معرفی بهترین فیلم‌های “مایلز تلر” (بازیگر فیلم ویپلش)

مسیری که “مایلز تلر” (Miles Tellers) در سال‌های 2010 طی کرد مسیر یک ستاره رو به رشد بود. او در سال 2010 در سن 24 سالگی اولین اجرا را تجربه کرد و حالا در سال 2020 او را در یکی از بهترین فیلم‌های بازسازی شده یهنی فیلم “تاپ گان: ماوریک” (Top Gun: Maverick) و در کنار تام کروز خواهیم دید.

او بازیگر جذاب و ستاره اکشن بعدی خواهد بود. این بازیگر با حضور در نقش‌هایی که گاها در راتن تومیتوز امتیاز 93% تا 5% را دریافت کرده‌اند، توانایی خود را ثابت کرده است. در اینجا تصمیم گرفتیم ده فیلم برتر او بر اساس امتیاز راتن تومیتوز را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. رابطه دو شبه – Two Night Stand – 2014 – 38%

فیلمی عاشقانه درباره روابط آنلاین در سال 2014 با بازی “مایلز تلر” و “آنالی تیپتن” (Analeigh Tipton) در شهر نیویورک. گرچه فیلم کمدی است اما شاید از نظر شما فیلمی ترسناک باشد. “کید کادی” (Kid Cudi) هم در فیلم نقش پسری بیچاره را برعهده دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 16 فیلم جذاب و دیدنی شبیه خماری (The Hangover)


9. سنت‌شکن – 2014 – 42% – Divergent

اگر از دنیای “بازی‌های گرسنگی” (The Hunger Games) خوشتان می‌آید پس این فیلم را هم دوست خواهید داشت. فیلم به دلیل نبود تأثیر فرهنگی و استقبال نشدن به امتیاز کمتر از 50% در راتن تومیتوز دست یافت، با این حال ستاره ساز بود و ادامه یافت.

شخصیت پیتر با بازی تلر رقیب تریس پریور با بازی “شیلین وودلی” (Shailene Woodley) است که برای طرفداران داستان‌های علمی-تخیلی آشنا بوده و به عنوان یک زورگو می‌تواند خطرساز باشد. او نقش یک ویلن را ایفا کرد که در دنیای امروزی باید سخت تلاش می‌کرد.


8. سگ‌های جنگی – War Dogs – 2016 – 60%

“تاد فیلیپس” (Todd Phillips) پیش از دریافت جایزه بهترین کارگردانی این فیلم را ساخت که با وجود موفق بودن در حد و اندازه اسکار نبود. فیلمی براساس داستان واقعی و شبیه داستان‌های رولینگ استون، که شخصیت دیوید پاکوز با بازی تلر و افرایم دیورولی با بازی “جونا هیل” (Jonah Hill) که در اواسط سال‌های 2000 با ارتش امریکا همکاری می‌کنند. فیلیپس در این فیلم افراط گری هایی دارد که ترکیبی از “خماری” (The Hangover) و نقد اجتماعی تاریک “جوکر” (Joker) محسوب می‌شود. اگر این فیلم در آینده موفق‌تر شود تعجب نکنید.


7. آزاد – Footloose – 2011 – 69%

فیلمی بازسازی شده که به عنوان یک موزیکال نوجوانان دبیرستانی سراسر آمریکا را نشان می‌دهد. “مایلز تلر” نقش ویلار (نقش “کریس پن” (Chris Penn)) را در روزایی ایفا می‌کند که در مسیر رسیدن به شهرت بود. در این فیلم با “کنی وورمالد” (Kenny Wormland) همبازی شد که او هم حرفه درخشانی دارد. گاهی اوقات تهیه کنندگان با انتخاب ستاره‌های تئاتر به جای یک ستاره مشهور بهترین تصمیم را می‌گیرند.


6. برای این خون بریز – 2016 – 69% – Bleed for This

“مایلز تلر” در همه چیز دستی داشته تا بتواند استعداد واقعی خود را کشف کند. در این فیلم وارد رینگ می‌شود و البته در این ژانر به اندازه “راسل کرو” (Russell Crowe)، “جیک جیلنهال” (Jake Gyllenhaal)، “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington)، “مارک والبرگ” (Mark Wahlberg) یا “سیلوستر استالونه” (Sylvester Stallone) ندرخشید. این فیلم فقط درباره بوکس نیست و در حقیقت قسمت اعظم آن به بیرون از رینگ می‌پردازد که وینی پازینزای قهرمان پس از تصادف خودرو حالش بهتر شده و باید با مشکلات مالی یا روانی ناشی از این شرایط کنار بیاید.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین فیلم های جیک جیلنهال


5. تشکر به خاطر خدمت‌تان – Thank You For Your Service – 2017 – 77%

در جایگاه پجنم داستانی جنگی قرار دارد که به جنگ عراق و اختلال اضطراب پس از حادثه می‌پردازد. گرچه فیلم به خاطر رئال بودنش محبوب بود اما چندان موردتوجه قرار نگرفت.”جیسون هال” (Jason Hall) پیش از این فیلم، به خاطر نوشتن فیلمنامه اقتباسی سینمایی “تک تیرانداز آمریکایی” (American Sniper) نامزد اسکار شد.


4. لانه خرگوش – Rabbit Hole – 2010 – 86%

یکی از فیلم‌های مهم “مایلز تلر با حضور “آرون اکهارت” (Aaron Eckhart) (که در فیلم ششم لیست هم با او همبازی بود) و “نیکول کیدمن” (Nicole Kidman) که داستان آن هم از یکی از داستان‌های برنده پولیتزر اقتباس شده است. در این فیلم موفق و تحسین شده توسط منتقدین، تلر نقش نوجوانی حساس به نام جیسون را ایفا می‌کند که به نوعی مسئول مرگ پسر یک زوج است. یکی از بهترین صحنه‌های فیلم صحنه‌ای است که در آن جیسون از بکا با بازی کیدمن معذرت خواهی می‌کند.


3. تنها شجاعان – Only The Brave – 2017 – 87%

فیلمی درباره آتش نشان‌ها که تلر با حضور در آن ثابت کرد یکی از ستاره‌های آینده هالیوود است. داستانی قهرمانی و مردانه با حضور تلر در کنار “جاش برولین” (Josh Brolin)، “تیلور کیچ” (Taylor Kitsch) و “جف برولین” (Jeff Brolin) که تا به حال هفت بار نامزد اسکار شده است. کشته شدن نوزده آتش نشان در آتش سوزی بزرگ یارنل هیل در سال 2013 مهم‌ترین تلفات این حرفه از سال 1933 بود. “جوزف کوشینسکی” (Joseph Kosinski) امسال در فیلم “تاپ گان: ماوریک” (Top Gun: Maverick) دوباره با تلر همبازی می‌شود.


2. اکنون شگفت‌انگیز – The Spectacular Now – 2013 – 91%

“شیلین وودلی” پیش از اینکه در نقش “بیاتریس پرایر” حضور یابد، در این فیلم برنده ساندنس در کنار تلر حضور یافت. داستانی جدید درباره اعتیاد به الکل که به فهرست برترین فیلم‌های منتخب منتقدین در سال‌های 2010 راه یافت.

به نظر می‌رسد هالیوود هم تحت تأثیر فضای پست مدرن این فیلم قرار گرفت. سه تا چهار سال پس از اکران این فیلم ستارگان به درجات بالایی رسیدند: “کایل چندلر” (Kyle Chandler) در فیلم “خط خون” (Bloodline) حضور یافت، “باب ادنکیرک” (Bob Odenkirk) در “بهتره با ساول تماس بگیری” (Better Call Saul)، “شیلین وودلی” در “دروغ‌های بزرگ کوچک” (Big Little Lies)، “جنیفر جیسن لی” (Jennifer Jason Leigh) نامزد اسکار شد و “بری لارسون” (Brie Larson) هم آن را برد.

همچنین بخوانید: لیست دیدنی‌ترین اجراهای بازیگران در فیلم‌های ژانر ترسناک از سال 2010 تاکنون


1. ویپلش – Whiplash – 2014 – 93%

این فیلم از زمان اکران در سال 2014 و سه جایزه اسکار مورد توجه قرار گرفت. “دیمین شزل” (Damien Chazelle) پس از “لالالند” (La La Land) آن را خلق کرد. اسکرین رانت آن را یکی از بهترین فیلم‌های دهه می‌داند و همینطور هم هست. بدون شک تلر در فیلم‌های دیگری حضور می‌یابد. او در هر نقشی می‌درخشد و استعداد خود را اثبات می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. بی نام

    فروردین 22, 1400

    لطفا اطلاعات غلط ندهید تاد فیلیپس برای فیلم جوکر نامزد شد و نه برنده بهترین کارگردانی

    پاسخ

  2. امیرمهدی

    خرداد 31, 1399

    این فیلم پیش از لالالند( lala land) ساخته شدع
    با تشکر

    پاسخ