7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “افسانه کورا” (The Legend of Korra) که باید تماشا کنید

“افسانه کورا” از نیکلودئون روایتی فانتزی را با جلوه‌های ویژه ادغام می‌کند. این سریال به خاطر توجه به جزئیات که تجربه خوبی را پدید می‌آورد، موردتوجه قرار گرفت. داستان بر شخصیت اصلی کورا تمرکز می‌کند. زنی شجاع و جسور که از به چالش کشیدن سنت‌ها نمی‌هراسد. متاسفانه او در دنیایی به سر می‌برد که سنت‌های قدیمی بر آن حاکم بوده است و برای تربیت به عنوان آواتار بعدی باید با قوانین کنار بیاید.

بنابراین پیش از برقراری صلح در قلمرویش باید با خودش به صلح برسد. این سریال ادامه افسانه آواتار بوده و اگر به سریال‌های مشابه آن علاقه دارید در اینجا این سریال‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. آواتار: آخرین بادافزار – Avatar: The Last Airbender – 2005-2008

سریالی از نیکلودئون که به “افسانه کورا” بیشترین شباهت را دارد، مخصوصاً چون بخشی از همان جهان است. داستان کورا ادامه سریال “آواتار” می‌باشد. آنگ پسری 12 ساله است که به صورت منجمد یافت می‌شود. او آخرین بازمانده حزب باد است که باید آواتار بعدی باشد. دوستانش در این مسیر او را همراهی می‌کنند تا بین چهار ملیت آرامش ایجاد کند. ملیت آتش به راحتی می‌توانند جنگی را آغاز کنند. این سریال عناصر انیمه و کارتون آمریکایی را بهم ادغام می‌کند. تاثیرات اسکاندیاوی، آسیایی و آمریکایی این سریال را محبوب کرده است.

همچنین بخوانید: 5 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه سایکو-پاس (Psycho-Pass) که باید تماشا کنید


6. تبدیل شوندگان: ربات‌های مبدل – Transformers: Robots in Disguise – 2015-2017

سریالی از کارتون نتورک که نبرد مکا را به زمین می‌آورد. جنگ میان اتوبوت ها و دیسپتیکون هایی که سیاره‌شان سیبرتون را اشغال کرده‌اند موضوع اصلی سریال است. ربات‌ها به زمین می‌آیند و درحالی که ربات‌ها می‌خواهند آن را اشغال کنند ساکنانش سعی در محافظت از آن دارند. درنهایت باید گفت سریال به مسیر آپتیموس پرایم به سمت رشد و رهبری بر ربات‌ها می‌پردازد. این تقابل‌ها سریال را دیدنی می‌کند.


5. ولترون: مدافع افسانه‌ای – Voltron: Legendary Defender – 2016-2018

اگر از سریال مکا با موضوع ماجراجویی خوشتان می‌آید این سریال را تماشا کنید. سریالی از نتفلیکس درباره داستان نوجوانانی که به زمین می‌آیند تا ربات‌ها را به جنگ میان کهکشانی بیاورند. حملات امپراتوری گالرا تهدیدی برای بشریت بوده و نوجوانان باید مانع آن شوند. پالادین ها موجودات قدرتمندی هستند، اما فقط زمانی که به صورت تیمی کار کنند می‌توانند ربات افسانه‌ای ولترون را کنترل نمایند. ظاهراً این تنها راه متوقف کردن امپراتوری گالرا است. با این حال کار تیمی برای نوجوانان به این راحتی‌ها نیست و سریال بر شخصیت آنها تمرکز می‌کند.


4. پاندای کونگ‌فوکار: افسانه‌های شگفت‌انگیز – Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – 2011-2016

پوی شکمو با مقابله با اژدهای مبارز قلب ما را ربود. داستانی زیبا درباره تقدیر و رشد از نیکلودئون درباره ماجراجویی‌های پو و مقابله با نیروهای شر برای برقراری آرامش. پو علاوه بر یادگیری از خطاها، با کونگ فو هم بیشتر آشنا می‌شود. البته موضوع اصلی سریال هم همین است.

همچنین بخوانید: 9 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه ورود به افق (Log Horizon) که باید تماشا کنید


3. بن ۱۰ در بیگانهٔ تمام عیار – Ben 10: Ultimate Alien – 2010-2012

سریالی محبوب برای طرفداران ماجراجویی‌های کودکان از شبکه کارتون نتورک که داستان پیروزی بن در برابر ویلگاکس را نشان می‌دهد. او قهرمان جهان شناخته می‌شود، و کودکان او را دوست دارند. با این حال بزرگسالان به او مشکوک هستند. با این حال او برای چنین ماجراهایی وقت ندارد زیرا با اولتی ماتریکس مجهز می‌شود. این موضوع به بیگانه‌ها این اجازه را می‌دهد تا به شکل نهایی‌شان برسد و بن هم خود را برای مبارزات بیشتر آماده می‌کند.


2. ژنراتور رکس – Generator Rex – 2010-2013

سریالی از کارتون نتورک با داستانی دیدنی درباره یک نوجوان معمولی به نام رکس که با نیش نانوبوت به اوو تبدیل می‌شود. او این قدرت را دارد که از بدنش سلاح درمی آورد. او همچنین می‌توانید برای هر نیاز خود یک ماشین خارج کند و دوباره آنها را به بدنش فرو ببرد. گروهی به نام پراویدنس او را استخدام می‌کنند. رکس با ماشین‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند و اووها کمک می‌کند. رکس با کار برای این سازمان جهش یافته‌های بیولوژیکی سراسر جهان را بررسی می‌کند.


1. شاهزاده اژدها – The Dragon Prince – 2018

سریال نتفلیکس که ما را به دنیای جادویی مشابه آواتار می‌برد. در سرزمین زادیا که جادو از شش منبع خورشید، ماه، ستاره‌ها، آسمان، زمین و اقیانوس سرچشمه می‌گیرد. با این حال، انسان‌ها جادوی هفتمی به نام جادوی سیاه دارند و برای مقاصد خود از منابع طبیعی زادیا استفاده می‌کنند. با برخورد دو منبع به هم سه فرزند از سه سمت مختلف، دو شاهزاده و یک مزدور به کشفی می‌رسند که همه چیز را تغییر می‌دهد. آن‌ها با هم همراه شده و پیش از نابودی جهان می‌خواهند آن را به تعادل برسانند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه برتر ژانر ایسکای در تاریخ انیمه سازی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم