیلم‌های مشابه را تماشا کنید در اینجا آنها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. هشت یار اوشن – Ocean’s 8 – 2018

فیلمی به کارگردانی “گری رأس” (Gary Ross) و نویسندگی “راس” و “الیویا میلش” (Olivia Milch) که بخشی از فیلم‌های یار اوشن بوده و این بار تمام شخصیت‌های آن زن هستند. بازیگران آن عبارتند از: “ساندرا بولاک” (Sandra Bullock)، “کیت بلانشت” (Cate Blanchett)، “آن هاتاوی” (Anne Hathaway)، “میندی کالینگ” (Mindy Kaling)، “سارا پلسون” (Sarah Paulson)، “ریحانا” (Rihanna)، “هلنا بونهام کارتر” (Helena Bonham Carter) و “آکوافینا” (Awkwafina). این گروه می‌خواهند از مت گالا سرقت کنند و همه آنها در حرفه خود تخصص دارند. یکی هکر و دیگری سارق است. انها به همراه هم می‌خواهند گردنبندی به ارزش 150 میلیون دلار را سرقت کنند.

همچنین بخوانید: 6 فیلم جذاب و دیدنی درباره مردانگی که زنان ساخته‌اند


6. باشگاه کتاب – Book Club – 2018

دایان بیوه‌ای است که پس از چهار دهه زندگی مشترک همسرش را از دست داده و رو به بهبود است، ویوین هم زندگی خوبی دارد. شارون به تازگی طلاق گرفته و ازدواج کارول هم به بن بست خورده. این چهار دوست تصمیم می‌گیرند زندگی‌شان را بهتر کنند و بعد از خواندن کتاب “50 طیف خاکستری” یک باشگاه کتاب تشکیل می‌دهند. سپس ماجراهای جالبی پدید می‌آید.


5. سفر دخترانه – Girls Trip – 2017

رایان، ساشا، لیزا و دینا دوستان قدیمی هستند که پس از کالج هرکدام مسیر خود را رفته‌اند. پس از سال‌ها در فستیوال اسنس در نیواورلئانز یکدیگر را می‌بینند و دیدار آنها و مست شدنشان ماجراها و صحنه‌های جالبی را پدید می‌آورد.


4. مادرهای بد – Bad Moms – 2016

گاهی اوقات داشتن همه چیز به معنای خوشبختی نیست. شاید سخت کار کرده و درآمد کمی داشته باشید و مثل ایمی خسته شوید. او همسرس وفادار، بچه‌های خوب و خانه‌ای بزرگ دارد اما خوشبخت نیست و برخلاف ظاهر زندگی‌اش غمگین است. بنابراین با سایر زن‌ها همراه شده و تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را عوض کند.

همچنین بخوانید: 15 فیلم زیبا که بیانگر لطافت و زیبایی زنان هستند


3. خواهری از سفر آرزوها – Sisterhood of the Traveling Pants – 2005

اسم فیلم گویای همه چیز است! با لباس راحتی با خواهرانت سفر کن. داستان درباره چند زن است که می‌خواهند باهم به سفر بروند. در این مسیر معنای دوستی را فهمیده و خاطرات خوبی دارند. و شلوار جین‌هایی که همه جا می‌پوشند خاطرات خوبی را برایشان رقم میزند.


2. در انتظار بازدم – Waiting to Exhale – 1995

بهترین راه کنار آمدن با جدایی بودن با دوستان است. زیرا آنها با حرف‌ها و نصیحت‌هایشان حالتان را خوب می‌کنند. در این فیلم گروهی از زن‌ها پس از جدایی دوستشان از یک مرد با مردهای دیگر قرار می‌گذارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های کمدی سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم


1. ساقدوش‌ها – Bridesmaids – 2011

داستان درباره دو دوست صمیمی است که زندگی‌شان مسیرهای جداگانه دارد. لیلیان نامزد شده اما آنی شرایط خوبی ندارد، در این اوضاع باید ساقدوش لیلیان باشد. بنابراین دخترها باهم همراه می‌شوند تا برای روز موعود حاضر شوند و ماجراهای جالبی رخ می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم