6 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “جادوگر: فروپاشی” (The Witch: The Subversion) که باید تماشا کنید

“جادوگر: قسمت 1. فروپاشی” (The Witch: Part 1. The Subversion) یک فیلم تریلر اکشن سینمای کره جنوبی به کارگردانی “پارک هون-جونگ” (Park Hoon-Jung) است. داستان درباره جا-هون، دختری است که در کودکی از یک مرکز حکومتی فرار کرده. ده سال پس از فرار، از آن حادثه چیزی خاطرش نیست و در آرزوی برنده شدن پول در یک رقابت تلویزیونی شرکت می‌کند؛ اما نمی‌داند که نگاهی به گذشته می‌تواند خاطرات دفن شده‌اش را دوباره بیدار کند.

این فیلم از زمان پخش در نتفلیکس نه تنها به خاطر صحنه‌های اکشن بلکه به خاطر عمق روانشناسانه داستان تحسین بسیاری دریافت کرده است. بنابراین اگر به صحنه‌های اکشن آن علاقه دارید در اینجا می‌خواهیم فیلم‌های مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. هانا – Hanna – 2011

فیلمی با حضور “سورشا رونان” (Saoirse Ronan) و “اریک بانا” (Eric Bana) درباره دختری 16 ساله که توسط پدرش که عضو سابق سیا است، در مکانی دورافتاده بزرگ می‌شود. او پس از رشد در طبیعت شمال فنلاند، برای انجام ماموریتی در اروپا به دنیای واقعی قدم می‌گذارد. گرچه از مهارت‌هایش خوب استفاده می‌کند، اما یک مأمور مخفی و زیردستانش دنبال او هستند. گرچه داستان تکراری است اما صحنه‌های اکشن، کارگردانی و موسیقی فیلم را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کوتاه تاریخ سینما در ژانر ترسناک


5. ناشناس – Unknown – 2011

در این فیلم “لیام نیسون” (Liam Neeson) نقش یک زیست شیمی دان به نام مارتین را ایفا می‌کند که چهار روز پس از تصادف خودرو بیدار شده است. وقتی می‌خواهد با این موضوع کنار بیاید متوجه می‌شود هویتش ربوده شده. سپس برای تلاش برای یافتن مقصر، با زمان مبارزه می‌کند تا زندگی‌اش روی روال بیاید. گرچه حال و هوای فیلم کمی تکراری است اما توطئه داستان و معمای آن شما را میخکوب نگه می‌دارد.


4. پسر هیولا – A Monster Boy – 2013

فیلمی برنده اسکار، محصول کشور کره جنوبی، به کارگردانی “جانگ جون-هوان” (Hwayi: A Monster Boy) درباره پسری 16 ساله نام هوایی که توسط 5 پدر بزرگ شد و تمامشان درگیر دنیای زیرزمینی بودند. پس از فاش شدن زنجیره اقدامات این دنیاهای زیرزمینی، هوایی هم باید تصمیم گرفته و در دنیای نفرت انگیز پدرانش غرق شود. یک درام جدید درباره حقایق پشت پرده روابط ما و افرادی که ما را بزرگ می‌کنند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2019 به انتخاب مجله Rolling Stone


3. خبیث – The Villainess – 2017

فیلم موفق دیگری درباره داستان انتقام. سوک-هی از کودکی برای تبدیل شدن به یک مزدور پرورش یافته است. با فرا رسیدن زمان مناسب، ماجراجویی خشنی را آغاز می‌کند تا درباره گذشته تاریکش بیشتر بداند. این فیلم از لحاظ روانشناسی آنقدر عمیق نیست، اما صحنه‌های اکشن آن جدید هستند.


2. آنا – Anna – 2019

فیلمی با اجرای ستارگانی نظیر “هلن میرن” (Helen Mirren)، “کیلین مورفی” (Cillian Murphy) و “لوک ایوانز” (Luke Evans) و درباره داستان آنا پولیاتوفا، زنی جوان و زیبا، که پشت نقاب زیبایش رازی نهفته که تمام محدودیت‌های روانی و فیزیکی او را کنار زده و آنا را به ترسناک‌ترین مزدوری که دولت دیده، تبدیل می‌کند.

همچنین بخوانید: رده‌بندی برترین فیلم‌های ادی مورفی (Eddie Murphy)


1. فوریه – The Blackcoat’s Daughter – 2015

فیلمی ترسناک با حضور “اما رابرتز” (Emma Roberts) و “کرنان شیپکا” (Kiernan Shipka) که به تدریج روانشناسانه شده و شما را با خود همراه می‌کند. در این فیلم کت و رز دو دختر جوان هستند که والدینشان به دلایلی به دنبالشان نیامده و در مدرسه شبانه روزی می‌مانند. درحالی که آن دو در مدرسه فضای ترسناکی را تجربه می‌کنند، دختر دیگری به نام جوان به این مدرسه می‌آید. در لحظات آخر فیلم دو روایت به هم برخورد کرده و اوج داستان شما را شوکه می‌کند. حتماً این فیلم را تماشا کنید!


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم