معرفی 9 فیلم درباره خون آشام‌ها و گرگینه‌ها که در آینده نزدیک اکران خواهند شد

فیلم‌های مربوط به خون آشام و گرگینه‌ها همیشه محبوب بودند، اما همیشه موجودات خون آشام و گرگینه ترسناک و تخیلی محسوب می‌شوند. پس چرا این موجودات را دوست داریم؟ این موضوع در هالیوود چندان موردتوجه قرار نگرفته است. به همین دلیل است که نسخه‌های تکراری این داستان‌ها را می‌بینیم. یک چندگانه مربوط به عشق خون آشام ها حتی میلیاردها دلار فروش داشتند. طی سال‌ها شاهد فیلم‌های مربوط به مبارزه، عشق و همکاری خون آشام ها با شخصیت‌های منفی بوده‌ایم. با این حال همه چیز همینطور نیست. انتظار می‌رود خون آشام ها و گرگینه ها همیشه باهم درحال مبارزه باشند، اما این روایت تغییر کرده و هنوز هم در حال تغییر است.

در هر صورت فعلاً می‌خواهیم ببینیم در آینده نزدیک چه فیلم‌هایی درباره این موجودات آماده اکران است. فیلم‌های بسیاری در این لیست وجود دارد که گفته می‌شود تاریخ اکران آنها مشخص نیست، با این حال تصور تماشای آنها از سینما و تلویزیون هیجان انگیز است. در اینجا می‌خواهیم به فیلم‌های خون آشامی موردانتظار در سال 2020 و 2021 نگاهی بیندازیم. با پروشات همراه باشید.


9. بازسازی عروس فرانکنشتاین – Bride of Frankenstein Reboot – اعلام می‌شود

“بیل کاندن” (Bill Condon) کارگردان “دیو و دلبر” (The Beauty and the Beast) این فیلم را می‌سازد و نام‌هایی مانند “دیوید کپ” (David Koepp) و “سم ریمی” (Sam Raimi) هم در این پروژه شنیده می‌شوند. ساخت آن هم برعهده کمپانی یونیورسال است. قرار بود “آنجلینا جولی” (Angelina Jolie) در این فیلم حضور داشته باشد که لغو شد. کارگردان گفت “گل گدوت” (Gal Gadot) نقش عروس را برعهده دارد. از آنجایی که استودیو می‌خواهد دنیای هیولاها را نشان دهد بنابراین فیلمنامه به برنامه ریزی و تولید استراتژیک نیاز دارد. همانطور که می‌بینید درباره این فیلم شایعات زیادی به گوش می‌رسد، اما دوست داشتیم این فیلم را به شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید: رده‌بندی بهترین فیلم‌های گودزیلا که باید تماشا کنید


8. بازسازی ون هلسینگ – Van Helsing Reboot – اعلام می‌شود

در این بازسازی “اریک هیزرر” (Eric Heisserer) دوباره نویسندگی خواهد کرد و دراین باره هیجان زده است. به گفته نویسنده “ون هلسینگ” بازهم ترسناک است و به عنوان تنها انسان با هیولاها احاطه می‌شود. “ون هلسینگ” آخرین بار در سال 204 و با اجرای “هیو جکمن” (Hugh Jackman) روی پرده سینما قرار گرفت. در حال حاضر کارگردان فیلم مشخص نیست، با این حال احتمالاً هیزرر بهترین گزینه خواهد بود که آخرین بار ساخت “در تاریکی” (Lights Out) را برعهده داشت. درباره فیلم خبرهایی به گوش می‌رسد، مثلاً اینک دوران مدرن را نشان می‌دهد و از “مکس دیوانه: جاده خشم” (Mad Max: Fury Road) الهام گرفته است. تصور کنید عناصر اکشن با مهارت کارگردانی “ورود” (Arrival) ادغام ود.


7. موربیوس – Morbius – مارس 2021

“دنیل اسپینوزا” (Daniel Espinosa) پس از ساخت “حیات” (Life) قرار است این فیلم اقتباسی از کتاب‌های کامیک را با همکاری کلمبیا پیکچرز و مارول اینترتیمنت تولید کند. “موربیوس” داستان مایکل موربیوس کودک است که در یونان بزرگ شده و زیست شناس جانوری برنده نوبل می‌شود. شرایط نادری که به بیماری خونی منجر می‌شود او را وادار به جستجو برای درمان نموده و سرانجام درمقابل خون آشام شدن تسلیم می‌شود. این شرایط فعلی به او قدرت پرواز می‌دهد اما هم به خون علاقه مند شده و هم در مقابل خون تاب نمی‌آورد. موربیوس در کامیک های دیگر هم حضور یافته و حتی با مرد عنکبوتی، مارمولک و بلید روبرو می‌شود. با تولید کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز اینترتیمنت (که فیلم‌هایی مانند “ونوم” (Venom) و “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home)) و نقش آفرینی “جرد لتو” (Jared Leto) و در نقش اصلی و نام‌هایی مانند “مت اسمیت” (Matt Smith)، “جرد هریس” (Jared Harris)، “تایریس گیبسون” (Tyrese Gibson) و غیره در نقش‌های فرعی، این فیلم در دنیای خون آشامی می‌درخشد.


6. مرد گرگ نما – Wolfman – اعلام می‌شود

برنامه دی سی برای خلق دنیای هیولاها برای رقابت با مارول می‌تواند بهترین باشد، اما پس از سری “مومیایی” (Mummy) با حضور تام نمی‌توان با قاطعیت به هواداران ژانر ترسناک قول داد. فیلم “مرد گرگ نما” (Wolfman) در سال 2010 با نقد منتقدین مواجه شد. درباره بازیگران چیزی نمی‌دانیم اما براساس شایعات “رایان گاسلینگ” (Ryan Gosling) قرار است نقش اصلی را بازی کند. “مرد گرگ نما” در مقایسه با سایر هیولاهای دی سی به خاطر حوادث تراژیک بیشتر موردتوجه قرار گرفت. حتی نویسندگان “نارنجی مد جدید است” (Orange Is the New Black) هم این فیلم را از نوع “شبگرد” (Nightcrawler) اما خونین‌تر می‌دانستند.


5. بازسازی بافی قاتل خون‌آشام‌ها – Buffy The Vampire Slayer – اعلام می‌شود

سریال تلویزیونی مشهور “جاس ویدون” (Joss Whedon) در سال‌های 90 بسیار محبوب بود. این سریال تلویزیونی سال 1997 براساس فیلمی در سال 1992 به همین نام و با حضور بازیگرانی مانند “دونالد ساترلند” (Donald Sutherland) و “لوک پری” (Luke Perry) و به قلم “جاس ویدون” ساخته شد. این سریال طی شش سال از سال 1997 تا 2003 پخش شد و به نامی آشنا بدل شد. بازسازی آن قرار است توسط هولو، دیزنی یا سی دبلیو ساخته شده. “جاس ویدون” تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. گرچه بازیگران و داستان شناخته شده نیستند، اما در این فیلم داستان با مسائل سیاسی-اجتماعی ترکیب می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های خون آشامی عاشقانه در تاریخ سینما


4. دنیای مردگان 6 – Underworld 6 – تایید نشده

خون آشام آشنا با قد بلند، کت چرم براق و دندان‌های نیش قرمز در “دنیای مردگان” با وجود دریافت نقدهای منفی شخصیتی آشناست. داستان درباره خون آشامی به نام سلن است که برای انتقام به سراغ گونه‌ای از گرگینه ها به نام لایکن ها می‌رود. این فیلم چندگانه طی 15 سال داستان‌های متنوعی را ارائه داد. با اعلام “کیت بکینسل” (Kate Beckinsale) مبنی بر عدم حضور او در این فیلم‌ها مشخص نیست چه کسی جایگزین او می‌شود. با اعلام ساخت فیلم ششم توسط تهیه کنندگان گفته می‌شود روایت متفاوتی ارائه شده تا با محتوا هماهنگ باشد. امیدواریم “دنیای مردگان” صحنه‌های اکشن و سلاح‌های درخشان را به تصویر بکشد.


3. بلید – Blade – 2022

“وسلی اسنایپس” (Wesley Snipes) طی سال‌ها “بلید” را افسانه‌های و ماندگار کرده است. گرچه مارول درباره چگونگی بازگشت بلید چیزی نگفته، گفته می‌شود “ماهرشالا علی” (Mahershala Ali) برنده دو جایزه اسکار در این فیلم حضور دارد. روایت فیلم هم جذاب است و بلید به عنوان نیمه انسان و نیمه خون آشام به نقش همیشگی خود که به دنیای زندگان است، بازمی گردد. “کوین فایگی” (Kevin Feige) رئیس مارول این شخصیت را افسانه‌ای می‌داند. او حتی در مصاحبه‌هایش گفت که مارول بیست سال پیش کارش را با بلید آغاز کرد و مدیون این فیلم است. بدون شک بلید یکی از فیلم‌هایی است که مارول را روی رادار قرار داد و امیدواریم مارول با بهتر شدن بلید بهتری را ارائه داد. بیایید امیدوار باشیم علی با حضور خود بلید را به نامی آشنا تبدیل کند.


2. بازسازی دراکولا – Dracula Reboot – اعلام می‌شود

دراکولا خون آشامی است که با تغییرات زمانی تغییری نمی‌کند و در هر قالب زمانی دیدنی است، به همین دلیل همیشه هیجان انگیز است. کمپانی یونیورسال با ساخت “ناگفته‌های دراکولا” (Dracula Untold) در سال 2014 ثابت کرد به بازسازی این شخصیت ترانسیلوانیایی علاقه زیادی دارد. استودیوی یونیورسال دوست دارد بازهم این شخصیت را زنده کند، به خصوص پس از موفقیت “بدن جنیفر” (Jennifer’s Body)، “دعوت” (The Invitation) و غیره. نسخه بازسازی شده در دوره مدرن انجام شده، و تماشای تأثیر نقدهای وارد بر فیلم سال 2014 در این فیلم می‌تواند جالب باشد.


1. خاطرات آن رایس خون آشام (بازسازی مصاحبه با خون آشام) – Anne Rice’s Vampire Chronicles (Interview with the Vampire Reboot) – اعلام می‌شود

در این فیلم اقتباسی از خاطرات آن رایس 13 ساله “تام کروز” (Tom Cruise) در نقش لزتات، خون آشام بلوند که راوی داستان است، ظاهر می‌شود. “جاش بون” (Josh Boone) کارگردان “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) در توییتر اعلام کرده که برای “بازسزی مصاحبه با خون آشام” فیلمنامه جدیدی دارد. اگر گزارش‌ها حقیقت داشته باشد، این مجموعه به سریالی تلویزیونی بدل می‌شود و هولو امتیاز کتاب‌ها را خریداری کرده است. درباره سؤال بحث برانگیزی که چه کسی نقش لزتات مشهور را بازی می‌کند، نام‌هایی مانند “ازرا میلر” (Ezra Miller)، “تیموتی شالامی” (Timothee Chalamet) شنیده می‌شوند، اما مطمئنیم “پیت” و “کروز” به نقش‌های خود بازنمی گردند. این سریال از رمان دوم به نام “لزتات خون آشام” که نام سریال هم از آن اقتباس شده، آغاز می‌شود. اینکه چنین داستانی با یک سریال تلویزیونی نمایش داده شود دیدنی خواهد بود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خون آشامی که در سال 2018 اکران شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم