نقش‌آفرینی مارگو رابی در قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، قرار است یک قسمت جدید از فیلم “دزدان دریایی کارائیب” (Pirates of the Caribbean) ساخته شود که “کریستینا هادسون” (Christina Hodson)، نویسنده فیلم “پرندگان شکاری” (Birds of Prey)، وظیفه نگارش فیلمنامه آن را برعهده گرفته و مارگو رابی (Margot Robbie) نیز به‌عنوان بازیگر نقش اول در این فیلم حضور خواهد داشت.

به گفته‌ی منابع معتبر خبری، قسمت جدید فیلم “دزدان دریایی کارائیب” با محوریت شخصیت زن (با بازی مارگو رابی) ساخته می‌شود و به‌عنوان اثری کاملا مستقل از سری‌های قبلی این مجموعه پرطرفدار در نظر گرفته شده‌است. همچنین شایعه‌هایی مبنی بر حضور کوتاه‌مدت شخصیت جک اسپارو (با بازی جانی دپ) نیز در این فیلم منتشر شده که صحت و سقم آن نامعلوم می‌باشد.

پیش از این نیز در سال 2018 کمپانی والت دیزنی از ساخت فیلمی به‌عنوان بازسازی فیلم “دزدان دریایی کارائیب” خبر داده بود که به علت کناره‌گیری نویسندگان، آینده این پروژه در وضعیت نامشخصی قرار گرفت. آخرین قسمت منتشر شده از مجموعه فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” در سال 2017 و با عنوان “دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند” (Pirates of the Caribbean: Salazar’s Revenge) ساخته شد که در مجموع به 794 میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کرد.

مارگو رابی، بازیگر شناخته شده‌ی سینمای هالیوود، در فیلم‌های مشهوری مثل “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time in Hollywood)، “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street)، “بامب شل” (Bombshell) و “من تونیا هستم” (I, Tonya) به نقش آفرین پرداخته‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم