فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale تا سال 2021 پخش نخواهد شد

تابستان گذشته و همزمان با پخش فصل سوم سریال پرطرفدار “سرگذشت ندیمه” (The Handmaid’s Tale) بود که شبکه “هولو” (Hulu) ساخت فصل چهارم این سریال را رسما تایید و تاریخ پخش آن را سال 2020 اعلام کرد.

اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا تولید فصل چهارم سریال “سرگذشت ندیمه” متوقف شود و در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری آن اعلام نشده است و به همین منظور هولو تصمیم گرفت تا پخش فصل چهارم این سریال را تا سال ۲۰۲۱ عقب بیندازد. پیش از این فصل چهارم این سریال قرار بود در پاییز امسال منتشر شود.

“سرگذشت ندیمه” که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه هولو است، تا کنون برنده یازده جایزه امی شده و توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ و در ده قسمت از این شبکه منتشر شد و در ادامه فصل‌های دوم و سوم این سریال در سیزده قسمت تولید و در از این شبکه پخش شده است. انتظار می‌رود که فصل چهارم این سریال نیز همانند دو فصل گذشته در سیزده قسمت تولید و پخش شود.

داستان سریال “سرگذشت ندیمه” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته‌ی “مارگارت اتوود”، ساخته شده است و درباره ندیمه‌ی جوانی به نام “جون آزبورن” است که در جامعه‌ی مرد سالار و زن ستیز قدیمی به سختی زندگی می‌کند.

“الیزابت ماس” (Elisabeth Moss)، “جوزف فاینز” (Joseph Fiennes)، “ایوان استراهاوسکی” (Yvonne Strahovski) و “الکسیز بلدل” (Alexis Bledel) از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم