لیست زننده‌ترین و زجرآورترین فیلم‌های تاریخ سینما که هرگز فراموش نخواهید کرد

سوال این است: یک فیلم زننده چه فیلمی است؟ فیلمی که تا مغز استخوان مان را بلرزاند. فیلمی که دردناک، آزاردهنده و زننده است و حس نفرت، آزار و ترس را در ذهن مان باقی می گذارد. صحنه های شکنجه، آزار و تجاوز جنسی معمولا صحنه های زننده تلقی می شوند. اشخاصی چون لارس فون تریر، گاسپر نوئه، تام سیکس و مایکل هانکه از افرادی هستند که به ساخت چنین فیلم هایی شهرت دارند.

فیلم معمولا برای سرگرمی ساخته می شود. اما اگر یک فیلمساز بخواهند شما را شوکه کند نه سرگرم، آن وقت چه؟ به نظرمان یک فیلم باید از سرگرمی فراتر رفته و بر ذهن و روح تماشاگر تاثیر بگذارد. اگر فیلمی به چنین هدفی رسید یک فیلم موفق است. برخی از فیلمسازان روش متفاوتی را در پیش گرفته و با ساخت یک فیلم زننده به چنین تاثیری دست می یابند. گرچه گاهی اوقات این امر تاثیرگذار است، اما در اغلب موارد چنین نیست.

در اینجا نمی خواهیم این موضوع را قضاوت کنیم. تنها می خواهیم لیستی از برترین فیلم های زننده را به شما معرفی کنیم. این فیلم های روان شناسانه و آزاردهنده خواب شبانه تان را می گیرند. زیرا نه تنها آزاردهنده، زننده، شوکه کننده و ترسناک هستند بلکه تمام حواس منفی را ایجاد می کنند. فیلم های ترسناک هم در این لیست قرار دارند. با پروشات همراه باشید.

توجه: فیلم های این لیست و مخصوصا آیتم های 1 تا 10 همانطور که از عنوان مقاله مشخص است بسیار زننده و آزار دهنده هستند. این فیلم ها را با مسئولیت خودتان نگاه کنید!


24. مسافرخانه – Hostel – 2005

یکی از آزاردهنده ترین، زننده ترین و سادیسمی ترین فیلم ها، درباره سه مسافر آمریکایی به نام پاکستون، جاش و اولی، که به اروپا سفر می کنند و به رابطه جنسی، ماری جوآنا و تفریح علاقه دارند. در طی سفر در آمستردام با مردی مواجه می شوند که درباره یک مسافرخانه در اسلوواکی صحبت می کند که زنان زیبا و خوشگذرانی های بیشمار را در اختیارشان قرار می دهد. با ورود به براتیسلاوا، اسلوواکی متوجه می شوند به قاچاقچی های انسان فروخته شدند که مردم ملیت های مختلف را برای شکنجه به این مسافرخانه می آورند. گرچه داستان منطقی نیست اما اگر از صحنه های سلاخی انسان و شکنجه لذت می برید این فیلم را تماشا کنید.


23. مادر – Mother – 2017

فیلمی از دارن آرنوفسکی خالق آثاری چون “مرثیه ای بر یک رویا” (Requiem for a Dream)، “چشمه” (The Fountain) و “قوی سیاه” (Black Swan)، با حضور جنیفر لارنس. داستان به سادگی شروع شده و پس از چند صحنه به یک داستان شوک آور تبدیل می شود. یک زوج به یک خانه قدیمی نقل مکان می کنند و درحالی که مرد شاعر است و امیدوار است روزی موفق شود، زن با پدیده های عجیب مواجه خواهد شد. با ورود غریبه ها به خانه  توسط همسرش زن به بارداری خود پی می برد و با استقبال مردم از همسرش به عنوان یک شاعر و ورود بیشتر آن ها به خانه، زن شکنجه دیده و عذاب می کشد. بیننده هم با زن همدردی می کند. بنابراین مادر یک فیلم عجیب، شوکه کننده و آزاردهنده است که به راحتی فراموش نخواهید کرد. بهتر است همین حالا آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم برتر سال 2017 براساس انتخاب 200 منتقد فیلم و سینما


22. اکستازی بزرگ رابرت کارمایکل – The Great Ecstasy of Robert Carmichael – 2005

مشکل این فیلم این است که پس از تماشای این فیلم نمی توانید آن را از یاد ببرید. فیلمی درباره رابرت کارمایکل، نوجوانی که تمام روز در خانه به نوشیدن، مصرف مواد و رابطه جنسی مشغول است. داستان زمانی به اوج می رسد که او و دوستانش بر اثر استعمال مواد مرز درست و غلط را تشخیص نمی دهند. بنابراین به یک دختر و زن مسن تجاوز می شود که بسیار وحشتناک است. این فیلم مرز اخلاقی نداشته و به همین دلیل زننده است.


21. وراثتی – Hereditary – 2018

یک فیلم ترسناک و جدید درباره آنی گراهام، یک هنرمند که به همراه خانواده اش، همسرش استیو، پسرش پیتر و دخترش چارلی، زندگی می کند. با مرگ مادرش الن، آنی متوجه می شود اغلب اعضای خانواده به بیماری روانی دچار بودند. به زودی قبر مادر کنده شده و آنی روح مادرش را می بیند. چارلی در تصادف خودرو فوت کرده و پیتر روح او را می بیند. این فیلم پر از صحنه های آزاردهنده و زننده از افراد تسخیر شده است که نفس تان را در سینه حبس خواهد کرد. پس برای این صحنه ها آماده باشید.

همچنین بخوانید: معرفی 50 فیلم برتر سال 2016 از دید مخاطبین و منتقدین


20. دیدار با احمقان – Meet the Feebles – 1989

عجیب ترین و زننده ترین فیلم ممکن به کارگردانی پیتر جکسون که تا مدت ها از یادتان نمی رود، مخصوصا از کارگردان سه گانه “ارباب حلقه ها” (The Lord of the Rings). یک کمدی سیاه درباره عروسک هایی که به همراه بازیگران بخشی از یک نمایش محسوب می شوند. هایدی ستاره اصلی نمایش “دیدار با احمقان” است که متوجه می شود معشوقه اش بلچ، به همراه سامانتا که یک گربه است به او خیانت می کند. درنتیجه صحنه های شکنجه، تجاوز، خیانت و صحنه های آزاردهنده دیگر پدید می آید.


19. آن زن – The Woman – 2011

همه چیز این فیلم عجیب است. داستان با یک خانواده شاد آغاز می شود که کریس وکیل سرپرست آن است. در یکی از پرونده ها به زنی برمی خورد که تا به حال با انسان رو به رو نشده. او زن را در زیرزمین بسته و از خانواده اش می خواهد او را به یک انسان عادی تبدیل کنند. سپس متوجه می شویم این خانواده آشفته است و هر عضو روش شکنجه خاص خود را دارد. پسر کریس به زن تجاوز کرده و دیگران هم روش های خود را به کار می برند. درنتیجه شاهد صحنه های خونین هستیم. این فیلم به دلیل فیملنامه جدید و کارگردانی موفق ستایش شد اما تماشای آن آسان نیست.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


18. نیش – Bite – 2016

یک فیلم ترسناک درباره عروسی که از مهمانی مجردی بازگشته و گویا حشره ای به او نیش زده است.  کیسی که به روز عروسی اش نزدیک است این نیش را نادیده گرفته، اما به زودی تمام بدنش زخم شده و عروسی را به تاخیر می اندازد. به زودی مانند یک حشره تخم گذاری کرده و خانه اش به لانه بدل می شود. انسان های دیگر طعمه اش هستند و از آن ها تغذیه می کند. این فیلم پر از صحنه های آزاردهنده است و گرچه از لحاظ تجاری و هنری شکست خورد اما صحنه های آزاردهنده آن فرموش نشدنی است.


17. خانه ای که جک ساخت – The House that Jack Built – 2018

فیلمی از لارس فون تریر افسانه ای که برخلاف فیلم های پیشین اش می خواهد تنفر را در چهره بیننده ایجاد کند. این فیلم به جک قاتل و دوره 12 ساله تکامل او از یک قاتل تازه کار به یک قاتل زنجیره ای را نشان می دهد. در این میان قتل هایی که او را به جایگاه فعلی رساند نیز نمایش داده خواهد شد. یکی از بزرگ ترین نمونه های سینمای آزاردهنده و ترسناک که تماشای آن دشوار است.

همچنین بخوانید: چرا “جن‌گیر” ویلیام فریدکین ترسناک ترین فیلم تاریخ سینماست؟


16. بازی بانی – The Bunny Game – 2011

داستان فاحشه ای به نام بانی که به دلیل اعتیاد به الکل و مواد در خیابان ها و سخت ترین شرایط زندگی کرده و به خاطر تهیه پول الکل و مواد از مشتریان خود التماس می کند. هاگ یک راننده کامیون و قاتل سریالی است که بانی را در کامیون زندانی می کند. اینجاست که شکنجه روانی، فیزیکی و جنسی بانی آغاز می شود. این صحنه ها آنقدر ترسناک و آزاردهنده هستند که گویی چیزی برای پنهان شدن وجود ندارد. اگر می خواهید این احساسات را تجربه کنید این فیلم را ببیند.


15. فیلم دلپذیر – Sweet Movie – 1974

داستان دو زن: یک ملکه زیبایی خاموش و یک رهبر کشتی شکلات و شکر. هردویشان مردان را به رابطه جنسی و سپس مرگ می کشانند. این فیلم از زمان خود جلو بود و در آن زمان با نفرت منتقدین مواجه شد. گرچه این فیلم مانند فیلم های دیگر این فهرست زننده نیست اما تماشای آن چندان آسان هم نیست. فیلمی پر از صحنه های رابطه جنسی، قتل، شهوت ، پدوفیلی که البته نمونه کامل یک فیلم ناموفق است. با این حال یک فیلم آزاردهنده و زننده می باشد.

همچنین بخوانید: معرفی 20 فیلم ترسناک مورد انتظار که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


14. پوستی که در آن زندگی می کنم – The Skin I Live In – 2011

یک دانشمند تصمیم می گیرد به یاد همسرش که در تصادف اتومبیل از دنیا رفت پوستی بسازد که آتش و خراش و هرچیز دیگر را تحمل کند. با نزدیک شدن به شگفتی علمی خود انجمن علمی به او مشکوک شده و می خواهند راز او را برملا کنند. گرچه تماشای فیلم چندان دشوار نیست اما صحنه های آزاردهنده ای دارد. این فیلم با حضور آنتونیو باندراس و النا آنایا به دلیل اجرای زیبا، ویرایش و فیلمبرداری، با جوایز مختلف رو به رو شد. این فیلم را یکی از آثار کلاسیک اسپانیایی پدرو آلمادوار می دانند.


13. ضد مسیح – Antichrist – 2009

یک زوج برای احیای رابطه و عشق خود به یک کلبه جنگلی می روند. اما طبیعت ماهیت خود را نشان داده و اوضاع بهم می ریزد. زمانی که نابغه ای مانند لارس فون تریر یک فیلم آزاردهنده می سازد، قطعا آن اثر باید دیدنی باشد. این فیلم را می توان یکی از دیدنی ترین فیلم های آزاردهنده نامید که می توانید آن را تماشا کنید. صحنه های زننده تماشای آن را کمی دشوار می کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک که در سال 2018 اکران شدند


12. الدبوی – Oldboy – 2003

یک اثر کلاسیک خشن، با یک قهرمان آزاردهنده و یک ضدقهرمان ترحم برانگیز که با تماشای آن سرتان گیج می رود. این اثر بدون شک ترسناک و پیچیده است. داستان درباره تاجری به نام او دائه-سو است که بدون دانستن دلیل 15 سال زندانی می شود. پس از آزادی باید خانواده اش را بیابد و نمی داند چه بر سرش آمده. این فیلم پر از صحنه های آزاردهنده است، مخصوصا صحنه خوردن هشت پا.


11. مرثیه ای بر یک رویا – Requiem for a Dream – 2000

شاهکار دارن آرنوفسکی، یک اثر تاریک، عمیق و آزاردهنده درباره زندگی چهار معتاد: هری، تیرون، سارا مادر هری و دوست دخترش ماریون. ارتباط این چهار تن و علایق شان که همگی تحت تاثیر مواد مخدر است بر زندگی و مشکلات شان تاثیر می گذارد. صحنه های سکس دهانی، مصرف مواد و صحنه های دیگر که لذت و تاثیر مواد مخدر را نشان می دهد بخش اعظم این فیلم 90 دقیقه ای را تشکیل داده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های ترسناک سال 2018


10. پرتقال کوکی – A Clockwork Orange – 1971

شاهکاری مبنی بر نبوغ استنلی کوبریک درباره یک قاتل و متجاوز به نام الکس که با نوچه هایش به مکان های مختلف رفته، مردان را کتک زده و به زنان تجاوز می کند. سپس دستگیر شده و به یک زندان برده می شود که با تکنیک هایی مانند تماشای فیلم های زننده هرروزه و شکنجه های خاص می خواهند ذهن بیمار او را درمان کنند. این شکنجه ها نتیجه رفتارهای بد اوست و با همان شیوه ها شکنجه می شود. پرتقال کوکی آمیزه ای از درد، رنج و شکنجه است که سمفونی نهم بتهوون، رابطه جنسی و خشونت به وفور در آن دیده می شود.


9. به گورت تف میکنم – I Spit On Your Grave – 1978

یک فیلم زننده و آزاردهنده که سری های مختلف آن ساخته شد و این سری ها با بازسازی آن در سال 2010 آغاز شدند. این سری ها درباره قربانیان تجاوز هستند که به متجاوز حمله کرده و انتقام می گیرند درنتیجه صحنه های خشن خلق می شود. این قربانیان برای انتقام به هر خشونت و شکنجه ای دست میزنند و صحنه هایی را خلق می کنند که شبیه فیلم “آخرین خانه سمت چپ” (Last House on the Left) وست کراون است. با این حال گویا ژانر انتقام برای تماشاگر نسل جدید بسیار جذاب است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


8. کانیبال هولوکاست – Cannibal Holocaust – 1980

در حقیقت این فیلم حتی پس از 37 سال در بسیاری کشورها ممنوع بوده و کشورهای باقی مانده نیز اغلب نسخه سانسور شده آن را پخش می کنند. اگر ضیافت خون آغازگر پورنو شکنجه ای بود پس این فیلم مرزهای این ژانر را کنار زد. داستان از یک داستان ساده به یک شکنجه حقیقی و آزاردهنده بدل می شود. این فیلم علاوه بر تغییر پورنو شکنجه ای، سبک فیلمسازی را دگرگون کرد زیرا به یک گروه فیلمساز می پردازد که برای فیلم گرفتن از قبایل آدم خوار به جنگل های آمازون می روند.


7. درون – Inside – 2007

یک زن باردار چهار ماه پس از مرگ همسر در خانه خودش توسط یک زن غریبه که فرزند متولد نشده اش را می خواهد، شکنجه می شود. این فیلم که به ژانر وحشت تعلق دارد از این نظر جالب است که نشان می دهد یک زن برای گرفتن انتقام هرکاری می کند. یک فیلم فرانسوی که یکی از ترسناک ترین فیلم های این لیست است و صحنه های خونین را نشان می دهد که برای یک زن باردار ترسناک است. صحنه پایانی که یک زن یک کودک تازه متولد شده را از بدن یک زن مرده بیرون می کشد تکان دهنده است. با این حال آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 15 فیلم ترسناک برتر درباره بیگانگان که باید تماشا کنید


6. بازی های مسخره – Funny Games – 2007

دو مرد جوان روانی در کلبه شان یک خانواده را گروگان می گیرند. داستان از یک شرط بندی آغاز می شود که زندانی نمی تواند تا صبح دوام بیاورد. با این امید فیلم را تماشا می کنیم که یکی از دست آن ها فرار کند اما بیهوده است زیرا تمام قربانیان شکنجه می شوند. در پایان فیلم حس خشم و عصبانیت خواهید داشت.


5. شهدا – Martyrs – 2008

تلاش یک زن برای انتقام گرفتن از مردمی که در کودکی او را دزدیده و به او تجاوز کردند به همراه دوستش که او هم قربانی تجاوز است، ماجراجویی را آغاز می کند که زندگی هردویشان را به جهنم بدل می کند. در آزاردهنده بودن این فیلم شکی نیست اما دلیل ساخت آن چه بود؟ شاید کارگردان می خواست وضعیت روانی یک دختر آسیب دیده را نشان دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2010 به بعد


4. برگشت ناپذیر – Irreversible – 2002

پس از تجاوز و شکنجه الکس زیبا توسط یک غریبه در یک شب در پاریس، دوست پسر و دوست قدیمی او دست به کار می شوند تا به کمک یک کارآگاه متجاوز را گرفته و انتقام بگیرند. گرچه فیلم آزاردهنده است اما پیام های مهمی دارد. یک فیلم زیبا و روان شناسانه که نشان می دهد زمان می تواند چقدر ظالم باشد. این فیلم یکی از معروف ترین صحنه های تجاوز جنسی دنیای سینما را داراست.


3. هزارپای انسانی – The Human Centipede – 2009

یک دانشمند دیوانه چندین توریست را دزدیده و با قرار دادن دهان آن ها روی مقعد یکدیگر می خواهد آن ها را به هزارپا تبدیل کند. یک فیلم آزاردهنده و ترسناک که شاید نتوانید تماشای آن را تحمل کنید. این فیلم به دلیل داشتن صحنه های زننده، ترسناک و کابوس وار، مرزهای فیلم های ترسناک را کنار زده است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم ترسناک برتر درباره زامبی


2. سالو یا ۱۲۰ روز در سودوم – Salò, or the 120 Days of Sodom – 1975

احتمالا هیچ فیلمی مانند سالو نتوانسته مرزهای پورنوگرافی، مازوخیسم، سادیسم و انسان آزاری را کنار بزند. این فیلم پر از صحنه های آزاردهنده رابطه جنسی، فشار و شکنجه است که عقلانیت فیلمساز را زیرسوال می برد. چطور ممکن است یک فیلمساز منطقی چنین فیلمی بسازد؟ تماشای شکنجه، آزار جنسی، فشار جنسی و تحقیر گروهی از زنان و مردان جوان آسان نیست.


1. یک فیلم صربستانی – A Serbian Film – 2010

یک ستاره میانسال پورن برای فاصله گرفتن از کسب و کارش می خواهد در یک فیلم هنری حضور یابد اما متوجه می شود این فیلم به مضامین کودک آزاری و جسدآزاری می پردازد. او برای فرار تلاش می کند اما تلاشش بیهوده است. این فیلم با نشان دادن صحنه های جنسی، شکنجه و آزار، اخلاقیات سینما را کنار می زند. هر صحنه این فیلم آزاردهنده است و هیچ فیلمی مانند این اثر نیست.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک که بر اساس داستان های واقعی ساخته شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (140)

بستن فرم

  1. Hossein

    بهمن 5, 1402

    سلام یه فیلم بود فکر میکنم نزدیک سال های دو نزار ساخته شده موضوعش یه زن بازیگر سینما رو سه تا مرد گروگان میگیرن و از زنه میخوان یکی رو انتخاب کنه که با هم رابطه داشته باشن و فیلمشون بره روی تلوزیون اسم این فیلمو کسی یادشه؟؟

    پاسخ

  2. علی

    دی 5, 1402

    دوستان یه فیلمی بود که چند نفر یه زن رو به گروگان می‌گیرند و مدتی داخل خانه ایی حبس میکنن و بعد از تجاوز اونو زنده به گور میکنند و خانم مجدد از همشون انتقام میگیره و بیضه های یکیشون رو لای گیره میگذاره ،کسی اسمش رو میدونه ؟؟

    پاسخ

    • فرید در پاسخ به علی

      دی 10, 1402

      فیلم I spit on your grave

      پاسخ

    • الیاس در پاسخ به علی

      بهمن 20, 1402

      اسمش اینه: به گورت تف می‌کنم. سه تا قسمت هم هست. و یه نسخه‌ی قدیمی داره و یه نسخه‌ی جدیدتر و بازسازی شده

      پاسخ

  3. حمیدرضا

    شهریور 7, 1402

    جای فیلم اره خالی بود .ولی بعضی از فیلم های توی سایتتون مثل سالو و اکستازی بزرگ رابرت کارمایکل رو دیدم .واقعا فیلم های دلهره آور و زجر اوری بود.ممنون از سایت خوبتون.

    پاسخ

  4. علیرضا

    تیر 12, 1402

    دوستان یه فیلمی بود چند وقت پیش مقداریشو دیدم،یکی از سکانس هاش این بود که پدر دختر نوجوونش رو میشونه رو پاهاش و شروع میکنه به خودارضایی کردن،تو ایوون خونشون،توروخدا اگه کسی اسمشو میدونه بهم بگه

    پاسخ

    • mina.. در پاسخ به علیرضا

      تیر 26, 1402

      منظورتون از ايوون لب درياست..اونجا كه ميرن خورشيد گرفتگى رو ببينن و مامانه باهـاشون نميره..درسته..؟اين سكانسى كه شما گفتيد رو من فقط توى هـمين فيلم يادم مياد..

      پاسخ

    • mina.. در پاسخ به علیرضا

      تیر 26, 1402

      لب دريا ميرن خورشيد گرفتگى رو ببينن و مامانه نميره باهاشون..؟

      پاسخ

    • Elina در پاسخ به علیرضا

      مرداد 26, 1402

      اسم فیلم :بازی با جرالد

      پاسخ

    • metti در پاسخ به علیرضا

      بهمن 16, 1402

      Gerald’s Game

      پاسخ

  5. Liluziy

    تیر 7, 1402

    دس خوش خیلی کامل بود پروشات بهترین سایت دنیایی

    پاسخ

  6. سهیل

    خرداد 31, 1402

    پازولینی رو بخاطر فیلم سالو یا 120 روز در سودوم کشتن. کارگردان خیلی خوبی بود و این فیلم هم با اون همه خشونتش مفهومی هستش و به دید یه فیلم مسخره حال بهم زن نبینید. فیلم برگشت ناپذیر هم بشدت مفهومیه از گاسپار نوعه. پرتقال کوکی که اصلا شاهکاره و از بهترین فیلمای عمرمه و جاش بین فیلمایی مثل یک فیلم صربستانی و این ها نبود بنظرم. ولی من 7تا از این فیلم ها را ندیدم و خواهم دید.

    پاسخ

  7. کاربر

    فروردین 15, 1402

    اینا لیست فیلمای زننده و زجراور بود یا دارای صحنه های جنسی؟

    پاسخ

  8. مهدیه

    فروردین 3, 1402

    شهدا) یکی از بهتریییییین فیلم هایی ک یه ادم میتونه ببینه و سال ها یادش بمونه

    پاسخ

  9. ابوالفضل

    فروردین 1, 1402

    بزرگوار، معلوم نیست آدرس فیلم مستهجن میدید به بقیه یا دارید فیلم معرفی میکنید
    یکی بره نگاه بکنه و این صحنه هارو ببینه و به گناه بیوفته، تو گناه هر کدوم شریک خواهید بود
    به خدا نمی ارزه

    پاسخ

    • شمالی در پاسخ به ابوالفضل

      فروردین 5, 1402

      دوست عزیز!جناب ابوالفضل.با درود
      اگردقت کرده باشید این سایت تقریبا مختص سینمادوستان حرفه ای هست .سینمادوستان هم به فیلم باعینک مبتذل ومستهجن واینجور اصطلاحات من درآوردی نگاه نمی کنندچون درتمام دنیا فیلم براساس ژانرونوع اثر ساخته می شودواصولا فیلم های پورن یابقول شما مستهجن!! جزو ژانرهای سینما نبوده وسازندگان ومخاطبان خاص خودش را دارد که درست وغلط بودن کارشان راقضاوت نمی کنم.وخوبست بدانید طرفداران فیلمهای آنچنانی اصولا مخاطب ودنباله روی سایتهای مفیدی مانند
      پروشات که به بررسی آثار تولیدی سینما(ونه سازندگان پورن ) نبوده ونیستند.

      پاسخ

      • Sami در پاسخ به شمالی

        فروردین 9, 1402

        ممنون .خواهشاً کسی دوست ندارد نیاد نگاه کنه

        پاسخ

      • سعید در پاسخ به شمالی

        آذر 18, 1402

        کسانی که این فیلمهارامیسازندرابایددارزد

        پاسخ

    • Jalal در پاسخ به ابوالفضل

      فروردین 8, 1402

      مشخصه ادمه مریضی و سادیسمی هستی که میگی نزار ازاینا ..این سایت ها مخصوصا ادمایی که عاشق فیلم هستن نه به قول ذهن مریضت گناه ..شما برو تو همون سایت های برازرز

      پاسخ

    • ناشناس ناامید در پاسخ به ابوالفضل

      اردیبهشت 22, 1402

      کسی که با صحنه های تجا‌‌‌وز و نکر‌‌‌‌وفیلیا و پد‌‌‌‌وفیلیا تحریک بشه بیمار روانیه به فیلم ربطی نداره

      پاسخ

    • امین در پاسخ به ابوالفضل

      بهمن 30, 1402

      یعنی روزی میرسه که علم پیشزفت کنه مغز شماهارو عوض کنن

      پاسخ