7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “تو از کجا میدانی” (How Do You Know) که باید تماشا کنید

“تو از کجا میدانی” یک درام کمدی-رمانتیک درباره یک بازیکن سافتبال به نام لیزا است که روزهای اوجش را پشت سر گذاشته و پس از اخراج از تیم ملی اهداف زندگی‌اش را مرور می‌کند. از سوی دیگر یک تاجر به نام جرج اخیراً از کمپانی پدرش کنار گذاشته شده و جرج و لیزا که شرایط مشابهی دارند باید عشق را کشف کنند. اما دوست پسر لیزا، متی، از آشنایی لیزا با جرج بی خبر است و بنابراین یک مثلث عشقی ایجاد می‌شود و این سه تن در شرایط جدیدی قرار می‌گیرند.

این فیلم با حضور ستارگانی مانند “کاترین هان” (Kathryn Hahn)، “جک نیکلسون” (Jack Nicholson)، “اوون ویلسون” (Owen Wilson)، “پل راد” (Paul Rudd) و “ریس ویترسپون” (Reese Witherspoon)، یک فیلم کمدی دیدنی است. اگر دوست دارید فیلم‌های مشابه را تماشا کنید در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد. با پروشات همراه باشید.


7. عشق حقیقی – Love Actually – 2003

یک اثر کلاسیک و دیدنی با داستان عاشقانه غم انگیز که در آن مارک عشق خود به ژولیت را ابراز می‌کند. او با نوشتن یک کارت احساساش را آشکار می‌کند. اما مشکل اینجاست که ژولیت با بهترین دوست مارک ازدواج کرده، و مارک هم قبول دارد که از ژولیت انتظار بودن در کنارش را ندارد. این فیلم زیبا نشان می‌دهد که گاهی اوقات باید از آنچه که دوست داریم بگذریم.

همچنین بخوانید: 15 اپیزود جذاب و دیدنی سریال برگری باب (Bob’s Burgers)


6. خاطرات بریجت جونز – Bridget Jones’s Diary – 2001

یک اثر کمدی رمانتیک با مثلث عشقی که دو شخصیت مرد داستان در ماجرای جالبی گرفتار می‌شوند. دنیل و مارک هردو عاشق بریجت هستند و درحالی که دنبل قبلاً ازدواج مارک را خراب کرده و باعث رفتن همسرش شده حالا تلاش می‌کند رابطه او با بریجت را هم خراب کند. بنابراین این دو مرد به دشمن هم تبدیل شده و صحنه‌های خنده داری ایجاد می‌شود.


5. مِری یه جوریه – There’s Something About Mary – 1997

در این فیلم همه مردها عاشق مری می‌شوند، اما مری با گر و پت هیلی رابطه خوبی دارد. بقیه مردها هم برای جلب توجه مری تلاش می‌کنند. درحالی که هیلی به گرگ می‌گوید که مری تا به حال سه بار ازدواج کرده و حالا هم مشکلات خاص خود را دارد اما گرگ پا پس نمی‌کشد.


4. عروسی بهترین دوستم – My Best Friend’s Wedding – 1997

یکی از شاهکارهای “جولیا رابرتز” (Julia Roberts)، یک اثر کمدی رمانتیک کلاسیک درباره شخصیت اصلی که با باخبر شدن درباره ازدواج بهترین دوستش متوجه عشق خود به او می‌شود. او سعی می‌کند به هر قیمتی مانع ازدواج دوستش شود اما در انتها متوجه می‌شود عشق به معنای رسیدن به معشوق نیست. بنابراین در این مسیرها درس‌هایی می‌آموزد.

همچنین بخوانید: معرفی پولسازترین فیلم‌های تاریخ سینما


3. بر باد رفته – Gone With the Wind – 1939

یک فیلم قدیمی در دوران جنگ داخلی که در آن اسکارلت 16 ساله دختری خودخواه است و عاشق اشلی می‌شود. اشلی دختر دیگری را دوست دارد و اسکارلت می‌خواهد در کنار چارلز حسادت اشلی را تحریک کند. اما چارلز در جنگ می‌میرد. اسکارلت برای جلب توجه اشلی هرکاری می‌کند و در آخر به رت باتلر می‌رسد.


2. سال کبیسه – Leap Year – 2010

یک کمدی رمانتیک که “ایمی آدامز” (Amy Adams) به دوبلین می‌رود تا در سال کبیسه از دوست پسرش خاستگاری کند. با این حال هوای بد همه چیز را خراب می‌کند. در این شرایط متیو گود جان او را نجات می‌دهد و عاشق او می‌شود.

همچنین بخوانید: 8 فیلم برتر ایمی آدامز که باید تماشا کنید


1. مثل بکهام شوت بزن – Bend It Like Beckham – 2002

داستانی درباره یک دختر هندی از یک خانواده هندی محافظه کار که در آمریکا زندگی می‌کنند. او برخلاف فرهنگشان به تیم فوتبال می‌پیوندد، با جولز به مشکل برمی خورد و به دنبال جلب توجه مربی‌اش است. این داستان دوستی و ورزش یک فیلم رمانتیک دیدنی را خلق می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. همه ی اینا ۲۰ قسطه

    مرداد 30, 1399

    There’s Something About Mary معنیش میشه : همه چیز درباره ی ماری. ..ماری یه جوریه.. ترجمه ی غلطیه

    پاسخ