6 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “چارلی سنت کلاود” (Charlie St. Cloud) که باید تماشا کنید

“چارلی سنت کلاود” علاوه بر مناظر زیبا، درام ماورایی و عاشقانه‌ای را در اختیارتان می‌گذارد. در این فیلم “زک افران” (Zac Efron) نقش چارلی را ایفا می‌کند که پس از مرگ برادرش در تصادف اتومبیل در یک گورستان کار می‌کند. او متوجه می‌شود می‌تواند مردگان را ببیند، بنابراین تصمیم می‌گیرد بقیه زندگی‌اش را به برادرش سم اختصاص داده و هرروز عصر با روح او بیسبال بازی کند. پس از آشنایی با دختری به نام تس، دختر تعهد او به برادرش را زیر سؤال برده و از او می‌خواهد با غم و اندوهش کنار بیاید. اگر از این فیلم خوشتان آمده، در اینجا می‌خواهیم فیلم‌های مشابه “چارلی سنت کلاود” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. روح – Ghost – 1990

فیلمی با حضور “دمی مور” (Demi Moore)، “پاتریک سوویزی” (Patrick Swayze) و “ووپی گلدبرگ” (Whoopi Goldberg) که یکی از برترین فیلم‌های عاشقانه تاریخ است. این فیلم مانند ملودرام تاثیرگذار “چارلی سنت کلاود”، سادگی ماورایی دارد که شاید قابل درک نباشد، اما تاثیرگذار است. در این فیلم مور نقش مالی را ایفا می‌کند که همسرش سم کشته شده، اما روح او بازمی گردد تا نه تنها عشق خود به مالی را ابراز کرده، بلکه از حقیقت قتلش او را آگاه کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


5. تقدیم به گیلین در تولد 37 سالگی‌اش – To Gillian on Her 37th Birthday – 1996

یکی از فیلم‌های کمتر شناخته شده لیست که با فیلم چارلی نقاط مشترک زیادی دارد. داستان از دید فیلیپ روایت می‌شود که نمی‌تواند مرگ همسرش را باور کند. حتی بعد از 2 سال از مرگ او هرروز روح او را در ساحل دیده و با او حرف میزند. اما رابطه با همسرش بر رابطه او با دخترش تأثیر منفی گذاشته. این فیلم هم مانند فیلم چارلی داستان مردی را نشان می‌دهد که در حال دست و پنجه زدن با غم و اندوه است.


4. پناهگاه امن – Safe Haven – 2013

این فیلم برخلاف بیشتر فیلم‌های لیست درباره غم نیست و عناصر ماورایی هم ندارد، اما پذیرش گذشته آن را به فیلم چارلی نزدیک می‌کند. این فیلم با حضور “جولیان هاف” (Julianne Hough) و “جاش دوهامل” (Josh Duhamel) در نقش اصلی درباره زن جوانی به نام کتی است که با آغاز زندگی جدیدی در کارولینای شمالی می‌خواهد با گذشته‌اش کنار بیاید. اما همین که زندگی‌اش کمی بهتر می‌شود گذشته به سراغش می‌آید. طرفداران فیلم‌های اقتباسی از “نیکلاس اسپارکس” این فیلم را دوست دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018


3. اگر بمانم – If I Stay – 2014

فیلمی اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته “گیل فورمن”، که در داستان عاشقانه خود از عناصر ماورایی هم استفاده می‌کند. فیلم با حضور “کلویی گریس مورتز” (Chloë Grace Moretz)، دختر جوانی به نام میا را نشان می‌دهد که همراه خانواده‌اش در اتومبیل تصادف می‌کند. سپس به کما رفته و روح از بدنش خارج می‌شود. سپس باید تصمیم بگیرد به همراه خانواده‌اش بمیرد یا به خاطر دوست پسرش زنده بماند.


2. موج‌سوار معنوی – Soul Surfer – 2011

داستانی درباره ایمان و رستگاری پس از یک تصادف مرگبار. نوجوانی به نام بتانی در حرفه موج سواری فعالیت می‌کند، اما پس از حمله کوسه باید علاقه به این ورزش را کنار بگذارد. با این حال، سرانجام با ایمان به خدا و عشق به خانواده‌اش بر مشکلات غلبه کرده و به موج سواری بازمی گردد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ورزشی که در سال 2018 اکران شدند


1. خوش شانس – The Lucky One – 2012

اقتباس دیگری از “نیکلاس اسپارکس” با حضور “زک افران” در نقش اصلی. این ستاره “گارد ساحلی” (Baywatch)، نقش یکی از سربازان جنگ عراق، به نام لوگان، را ایفا می‌کند که پس از جان سالم به در بردن از جنگ به دنبال زنی است که او را شانس خود می‌داند. زمانی که زن یافته و در کنار خانواده زن می‌ماند، متوجه حقایقی درباره زن می‌شود. زن هم باید گذشته‌اش را کنار بگذارد تا با لوگان بماند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم