7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “لیتل ویس” (Little Voice) که باید تماشا کنید

شهر نیویورک را شهر آرزوها می‌دانند زیرا برای هرکس چیزی دارد. هنرمندان در آرزوی رسیدن به رویای حرفه‌ای خود به این شهر می‌آیند و این شهر هم به آنها کمک می‌کند تا به تمام آرزوهای خود برسند. این سریال تلاش‌های یک فرد برای رسیدن به رویاهایش را نشان می‌دهد.

داستان درباره بس کینگ یک خواننده و ترانه سرای الهام بخش است که در نیویورک زندگی می‌کند و از آنجاییکه در اولین تجربه اجرای زنده‌اش خاطره بدی داشت، باید با آن کنار بیاید. او همچنین برای هزینه زندگی در بار کار می‌کند، موسیقی درس می‌دهد و سگ‌ها را به پیاده روی می‌برد. داستان همچنین به هم اتاقی هندی او هم می‌پردازد که برای ازدواج از جانب خانواده تحت فشار است. “لیتل ویس” نامه‌ای عاشقانه درباره زندگی موسیقیایی در نیویورک است. در اینجا سریال‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بتی – Betty – 2020

سریالی درباره فرهنگ هنری متفاوت و اسکیت سواری در نیویورک و درباره گروهی از زنان جوان که به دنیای اسکیت سواری مردان وارد می‌شوند. سریال فرهنگ اسکیت سواری را درست نشان می‌دهد و براساس فیلم “آشپزخانه اسکیت” (Skate Kitchen) سال 2018 ساخته شد.

همچنین بخوانید: رتبه بندی 10 شخصیت برتر سریال شرلوک (Sherlock)


6. فاسی/وردون – Fosse/Verdon – 2019

داستان برادوی براساس یک داستان واقعی و درباره یکی از تاثیرگذارترین فیلمسازان و طراحان، یعنی “باب فاسی” (Bob Fosse) و یکی از بهترین رقصنده‌ها، “گوئن وردن” (Gwen Verdon). این دو باهم رابطه دارند که البته خوب پیش نمی‌رود و بنابراین جنبه‌های متعدد یک رابطه خوب، بد و زشت را نشان می‌دهند. این سریال تغییر موضع قدرت در روابط را نشان می‌دهد.


5. پرواز کنکورد – Flight of the Conchords – 2007-2009

یکی از سریال‌هایی که مردم نقش نسخه خیالی خود را بازی می‌کنند. داستان درباره دو عضو یک گروه است که می‌خواهند در نیویورک بدرخشند. همین موضوع سریال را به “لیتل ویس” نزدیک می‌کند. این سریال کمدی تلاش‌ها و ماجراجویی‌های این دو در فرهنگ آمریکا و بین زنان را نشان می‌دهد.


4. پارک مرکزی – Central Park – 2020

داستانی درباره نیویورک و ماجراجویی در زمینه موسیقی، درست مانند “لیتل ویس”. این سریال کمدی انیمیشن توسط خالق “برگرهای باب” (Bob’s Burgers) ساخته شد و تماشای آن لذتبخش است. یک سریال دیدنی درباره خانواده‌ای در اطراف “پارک مرکزی” که عناصر موسیقیایی فیلم وجه تمایز آن می‌باشد.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


3. گت داون – The Get Down – 2016-2017

یک درام متفاوت و سریالی موزیکال درباره یکی از بهترین دوره‌های تاریخ هنر یعنی سال‌های 1970 درباره طلوع موسیقی هیپ هاپ. یک سریال نیویورکی در جنوب برانکس و شهری که در آستانه ورشکستگی است و از بین رفتن دیسکو به رویش هنر جدیدی منجر می‌شود.


2. وفادارانه – High Fidelity – 2020

سریالی درباره قدرت موسیقی در زندگی مردم که در بروکلین رخ می‌دهد. سریال درباره محله کرون هیتز و یک صاحب فروشگاه موسیقی است که از طریق موسیقی روابط گذشته‌اش را به یاد می‌آورد. با این حال باید روابطش را فراموش کند. سریالی با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته “نیک هورنبی” که نباید با فیلم اقتباسی از این رمان در سال 2000 اشتباه گرفته شود.


1. کیتی رین – Katy Keene – 2020

سریالی براساس شخصیت‌های کمیک آرکی و بازهم درباره چالش‌ها و آرزوهای ساکنان شهر نیویورک. “کیتی رین” برای تبدیل شدن به یک طراح مد به نیویورک می‌رود. سریال در کنار کیتی ماجراجویی‌های هم اتاقی‌اش جوزی که یک خواننده است را هم نشان می‌دهد. بنابرین ترکیب بلندپروازی و فضای نیویورک این سریال را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌های سال 2020 (تا به اینجا)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم