اولین تریلر فیلم Waiting for the Barbarians با بازی جانی دپ منتشر شد

فیلم جدید “در انتظار بربرها” (Waiting for the Barbarians) اثری از کارگردان کمتر شناخته شده‌ای است که ستارگان بزرگی مثل جانی دپ و رابرت پتینسون را در خود جای داده است. این فیلم که در سال 2019 برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به اکران درآمد، قرار است ماه آینده به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبان قرار گیرد. در ادامه اولین تریلر منتشر شده از این فیلم درام را تماشا خواهید کرد:

فیلم “در انتظار بربرها” را “سیرو گرا” (Ciro Guerra)، کارگردان جوان کلمبیایی، کارگردانی کرده که سابقه ساخت آثاری به‌نام “آغوش ابلیس” (Embrace of the Serpent) و “پرندگان مسافر” (Birds of Passage) را در کارنامه خود دارد.

داستان فیلم “در انتظار بربرها” به دادرس یک منطقه‌ی مرزی و نسبتا جداشده از سایر نقاط کشور می‌پردازد؛ بازرسی که به یک حکومت بدون نام خدمت می‌کند و می‌خواهد به‌زودی بازنشستگی خود از فعالیت درون این منطقه‌ی خاص را جشن بگیرد. اما سرهنگی از راه می‌رسد که می‌خواهد یک گزارش مفصل از فعالیت بربرها و وضعیت امنیت مرزی تهیه کند. دادرس هم پس از آن که سرهنگ چندین و چند روز به بازجویی‌های بی‌رحمانه و ظالمانه‌ی خود ادامه می‌دهد، به‌شدت وحشت می‌کند. او از این می‌ترسد که سال‌ها مشغول بندگی چه سیستم فاسدی بوده است.

فیلم جدید “در انتظار بربرها” قرار است در تاریخ 7 آگوست 2020 (17 مرداد 1399) منتشر شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم