7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه انیمیشن “بی‌باک” (Fearless) که باید تماشا کنید

“بی باک” یک فیلم انیمیشن ساخته “کوری ادواردز” (Cory Edwards) درباره نوجوانی است که قوانین فضا و زمان را به هم زده و به سه کودک بیگانه با قدرت‌های ابرقهرمانی برمی خورد. او حالا باید دنیا را از شر بیگانه‌های شرور نجات داده و کودکان را هم از ارتش آمریکا حفظ کند، زیرا آنها نیز در پی ربودن بچه‌ها هستند.

این داستان “واقعی شدن دنیای بازی” یا “اسارت انسان در دنیای بازی” موضوع جدیدی نیست. اگر به دنبال تماشای فیلم‌های مشابه هستید در اینجا می‌خواهیم 7 فیلم مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. پیکسل‌ها – Pixels – 2015

افرادی که بازی‌های قدیمی دهه هشتاد میلادی را دوست دارند باید این فیلم را تماشا کنند. در این فیلم از “آدام سندلر” ( Adam Sandler)، بیگانه‌ها تصور می‌کنند فیلم فرستاده شده به فضا درباره بازی‌های دهه هشتاد اعلام جنگ است و رئیس جمهور آمریکا حالا باید به همراه تیمی از بهترین بازیکن‌های بازی‌های ویدیویی که بیشترشان دوستان بازنده دوران کودکی‌اش هستند به این جنگ برود. این فیلم به بازی‌هایی نظیر Pac-Man, Space Invaders, Arkanoid, Galaga, Centipede و Donkey Kong می‌پردازد. فیلمی احمقانه اما دیدنی.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره انیمیشن داستان اسباب بازی (Toy Story): جزئیات پنهان اتاق اندی


6. رالف خرابکار – Wreck-It Ralph – 2012

رالف عاشق بازی‌های ویدیویی باید ثابت کند قهرمانی با قلب مهربان است نه یک ویلن. بنابراین برای اثبات خود در دنیای بازی‌ها ماجراجویی را آغاز می‌کند، اما تصادفاً بدترین ویلن بازی‌ها را آزاد می‌کند. این فیلم دیزنی پیکسار ساخته “ریچ مور” (Rich Moore) تماشاگران را به دنیای بازی‌های ویدیویی می‌برد و مانند “بی باک” این سؤال را ایجاد می‌کند: “اگر شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی احساسات واقعی داشتند آن وقت چه؟”


5. سونیک خارپشت – Sonic The Hedgehog – 2020

جددیترین اثر این لیست که در ابتدای فصل اکران شد. فیلمی به کارگردانی “جف فاولر” (Jeff Fowler) و با حضور “جیم کری” (Jim Carrey)، “بن شوارتز” (Ben Shwartz) و “جیمز مارسدن” (James Marsden) براساس بازی ویدیویی سونیک. خارپشت با دوست جدیدش می‌خواهد از شر بزرگ‌ترین ویلن زمین فرار کند، زیرا ویلن می‌خواهد از سرعت سونیک برای قدرت‌های خودش بهره ببرد. در این فیلم مثل “بی باک” انسان با بیگانه‌ها همراه می‌شود تا جهان را نجات دهد.


4. شگفت‌انگیزان ۲ – Incredibles 2 – 2018

این سیکوئل “شگفت انگیزان” از پیکسار 14 سال پس از فیلم اصلی اکران شد و ارزش دیدن دارد. این فیلم انیمیشنی از “برد برد” (Brad Bird) دیدنی است. زیرا به عنوان یک فیلم ابرقهرمانی عناصر تماشایی بسیاری دارد. داستان درباره خانواده ابرقهرمانی آقای شگفت انگیز و الاستی-گرل است که پس از پذیرش قدرت‌هایشان در فیلم آخر با نقش جدیدشان کنار می‌آیند. سرانجام جک-جک قدرتمند نیز با قدرت‌های خود کنار می‌آید. این فیلم هم به خاطر داشتن کودکان قدرتمند شبیه “بی باک” است.

همچنین بخوانید: نگاهی به 10 فیلم برتر گریگوری پک (Gregory Peck)؛ بازیگر فیلم کشتن مرغ مقلد


3. شگفت انگیزان – The Incredibles – 2004

یک فیلم کلاسیک از دیزنی پیکسار درباره خانواده ابرقهرمان‌ها. زمانی که دو ابرقهرمان قدرتمند ازدواج می‌کنند چه می‌شود؟ مسلماً بچه‌های ابرقهرمان خواهند داشت! ما از آنجاییکه مردم از ابرقهرمان‌ها می‌ترسند باید در خفا زندگی کنند. تا اینکه بعد از مدتی عادت‌هایشان را از سر می‌گیرند. این فیلم به کارگردانی “برد برد” تماشایی است.


2. جومانجی: به جنگل خوش آمدید – Jumanji: Welcome to the Jungle – 2017

همه شما این اثر کلاسیک با حضور “رابین ویلیامز” (Robin Williams) را به یاد دارید که شخصیت او در دنیای یک بازی تحته ای گیر می افتد. حالا در این اثر بازسازی شده شخصیت‌ها به داخل یک دنیای بازی می‌روند و باید مثل آواتارها مبارزه کنند تا از مراحل بالا بروند. این فیلم با حضور “دواین جانسون” (Dwayne Johnson)، “کارن گیلان” (Karen Gillan)، “کوین هارت” (Kevin Hart) و “جک بلک” (Jack Black) برعکس “بی باک” که شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی را به دنیای زنده می‌آورد، شخصیت‌ها را به دنیای بازی می‌برد. با این حال هردو فیلم به مفهوم دنیای بازی و دنیای واقعی می‌پردازند.


1. جومانجی: مرحلهٔ بعدی – Jumanji: The Next Level – 2019

“دواین جانسون”، “کارن گیلان”، “کوین هارت” و “جک بلک” همه در این سری از “جومانجی” به کنار هم بازمی گردند. یک بازی جدید و خطرناک که شخصیت‌ها باید در آن پیروز شوند تا به دنیای واقعی بازگردند. این شخصیت‌ها 3 جان داشته و باید با دقت مبارزه کنند. یک فیلم عالی که طرفداران دنیای بازی می‌توانند از آن لذت ببرند.

همچنین بخوانید: 10 کشتی‌گیر بزرگ که به دنیای بازیگری وارد شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم