فیلم Tenet از اواخر ماه آگوست در بیش از 70 کشور دنیا اکران خواهد شد؛ آمریکا در انتهای جدول اکران

سرانجام کمپانی برادران وارنر برنامه اکران فیلم مورد انتظار “تنت” (Tenet) را اعلام کرد که طبق آن قرار نیست شاهد اکران سنتی و معمول این فیلم به‌طور همزمان در سراسر دنیا باشیم. این کمپانی شب گذشته در اعلامیه رسمی استراتژی جدید خود برای اکران فیلم جدید “تنت” را اعلام کرد که طبق آن این فیلم از تاریخ 26 آگوست 2020 (5 شهریور 1399) در کشورهایی که وضعیت رو به بهبودی دارند افتتاح خواهد شد. استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره‌جنوبی، ایتالیا، ژاپن، روسیه، اسپانیا و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که از تاریخ ذکر شده به طور رسمی فیلم “تنت” را به نمایش درخواهند آورد.

اما فیلم “تنت” در ایالات متحده آمریکا به علت شمار مبتلایان به ویروس کرونا و ادامه تعطیلی سینماها، با تأخیر و در تاریخ 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور 1399) و تنها در شهرهایی که از نظر بهداشتی وضعیت کنترل‌شده‌تری دارند اکران خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر همچنان بر اکران فیلم جدید “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) در سالن‌های سینما تاکید دارد و از سالن‌دارها خواسته است تا آمادگی کامل برای نمایش فیلم “تنت” را در محیطی کاملا بهداشتی داشته‌باشند.

فیلم “تنت” با بازی “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا” یک اکشن خارق‌العاده با موضوع جاسوسی است که به گفته‌ی خود نولان، عظیم‌ترین پروژه وی تا به امروز بوده‌است. این کارگردان برجسته مدتی پیش درباره اثر جدیدش اینگونه گفت: “تنت درباره سفر در زمان نیست؛ این فیلم با مفهوم زمان و راه‌های مختلف عملکرد آن سر و کار دارد اما خط زمان و یکپارچگی و نظم دنیای مادی در داستان این فیلم برعکس شده‌است که همین باعث حرکت زمان به گذشته و نسبی شدن مفهوم زمان برای بینندگان شده‌است.”

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    مرداد 7, 1399

    اینجا کِی اکران میشه؟!

    پاسخ