اکران فیلم Bill and Ted Face the Music تأخیر خورد

به دنبال تصمیم کمپانی برادران وارنر برای عقب انداختن فیلم اکشن “تنت” (Tenet)، دیگر کمپانی‌های فیلمسازی نیز یکی پس از دیگری اکران فیلم‌های موردانتظارشان را به تعویق می‌اندازند. این تصمیم که در پی افزایش شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا اتخاذ شده، همچنان ادامه دارد و باید دید سرنوشت سینما و فیلم‌های اکران نشده‌ی سال 2020 به کجا ختم می‌شود.

اما بعد از اینکه والت دیزنی اکران لایو اکشن “مولان” (Mulan) را به تاخیر انداخت، کمپانی اورین پیکچرز نیز به‌تازگی اعلام کرد که فیلم “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” (Bill and Ted Face the Music) با دو هفته تاخیر و در تاریخ 28 آگوست 2020 (7 شهریور 1399) اکران خواهد شد.

مدتی پیش بود که اولین تریلر رسمی فیلم “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” منتشر گردید که در آن شاهد سفر دو شخصیت اصلی داستان به آینده بودیم.

این فیلم به عنوان سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های “بیل و تد” در نظر گرفته شده‌است که در دهه هشتاد و نود میلادی منتشر شده‌اند. داستان این فیلم درباره دو دوست به نام “بیل” (با بازی الکس وینتر) و “تد” (با بازی کیانو ریوز) است که این بار طبق گفته یک پیشگو، موسیقی می‌سازند که زندگی و دنیای آنها را زیر و رو خواهد کرد!

وظیفه کارگردانی فیلم کمدی “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” بر عهده دین پریسوت (Dean Parisot) بوده است. “ماجراجویی کهکشانی” (Galaxy Quest)، “سیب زمینی سرخ شده خانگی” (Home Fries) و “قرارهای ملاقات دنیس جنینگز” (The Appointments of Dennis Jennings) ازجمله فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی پریسوت ساخته شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم