اولین تصاویر رسمی از فیلم The Devil All the Time با بازی تام هالند و رابرت پتینسون منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی نخستین تصاویر رسمی از فیلم موردانتظار “همیشه شیطان” (The Devil All the Time) را منتشر کرده‌است که در آن شاهد ظاهر ستارگان این فیلم، از جمله تام هالند و رابرت پتینسون هستیم. فیلم “همیشه شیطان” با ژانر ترسناک ساخته شده‌است و قرار است در تاریخ ۱۶ سپتامبر 2020 (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این فیلم جدید را مشاهده کنید:

فیلم ترسناک “همیشه شیطان” به کارگردانی “آنتونیو کمپوس” (Antonio Campos) ساخته شده است. “سایمون کیلر” (Simon Killer) و “کریستین” (Christine) از جمله فیلم‌هایی هستند که توسط این کارگردان جوان آمریکایی تاکنون ساخته شده‌اند.

اتفاقات فیلم “همیشه شیطان” در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

علاوه بر تام هالند و رابرت پتینسون، ستارگان دیگری مثل میا واشیکوفسکا، الیزا اسکنلن، بیل اسکارشگورد،سباستین استن، رایلی کیو و جیسون کلارک نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم