تریلر فیلم ترسناک The Owners با بازی میسی ویلیامز منتشر شد + ویدئو

فیلم جدید “صاحبان” (The Owners) یکی از فیلم‌های ترسناکی است که قرار است ماه آینده به طور رسمی از پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود. در تریلر جدید منتشر شده از این فیلم، به نظر می‌رسد که با داستانی هیجانی و متفاوت روبرو خواهیم بود که در فضایی تاریک رخ می‌دهد. شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

“جولیوس برگ” (Julius Berg) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و فیلم موردانتظار “صاحبان” اولین تجربه فیلمسازی او می باشد که انتظار می رود با حضور ستاره‌ای مثل میسی ویلیامز، مورد استقبال بینندگان قرار گیرد. ویلیامز در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کند که به همراه دوست پسرش و چند نفر دیگر می‌خواهد از یک عمارت قدیمی که گاوصندوقی پر از پول در آن وجود دارد سرقت کنند. مالکین این ساختمان زوج سالمند خوش‌برخوردی‌ هستند که گذشتن از سد آن‌ها کار سختی به نظر نمی‌رسد. اما روشن است که شخصیت‌های فیلم اهل دیدن فیلم‌های ترسناک نیستند. همان‌گونه که انتظار می‌رود، مأموریت به انحراف کشیده می‌شود و شخصیت‌های جوان گرفتار مخمصه‌ای غیرقابل تصور شده‌اند.

جیک کوران، ایان کنی و اندرو الیس از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جدید “صاحبان” قرار است در تاریخ 4 سپتامبر 2020 (14 شهریور 1399) به‌طور مستقیم از پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم