7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه “حیوان کاملاً جدید” (Brand New Animal) که باید تماشا کنید

استودیو تریگر انیمه های موفقی مانند Promare، Kill la Kill و Little Witch Academia تولید کرده است. انیمه “حیوان کاملاً جدید” یکی از بهترین انیمه های این استودیو است. این انیمه با وجود دنیای رنگی و صحنه‌های مبارزه بسیار دیدنی است. انیمه با شخصیت‌های حیوانی و داستانی پرتنش که با کمک این شخصیت‌ها توانسته پیشفرض ها و نژادپرستی موجود در این دنیا را نشان دهد. اگر شما هم این انیمه را دیده‌اید در اینجا می‌خواهیم انیمه های مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. گیلتی کراون – Guilty Crown – 2011-2012

یک ویروس مرگبار به نام ویروس آخرالزمان در سال 2039 جهان را آلوده کرده و ژاپن در بدترین شرایط قرار داردو در این شرایط سخت قدرت به دست عده‌ای افتاده و GHQ باید اوضاع را کنترل کند. بنابراین میان مردم و ماموران GHQ شکاف ایجاد می‌شود و شورشی علیه این ماموران به رهبری گروه گوریل به نام فیونرال پارلور آغاز می‌شود. همانطور که می‌بینید “گیلتی کراون” و “حیوان کاملاً جدید” هردو بر نابربری قدرت و دو گروه مختلف مردم که توسط یک بیماری تقسیم می‌شوند، تمرکز می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمه سریالی جذاب و دیدنی برای طرفداران انیمه


6. مصاحبه با دختران هیولا – Interviews with Monster Girls – 2017

این انیمه در مقایسه با انیمه های دیگر این لیست چندان جدی نگرفته شده و یک کمدی دبیرستانی محسوب می‌شود. این انیمه هم درباره شخصیت‌های فانتزی است که در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. داستان تتسو تاکاهاشی، یک معلم دبیرستان است که به نژادهای ترکیبی انسان و هیولا علاقه دارد. او به همراه سه دانش آموز نیمه انسان و نیمه هیولات به نام‌های هیکاری تاکاناشی، کیوکو ماچی و یوکی کوساکابه و معلم دیگر ساکی ساتو، تصمیم می‌گیرد درباره این موجودات بیشتر تحقیق کند.


5. سومالی و روح جنگل – Somali and the Forest Spirit – 2020

اغلب فیلم‌های این ژانر به رابطه میان موجودات گونه‌های مختلف می‌پردازند. این انیمه هم دنیایی را نشان می‌دهد که انسان‌ها در اقلیت هستند. در این دنیا ارواح و اجنه هم زندگی کرده و انسان‌ها توسط آنها کشته می‌شوند. در این دنیای تاریک یک دختر جوان به جنگلی فرار می‌کند که گالم مهربان محافظ آن است. گالم تصمیم می‌گیرند مانند دخترش از او محافظت کرده و مکان امنی برای او پیدا کند.


4. آگرتسوکو – Aggretsuko – 2018

انیمه دیگری درباره زندگی حیوانات انسان مانند که گرچه مانند فیلم “حیوان کاملاً جدید” پرتنش نیست اما یک اثر کنایی درباره طبقه کارگر است. یک انیمه ساخت کمپانی سانریو، سازنده انیمه Hello Kitty، درباره یک پاندای قرمز به نام رتسوکو که حسابدار بوده و رئیس مستبد خوکش او را آزار می‌دهد. بنابراین رتسوکو یک شخصیت بامزه شبیه هلو کیتی است. این پاندای غمگین هم در بار مست کرده و آواز می‌کند.

همچنین بخوانید: 6 انیمه جذاب و دیدنی شبیه میرای (Mirai) که باید تماشا کنید


3. سرزمین لاستروس – Land of the Lustrous – 2017

در دنیای انیمه از تکنولوژی رایانه‌ای زیاد استفاده می‌شود، اما درحالی که انیمه های دیگر سعی می‌کنند از این تکنولوژی بهترین استفاده را ببرند، این انیمه چنین کاری نمی‌کند. داستان در دنیایی رخ می‌دهد که ارگانیسم‌هایی به نام جم‌ها در آن زندگی می‌کنند. این جم‌ها براساس توانایی خود قوانینی خلق کرده‌اند. درحالی که آنها وظیفه اجتماعی خود را انجام می‌دهند، گونه‌های دشمن به نام لوناریان ها آن‌ها را نابود کرده و از بدن کریستالی آنها برای تزئینات خود استفاده می‌کنند. داستانی ساده با لحظات طنز و عاطفی.


2. دوروهدورو – Dorohedoro – 2020

یک انیمه رایانه‌ای ساخته استودیو ماپا، با فضای تاریک و مضامینی مربوط به سرکوب و تبعیض قدرت. درحالی که جلوه رنگارنگ و شخصیت‌ها نقاط قوت آن محسوب می‌شوند، دنیای خاص این انیمه را جذاب‌تر می‌کند. این انیمه داستان شخصیت‌های مختلف را نمایش داده و درباره مردی به نام کیمن است. جادوگری ظاهر کیمن را طلسم کرده و حالا او به همراه نیکایدو باید جادوگر را پیدا کند.


1. بیستارز – Beastars – 2019

لیست انیمه ای درباره حیوانات بدون “بیستارز” ناکامل خواهد بود. داستان در فضای دبیرستانی رخ داده و به مضامین پیچیده دنیای امروز می‌پردازد. جلوه‌های بصری و استعاره‌ها این انیمه را خاص می‌کنند. حتی اگر شخصیت‌ها برایتان جذاب نیستند، با تماشای هویت‌های انسانی و تبعیض اجتماعی لذت می‌برید.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمه جذاب و دیدنی با ژانر حارم در سال 2019 که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. 咲く

    خرداد 25, 1402

    من دنبال یه انیمه میگردم
    دختره وقتی داره از طرف دوستاش اذیت میشه بهش یه تفنگ قلبی میرسه که وقتی ازش استفاده میکه تو زمان حرکت میکنه
    اگه کسی دیده میشه بگه اسمش چیه

    پاسخ

  2. کوثر

    خرداد 13, 1401

    و انیمه ای نیست که شبیه فری تیل باشه؟ اگه میدونید بگید ممنون میشم

    پاسخ

  3. Tris

    دی 18, 1400

    سلام انیمه ای سراغ ندارید که شبیه beastars باشه؟ من از دیدن این انیمه واقعا لذت بردم و برای بار دوم دارم نگاهش میکنم و دلم میخواد یه انیمه شبیهشو ببینم

    پاسخ

    • ساچلی در پاسخ به Tris

      مهر 15, 1401

      اگه پیدا کردی به منم بگو لطفا

      پاسخ