پوستر شخصیت‌های فیلم مورد انتظار Tenet منتشر شد

درحالی که تنها چند هفته دیگر به آغاز اکران محدود فیلم “تنت” (Tenet) باقی مانده‌است، کمپانی برادران وارنر پوسترهای جدیدی با محوریت شخصیت‌های اصلی این فیلم را منتشر کرده‌است که در آنها شاهد ظاهر مختلف کارکترها در حوادث گوناگون این فیلم اکشن هستیم؛ شما در ادامه می توانید این پوسترهای جدید را تماشا کنید:

درصورتی که برنامه برادران وارنر برای اکران این فیلم با مشکلی مواجه نشود، “تنت” نیز طبق اعلام قبلی، از تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۰ (۵ شهریور ۱۳۹۹) در کشورهایی که وضعیت رو به بهبودی دارند افتتاح خواهد شد. استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره‌جنوبی، ایتالیا، ژاپن، روسیه، اسپانیا و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که از تاریخ ذکر شده به طور رسمی فیلم “تنت” را به نمایش درخواهند آورد.

اما فیلم “تنت” در ایالات متحده آمریکا به علت شمار مبتلایان به ویروس کرونا و ادامه تعطیلی سینماها، با تأخیر و در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۳ شهریور ۱۳۹۹) و تنها در شهرهایی که از نظر بهداشتی وضعیت کنترل‌شده‌تری دارند اکران خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر همچنان بر اکران فیلم جدید “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) در سالن‌های سینما تاکید دارد و از سالن‌دارها خواسته است تا آمادگی کامل برای نمایش فیلم “تنت” را در محیطی کاملا بهداشتی داشته‌باشند.

فیلم “تنت” با بازی “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا” یک اکشن خارق‌العاده با موضوع جاسوسی است که به گفته‌ی خود نولان، عظیم‌ترین پروژه وی تا به امروز بوده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم