معرفی 10 انیمه سریالی جذاب و دیدنی برای طرفداران انیمه

طرفداران انیمه روز به روز بیشتر می‌شود. انیمه‌ها داستان‌ها و جذابیت‌هایی دارند که تماشاگران رسانه‌های آمریکایی را مجذوب می‌کنند. اما انیمه مانند سبک‌های دیگر دنیای سرگرمی تک بعدی نیست.

برای هر کودک عاشق ماجراجویی درام دیدنی و جذابی وجود دارد و برای هر انیمه جذاب و پرطرفداری هم یک دنیا تحسین. در سینما و تلویزیون به راحتی می‌توانید انیمه موردعلاقه‌تان را پیدا کنید. در اینجا می‌خواهیم ده سریال انیمه جذاب و دیدنی را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. پاک شده – Erased – 2016

تمام طرفداران ماجراهای سفر در زمان یا قتل از این انیمه خوششان می‌آید. سریالی کوتاه و سیزده قسمتی که به عنوان یک تریلر توجه طرفداران انیمیشن و انیمه های اکشن را جلب می‌کند.

داستانی درباره پسر جوانی به نام ساتورو است که با قدرت عجیبش می‌تواند به گذشته پریده و زندگی اطرافیانش را نجات دهد. او کاملاً قدرت‌هایش را درک نمی‌کند، اما با آمدن قاتلی از دوران جوانی‌اش مجبور می‌شود به بدن یازده ساله‌اش برگردد تا یک بار و برای همیشه قاتل را متوقف کند.

همچنین بخوانید: 11 انیمه سریالی جذاب و دیدنی در سال 2019 که باید تماشا کنید


9. دفتر مرگ – Death Note – 2003

مشهورترین انیمه لیست که بارها بازسازی شده و حتی نسخه بازسازی نتفلیکس آن هم پخش شد، و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. داستان درباره لایت یاگامی است، دانش آموز باهوشی که کتابی با قدرت کشتن مردم را کشف کرده و ماجراجویی را آغاز می‌کند تا به دنیای مجرمین یورش ببرد.

فعالیت‌های لایت به زودی توجه بهترین کارآگاه جهان به نام آل را جلب کرده و آن دو بازی موش و گربه را در نقش شکارچی و طعمه آغاز می‌کنند. یک تریلر دیدنی و بهترین انیمه برای تماشا کردن.


8. وقتی آن‌ها می‌گریند – When They Cry – 2007

انیمه ایده آلی برای طرفداران “استیون کینگ” که در روستای دوردستی با رمزورازهای تاریک رخ داده و درباره عده‌ای بچه بدشانس است که باید با تاریخچه تاریک روستا رودررو شوند.

عناصر طنز سریال و شخصیت‌ها آن را دیدنی می‌کنند و رویارویی بچه‌ها با چالش‌ها و رمزورازهای وحشیانه هم شرایط را بدتر می‌کند. یک انیمه کوتاه 26 قسمتی که طرفداران ژانر وحشت و رازآلود را خوشحال می‌کند.


7. سامورایی چامپلو – Samurai Champloo – 2005

شاید طرفداران “کابوی بیباپ” (Cowboy Bebop) را بیشتر دوست داشته باشند، اما شاهکار دیگر “شینیچیرو واتانابه” (Shinichiro Watanabe) یعنی “سامورایی چامپلو” بهتر است. انیمه ای که دوران سامورایی‌ها رخ می‌دهد و تاریخ ژاپن را با عناصر هیجان انگیز آمریکایی ترکیب می‌کند. صحنه‌های مبارزه با شمشیر و موسیقی متن این سریال را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: 6 انیمه جذاب و دیدنی شبیه میرای (Mirai) که باید تماشا کنید


6. فیت/زیرو – Fate/Zero – 2006

چندگانه فیت به عنوان یک رمان بصری آغاز شده و یکی از شیوه‌های جادویی داستان گویی است. هر نسخه چندگانه بر نبرد سلطنتی خاصی تمرکز می‌کند که قهرمان‌های تاریخ به امید پیروزی و دریافت جایزه با مرگ روبرو می‌شوند. در این چندگانه سریال‌ها و فیلم‌های دیدنی وجود دارد، اما بدون شک این مورد بهترین است و باید در این لیست قرار بگیرد.

سیکوئلی برای داستان اصلی که صحنه‌های اکشن را با شخصیت‌ها ادغم می‌کند و یکی از بهترین ساختارشکنی‌ها برای داستان شاه آرتور است که روایت‌های قدیمی این اساطیر، مثلاً ماجراهای آرتور را تغییر داده است.


5. دروغ تو در آوریل – Your Lie In April – 2015

یکی از بهترین سریال‌های لیست که داستان‌های جادو، موسیقی و عشق را باهم ادغام می‌کند. داستان درباره یک نابغه پیانو است که مشکلات زندگی لذت زندگی را از او می‌گیرد، تا اینکه دوستان او را به سفری از رشد و ماجراجویی می‌برند. سریال زیبا، هوشمندانه و دیدنی که باید بگوییم بسیار هم غم انگیز است.


4. وان پانچ من – One-Punch Man – 2015

تمام طرفداران ژانرهای ابرقهرمانی “وان پانچ من” را می‌شناسند. داستان قهرمانی به نام سایتاما که نتوانسته ماجراجویی‌های ابرقهرمانی موردنظرش را پیدا کند. شاید چون آنقدر قدرتمند است که با یک مشت هر دشمنی را شکست می‌دهد.

ناامیدی سایتاما و دست کم گرفته شدنش توسط دشمنان عناصر طنز را به این انیه وارد کرده و صحنه‌های مبارزه نیز قدرت بی نهایت او را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: لیست 24 تایی طولانی ترین انیمه های سریالی که تاکنون ساخته شده اند


3. سایکو-پاس – Psycho-Pass – 2012

طرفداران سایبرپانک برای تماشای یک انیمه زیبا می‌توانند به “سایکو-پاس” روی بیاورند. داستان در آینده پادآرمان شهری رخ می‌دهد که حکومت منزوی گرای ژاپن قدرتش را به سیستم کامپیوتری به نام سیبل اعطا کرده که می‌تواند وضعیت روانی شهروندان را بررسی کرده و براساس احتمال اینکه کسی بخواهد به جرمی دست بزند او را مجازات کند.

سیستم و شخصیت اصلی آکانه تسونموری به هزارتویی می افتند زیرا ویلنی از راه رسیده که سیستم قدرت مجازات آن را ندارد. این سریال به ماهیت جرم و اراده پرداخته و طرفداران “بلید رانر” (Blade Runner) هم از آن لذت می‌برند.


2. کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – 2010

از میان تمام انیمه های لیست ظاهراً این یکی کمترین شباهت را به انیمه های ژاپنی دارد. یک ماجراجویی فانتزی درباره دو برادر که پس از یک تراژدی به دنبال جادوی سنگ فیلسوف هستند تا زندگی‌شان را درست کنند.

بهترین انیمه ممکن برای طرفداران “آواتار: آخرین بادافزار” (Avatar: The Last Airbender) که مانند آن سریال سیستم خاص و جادویی را نشان می‌دهد و درام جنگی و طنز را با ماجراجویی حماسی و شخصیت‌های محبوب ترکیب می‌کند. این سریال هم مانند “آواتار” یک شاهکار است.


1. ناکجاآباد موعود – The Promised Neverland – 2019

جدیدترین سریال این لیست که بسیار جذاب بوده و با وجود گره‌های داستان سه کودک خاص در یتیم خانه را نشان می‌دهد که با کشف یک راز زندگی‌شان از این رو به آن رو می‌شود.

هر اپیزود سریال گره خاصی داشته و با دیدن قسمت اول نمی‌توانید آن را کنار بگذارید. اگر عاشق تریلر هستید پس این سریال را دوست خواهید داشت.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. M.R

    آذر 28, 1399

    ببخشید ولی اصلا لیست خوبی نبود😑
    ناروتو ، اتک آن تایتان و … از بهترین انیمه ها نبودن😨

    پاسخ

    • Rs در پاسخ به M.R

      آذر 28, 1399

      به این لیست خیلی توجه نکن، ببخشید اینو میگم ولی به طور مثال توضیحاتی که واسه قسمت fate zero نوشته شده کلا باید پاک شه

      پاسخ