10 مکان جادویی در چندگانه “هری پاتر” (Harry Potter)

چندگانه “هری پاتر” پر از مکان‌های جادویی است. بسیاری از لوکیشن های کتاب و فیلم بیننده را مبهوت می‌کنند. درحالی که دنیای جادوگری پر از رمز و راز بود، برخی از این مکان‌ها از بقیه جادویی‌ترند.

بخش‌های مختلف مدرسه جادوگری یا جادوهایی که گروه استفاده می‌کنند، همه و همه رازهای جادویی هستند که هرکدام متفاوت می‌باشند. بسیاری از این لوکیشن ها هویت خود را داشته و جذاب هستند. اما بهترین مکان‌های جادویی دنیای جادوگری کدام اند؟ با پروشات همراه باشید.


10. هاگوارتز – Hogwarts

مدرسه جادو و جادوگری هاگوارتز یک مکان جادویی ایده آل برای آموزش دانش آموزان است. مدرسه‌ای پر از اتاق‌های جادویی، مثل اتاق نیازمندی‌ها، قسمت‌های مخفی مانند تالار اسرار و مکان‌های رازآلود. دریاچه‌های سیاه، مکان‌های قیرآلود و تالار بزرگ که طراحی نفسگیری دارد.

همچنین بخوانید: برخی از ترسناک‌ترین لحظات مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) که هرگز فراموش نمی‌کنیم


9. هاگزمید – Hogsmeade

یک روستای اسکاتلندی ترسناک با مکان‌های کوچک و بزرگ که مناسب ایام هالووین و کریسمس است. تمام مکان‌هایی که در این روستا قرار دارند امضای ترسناک هری پاتر را نشان می‌دهند، درست مانند شرینیک شک.


8. جام جهانی کوئیدیچ – Quidditch World Cup

جام جهانی کوئیدیچ هر چهارسال یکبار برگزار می‌شود، پس رویداد بسیار مهمی است. در تقویم جادوگری مناسبتی مهم‌تر از آن وجود ندارد.

طراحی خیره کننده، مناظر و فستیوال‌های جذاب و جادویی آن این مناسبت را تماشایی می‌کند.


7. کوچه دیاگون – Diagon Alley

کوچه دیاگون جایی است که ماجراجویی جادویی هری از آنجا آغاز شد و بنابراین پر از هیجان و عجایب است. این مکان پر از فروشگاه‌های جادویی و مرکز جادو در انگلستان است.

کوچه‌های تنگ و باریک پر از فروشگاه‌های عجیب و غریب است. از اشیای جادویی گرفته تا حیوانات، همه چیز در این مرکز جادوگری دیده می‌شود.


6. هاگوارتز اکسپرس – Hogwarts Express

هاگوارتز اکسپرس به عنوان یک خط حمل و نقل جادویی یکی از بهترین‌هاست. به جز امنیت ضعیف آن، عناصر جادویی آن را جذاب می‌کند. غذاخوری پر از خوراکی‌های جادویی هم از جذابیت‌های این قطار است، اما این قطار جذابیت‌های دیگری هم دارد، مانند زن جاودانه قطار.

همچنین بخوانید: رتبه بندی مجموعه فیلم‌های هری پاتر(Harry Potter)


5. وزارت جادو – Ministry Of Magic

وزارت جادو مکانی جادویی است که با سحر و جادو پیش می‌رود. از آنجاییکه این مکان پر از دپارتمان است نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. همچنین مکانی برای تحصیل سازه‌های ماگل وجود دارد که یکی از بزرگترین رازهای حکومت است. تالار اصلی که شبکه جادوگرها را به هم وصل می‌کند بسیار خیره کننده است.


4. جنگل ممنوعه – Forbidden Forest

جنگل جادویی شاید جادویی باشد، اما انرژی تاریک آن برخلاف انرژی اطراف هاگوارتز است. در میان این درختان موجودات ترسناکی زندگی می‌کنند. این جنگل در اصل برای تنبیه استفاده می‌شود، زیرا بسیار خطرناک است. همچنین در میان این تاریکی‌ها زیبایی خیره کننده‌ای هم وجود دارد.


3. پناهگاه – The Burrow

پناهگاه مکانی است که هری و تماشاگران با دنیای روتین جادویی آشنا شدند. خانواده ویزلی در تمام بخش‌های زندگی روزمره از جادو استفاده می‌کنند. ساختمان بر گرانش غلبه کرده و صمیمیت فضا این خانواده را دلنشین می‌کند. همین جذابیت‌هاست که تماشای این خانواده را دیدنی می‌کند.


2. گریمالد پلیس – Grimmauld Place

جادو قالب‌های متفاوتی داشته و گریمالد پلیس هم مکانی تاریک در میان دیوارهاست. از آنجاییکه حالا به هری تعلق دارد پس یک میراث جادوگری است. شیوه‌ای که این خانه به نمایش درمی آید هم بسیار دیدنی است.

همچنین بخوانید: جزئیاتی جذاب و خواندنی درباره فیلم هری پاتر و جام آتش (Goblet Of Fire)


1. اتوبوس شوالیه – Knight Bus

اتوبوس شوالیه برای رفت و آمد آسان و سریع جادوگران ساخته شد. اتوبوسی سریع و عجیب که می‌تواند کش و قوس بدهد.

مسافران عجیب و غریبی سوار اتوبوس می‌شوند، و اتوبوس طوری طراحی شده که می‌توانند توی آن بخوابند. سه طبقه این اتوبوس در دنیای ماگل دیده نمی‌شوند و همین آن را جذاب می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. شیدا

    مهر 19, 1400

    اتفاقا لیستتونو باید برعکس کنید هاگوارتز جادویی ترین و امن ترین مکان دنیاست.هاگوارتز هم خودش دارای قصمت های خیلی جالبیه.مثل اتاق ضروریات،سقف سحرامیز،کتابخونه،خوابگاه گروه ها و…

    پاسخ

  2. هلیا

    اسفند 11, 1399

    جالب بود.

    پاسخ

  3. علی

    مرداد 10, 1399

    روی چه حسابی اون اتوبوس بیخود اوله؟؟

    پاسخ