اکران فیلم Tenet به تاریخ نامشخصی موکول شد

همانطور که انتظار هم می‌رفت، کمپانی برادران وارنر ساعاتی پیش از به تاخیر انداختن اکران فیلم مورد انتظار “تنت” (Tenet) به تاریخ نامشخصی خبر داد و اعلام کرد تاریخ جدید اکران فیلم به زودی اعلام خواهد شد.

“توبی امریک” مدیر برادران وارنر می‌گوید: “هدف ما در این فرایند این است که درصد موفقیت فیلم‌هایمان را بالاتر ببریم و در عین حال آماده باشیم تا به محض فراهم شدن شرایط از همکاران سالن‌دارها با محتوای جدید حمایت کنیم. از پشتیبانی سالن‌داران قدردانی می‌کنیم و همچنان به عرضه‌ی فیلم در سالن‌های سینما پایبند می‌مانیم.”

امریک اضافه می‌کند: “متأسفانه، پاندمی به گسترش ادامه دارد و ما را وادار به تغییر تاریخ‌ اکران فیلم‌ها می‌کند. در میان این بلاتکلیفی ادامه‌دار، ما تصمیم گرفتیم تاریخی که برای دو فیلم بعدی خود در نظر گرفته‌ایم را تخلیه کنیم. به زودی تاریخ اکران جدیدی برای “تنت”، فیلم تماماً اریجینال و پیچیده‌ی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) اعلام خواهیم کرد. ما “تنت” را به صورت سنتی همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کنیم و برنامه‌های بازاریابی و پخش خود را بر این اساس تنظیم کرده‌ایم.

با این حساب، انتظار می‌رود که با تاخیر مجدد در اکران فیلم “تنت”، بسیاری از فیلم‌های موردانتظار تابستان 2020 نیز با تاخیر مواجه شوند و از برنامه اکران‌های پیش‌رو حذف و با به زمان دیگری موکول شوند. همچنین عرضه‌ی فیلم “تنت” از پلتفرم‌های دیجیتالی نیز علی‌رغم سود بالایی که برای سازندگان آن به همراه خواهد داشت، امری غیرممکن به‌نظر می‌رسد. نولان مدتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فیلم جدیدش، “تنت”، بیش از هر اثر دیگری نیازمند اکران در سینما می‌باشد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 31, 1399

    هیچ ایرادی نداره، به انتظارش می‌ارزه.
    البته اگه ویروسِ دوست‌داشتنیِ کرونا یه کم مهربون‌تر شه

    پاسخ