رتبه‌بندی 10 پایان‌بندی جذاب و دیدنی سریال “سیمپسون‌ها” (The Simpsons)

“سیمپسون‌ها” برای چندین سال یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون بودند که سال‌های طولانی پخش شده و بر فرهنگ عامه تأثیر گذاشتند. گرچه طی سال‌های اخیر کیفیت آن کاهش یافت، هنوز برخی از قسمت‌ها و فصل‌های آن به یادماندنی هستند.

پایان بندی اغلب فصل‌ها مشابه است، با این حال برخی از قسمت‌ها و فصل‌ها بهترین پایان بندی ممکن را ارائه می‌دهند که بهترین آنها را براساس امتیاز IMDb به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. فصل 11، Behind The Laughter، 7.9

قسمت خاصی از این سریال که پایان فصل 11 بوده و پرامتیازترین قسمت این فصل است. این قسمت به پشت صحنه‌های زندگی خانواده سیمپسون‌ها پرداخته و مسائل اعضای این خانواده را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم آسیایی جذاب و دیدنی که بر فرهنگ عامه تأثیر گذاشتند


9. فصل 8، The Secret War Of Lisa Simpson، 7.9

این قسمت که به رابطه برادر و خواهری بارت و لیزا می‌پردازد پایان بندی خوبی برای فصل هشتم است. در این قسمت بارت پس از یک شوخی مسخره به مدرسه نظامی می‌رود و در آنجا لیزا را می‌بیند که به دنبال یک چالش است. لیزا با تبعیض‌های مختلف روبرو می‌شود اما به کمک بارت به همه ثابت می‌کنند که اشتباه کرده‌اند.


8. فصل 2، Blood Feud، 7.9

پایان بندی فصل 2 در همان ابتدا قسمت محبوبی بود که به شدت موردتوجه قرار گرفت. در این قسمت برنز به خون نیاز دارد و بارت سیمپسون تنها فردی است که گروه خونی‌اش به او می‌خورد. هومر پس از کمک به برنز، به خاطر اینکه به خوبی از او تشکر نشده عصبانی می‌شود.


7. فصل 9، Natural Born Kisses، 8

سریال سیمپسون همیشه فیلم‌ها و سریال‌های معروف را به سخره گرفته و با نام آنها شوخی کرده است. یکی از این اقدامات در همین قسمت دیده می‌شود.

این قسمت هم فیلم “قاتلین بالفطره” (Natural Born Killers) را به سخره می‌گیرد و هومر و مارج در حالی که برهنه هستند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.


6. فصل 10، Thirty Minutes Over Tokyo، 8

این قسمت هم با قسمت پیشین هم امتیاز است، اما بازدید بیشتری دارد که به دلیل کیفیت بالای این قسمت است. در این قسمت سیمپسون‌ها در یک بازی ژاپنی شرکت می‌کنند تا پولی که در تعطیلات به هدر دادند را جبران کنند، با این حال این بازی آسان نیست.

همچنین بخوانید: 15 مینی سریال جذاب و دیدنی که می توانید تنها در چند روز تماشا کنید


5. فصل 5، Secrets Of A Successful Marriage، 8.1

هومر و مارج سیمپسون می‌توانند مشهورترین زوج انیمیشنی باشند، اما کاملاً نیستند، گاها به مشکل برمی خورند، و این مسئله صحنه‌های جالب ایجاد می‌کند.

زمانی که هومر درباره ازدواج موفق و فرزندداری صحبت می‌کند، رازهایی درباره مارج را فاش می‌کند و درنتیجه مشکلاتی ایجاد می‌شود.


4. فصل 4، Krusty Gets Kancelled، 8.2

با مشاهده فصل‌های آغازین به یک پایان درخشانی می‌رسیم. پایانی باکیفیت درباره کراستی که شغلش به خطر افتاده است. همانطور که از نام این قسمت پیداست برنامه کراستی لغو شده و بزرگترین طرفدارانشان بارت و لیزا با حمایت او خواستار دعوت سلبریتی ها به برنامه هستند، افرادی مانند “بت میدلر” (Bette Midler)، “رد هات چیلی پپرز” (Red Hot Chilli Peppers)، “الیزابت تیلور” (Elizabeth Taylor) و “لوک پری” (Luke Perry).


3. فصل 3، Brother, Can You Spare Two Dimes، 8.3

هرب پول برادر ناتنی هومر سیمپسون است که در فصل‌های آغازین معرفی شده که “دنی دویتو” (Danny De Vito) نقش او را ایفا کرده و یک شخصیت مهمان عالی است. او دوباره در این قسمت ظاهر شده و به دنبال فرصت کاری است. همچنین امیدوار است از هومر سود کسب کند. زیرا هومر از آقای برنز 2000 دلار دریافت کرده تا از شکایتش دست بکشد.


2. فصل 7، Summer Of 4″2، 8.4

همه اعضای خانواده سیمپسون‌ها، درست مانند سپرینگ فلد، قسمت‌های مخصوص خود را دارند و گرچه برخی از آنها محبوبیت کمتری دارند، اما مثل لیزا چند قسمت را به خود اختصاص می‌دهند. مسلماً قسمت‌های اولیه به لیزا می‌پرداختند، که پایان فصل 7 یکی از آنهاست. در این قسمت لیزا برای تعطیلات به خانه ساحلی ند فلاندرز می‌رود و پس از اینکه متوجه می‌شود کسی دوستش ندارد خود را عوض می‌کند.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


1. فصل 6،Who Shot Mr. Burns: Part 1، 9.2

همه بر این باورند که این قسمت یکی از بهترین قسمت‌های تاریخ “سیمپسون‌ها” است. حداقل می‌توان گفت که قسمت اول آن بهترین بخش این قسمت است. فصل هفت یک فصل دیدنی است. همانطور که از نام این قسمت پیداست، آقای برنز از اسپرینگ فیلد المنتری سرقت کرده و به او تیراندازی می‌شود. با این حال کسی دلیل مرگ او را نمی‌داند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم