7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “پالم اسپرینگز” (Palm Springs) که باید تماشا کنید

اشاره به حلقه‌های زمانی در فیلم‌های علمی-تخیلی به اثری دیدنی منجر می‌شود. حلقه‌های زمانی به شکل‌های مختلف استفاده می‌شوند و معمولاً تریلرهای جذابی خلق می‌شود. با این حال این ترفند در بسیاری از آثار کمدی هم استفاده شده و بیننده را به خنده می‌اندازد. “پالم اسپرینگز” فیلمی از هولو است که هردوی این عناصر را باهم نشان می‌دهد.

داستان درباره مردی به نام نیلز و زنی به نام سارا است که همدیگر را در عروسی دیده و باهم قرار می‌گذارند. با این حال مشکلی وجود دارد. روز بعد سارا از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که دوباره روز قبل را تجربه می‌کند. در حقیقت او در یک حلقه زمانی گیر افتاده و سپس متوجه می‌شود نایلز هم در این حلقه گیر افتاده است. آن‌ها باید در کنار هم از این روزمرگی لذت ببرند. ” اندی سمبرگ ” (Andy Samberg) نقش نایلز و “کریستین میلیوتی” (Cristin Miioti) نقش سارا را برعهده دارد. در اینجا فیلم‌های شبیه “پالم اسپرینگز” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. تکرار کنندگان – Repeaters – 2010

یک تریلر کانادایی و جدیترین فیلم لیست درباره سه نفر که در مرکز ترک اعتیاد بستری هستند. با این حال در یک حلقه زمانی گیر می افتند و همه چیز پیچیده می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر تاریخ سینما با محوریت خلبان‌ها که باید تماشا کنید


6. پیش از آنکه بمیرم – Before I Fall – 2017

فیلمی زیبا و دیدنی محصول سال 2017 درباره حلقه زمانی که پیام مثبتی القا می‌کند. داستان از رمان “لورن الیور” اقتباس شده و درباره دختری نوجوان به نام سامانتا کینگزتون است که در تصادف خودرو می‌میرد. با این حال دوباره بیدار شده و بارها و بارها به روز مرگش بازمی گردد. این فیلم طریقه استفاده از فرصت‌ها را نشان می‌دهد.


5. روز مرگت مبارک – Happy Death Day – 2017

فیلمی طنز از ژانر کمدی ترسناک با عناصر اسلشر و درباره دختری به نام‌تری که در مسیر بازگشت از مهمانی توسط یک مرد ماسک پوش به قتل می‌رسد. با این حال در خانه دوستش بیدار شده و بارها و بارها به آن روز بازمی گردد و متوجه می‌شود در یک حلقه زمانی گیر افتاده است. درنتیجه تصمیم می‌گیرد قاتل را پیدا کند. موفقیت فیلم به ساخت سیکوئل آن در سال 2019 منجر شد.


4. 12:01 – 1993

قتل و حلقه زمانی دو عنصر جدانشدنی هستند و این فیلم هم با استفاده از این عناصر داستان جذابی را نشان می‌دهد که در زمان خود دست کم گرفته شد. داستان درباره مردی به نام بری است که در آزمایشگاه علمی کار می‌کند و از شغلش نفرت دارد. با این حال، عاشق دانشمندی به نام لیزا شده و شغلش قابل تحملتر می‌شود. متاسفانه بری شاهد قتل لیزا در پارکینگ است و متوجه می‌شود که در یک حلقه زمانی گیر افتاده است. بری از این فرصت برای نجات لیزا استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید: 26 فیلم برتر ژانر اکشن که نباید از دست بدهید


3. نارس – Premature – 2014

اگر یک فرد در شرایط نابهنگامی بکارت خود را از دست بدهد آن شرایط برایش عجیب خواهد بود. “نارس” یک کمدی ترسناک دیدنی درباره شخصیتی است که یک شرایط سخت را بارها و بارها تجربه می‌کند. بدتر اینکه تا زمان خوب شدنش این شرایط ادامه دارد.


2. مرد ابدی – The Infinite Man – 2014

یک فیلم علمی-تخیلی از سال 2014 درباره یک حلقه زمانی و بر پایه داستانی عاشقانه. داستان درباره یک دانشمند است که دوست دارد با دوست دخترش یک روز رمانتیک داشته باشد و باهم در زمان سفر کنند. اما به یک حلقه زمانی دچار می‌شود که باید از شر آن خلاص شود.


1. روز گراندهاگ – Groundhog Day – 1993

فیلمی درباره حلقه زمانی که شایسته قرار گرفتن در جایگاه اول را داشت. فیلم درباره گزارشگری است که برای تهیه گزارش به شهری کوچک می‌رود. با این حال آن روز را بارها و بارها تجربه می‌کند و باید انتخاب‌های زندگی‌اش را مجدداً بررسی کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر مارتین اسکورسیزی بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم