تریلر رسمی فیلم I’m Thinking of Ending Things منتشر شد + ویدئو

شبکه نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی فیلم ترسناک و موردانتظار “به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم” (I’m Thinking of Ending Things)، به کارگردانی “چارلی کافمن” (Charlie Kaufman)، نویسنده فیلم معروف “درخشش ابدی یک ذهن پاک” (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)، را منتشر کرده‌ات که در آن شاهد داستان عجیب و غریب و پیچیده این فیلم هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

فیلم “به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم” از رمانی به همین نام نوشته ایان رید اقتباس شده‌است و “جسی باکلی”، “جسی پلمانز”، “تونی کولت” و “دیوید تیولیس” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

باکلی در این فیلم نقش زن بی‌نامی را بازی می‌کند که در حین یک سفر جاده‌ای برای ملاقات با والدین دوست پسرش، جیک، با او همراه شده. کولت و تیولیس نقش والدین مرد را بازی می‌کنند که در یک مزرعه ساکن‌اند. در حالی که تنها شش هفته از رابطه‌ی شخصیت باکلی با دوستش می‌گذرد، زن برای جدایی برنامه‌ریزی می‌کند اما توانایی انجام این کار را در خود نمی‌بیند. آن‌ها وقتی به خانه‌ی والدین جیک می‌رسند، حوادث دچار پیچیدگی‌های خاص داستان‌های کافمن می‌شود و زن دنیای پیرامون و سلامت عقلانی خود را زیر سؤال می‌برد.

آخرین اثری که کافمن در آن نقش کارگردان را برعهده داشت فیلم انیمیشنی “آنومالیسا” (Anomalisa) بود که در سال 2015 اکران شد. فیلم جدید “به پایان دادن اوضاع فکر می‌کنم” نیز قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر 2020 (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم