اکران فیلم Tenet مجددا با تاخیر مواجه شد

کمپانی برادران وارنر یک بار دیگر اکران فیلم “تنت” (Tenet) را به دلیل افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در سراسر جهان و به ویژه کشور آمریکا، به تعویق انداخت. این دومین باری است که برادران وارنر مجبور به لغو و به تاخیر انداختن اکران این فیلم می‌شود. فیلم “تنت” اکنون قرار است در تاریخ 12 آگوست 2020 (22 مرداد 1399) راهی پرده سینما شود.

کمپانی برادران وارنر و شخص “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) خواستار اکران حتمی این فیلم در سینماها هستند و تا زمانی که شرایط سلامتی مردم در مکان‌های عمومی تضمین نشود، فیلم جدید “تنت” هم به اکران در نخواهد آمد.

با این حساب، درحال حاضر اولین فیلم بلاک باستری که قرار است در سینماها اکران شود، لایواکشن “مولان” (Mulan) خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌است. اما باتوجه به شرایط موجود، انتظار می‌رود که کمپانی والت دیزنی نیز مجددا اکران این فیلم را به تاخیر بیندازد.

فیلم “تنت” با بازی “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا” یک اکشن خارق‌العاده با موضوع جاسوسی است که به گفته‌ی خود نولان، عظیم‌ترین پروژه وی تا به امروز بوده‌است. این کارگردان برجسته مدتی پیش درباره اثر جدیدش اینگونه گفت: “تنت درباره سفر در زمان نیست؛ این فیلم با مفهوم زمان و راه‌های مختلف عملکرد آن سر و کار دارد اما خط زمان و یکپارچگی و نظم دنیای مادی در داستان این فیلم برعکس شده‌است که همین باعث حرکت زمان به گذشته و نسبی شدن مفهوم زمان برای بینندگان شده‌است.”

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    تیر 6, 1399

    با اینکه به شدت منتظرم، اما از این تعویق‌ها ناراحت نمیشم. امیدوارم آرامشِ جهانی ثباتِ خودش‌رو پیدا کنه، نه صرفا برای فیلم تنت.

    پاسخ