6 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “ناامن” (Insecure) که باید تماشا کنید

سریال “ناامن” از کانال اچ بی او “عیسی ری” (Issa Rae) را در نقش زنی نشان می‌دهد که در لس آنجلس زندگی کرده و می‌خواهد بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش تعادل ایجاد کند. در این مسیر با بهترین دوستش مولی همراه می‌شود که مشکلات او هم مشابه است. آن‌ها یکدیگر را حمایت کرده و اغلب از دیدگاه مختلف یک مشکل را بررسی می‌کنند. همین جنبه داستان آن را در چشم تماشاگر جذاب می‌کند زیرا شاید شرایط یکسان نباشد، اما تماشاگران می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این سریال تحسین شده نکات مثبت بسیاری دارد، اما اگر می‌خواهید در کنار آن سریال‌های مشابه را هم تماشا کنید، در اینجا این سریال‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. بزرگ شده – Grown-ish – 2018

داستان زنی که می‌خواهد به دنبال رویاهایش برود و روابطش را بهتر کند. اگر دوست دارید ببینید عیسی دی در نوجوانی چطور بود و سیکوئل “ناامن” را تماشا کنید، این سریال مناسب شماست. اما در اینجا بزرگسالی شخصیت را هم می‌بینید. داستان زوی جانسون که به عنوان یک سیاهپوست زندگی در کالج را آغاز کرده و باید با مشکلات جدیدش کنار بیاید.

همچنین بخوانید: 7 سریال مستند جذاب و دیدنی شبیه آخرین رقص (The Last Dance) که باید تماشا کنید


5. آکوافینا نورا اهل کویینز – Awkwafina is Nora from Queens – 2020

“عیسی ری” از قشر جوان با استعدادهای پایان ناپذیر می‌آید و به همین دلیل فیلم‌هایش دیدنی است. آکوافینا هم یکی دیگر از شخصیت‌های بااستعدادش است که پس از “هشت یار اوشن” (Ocean’s 8) و “وداع” (The Farewell) موردتوجه قرار گرفت و حاالا داستان واقعی را به نمایش می‌گذارد. او در این سریال نقش خودش را ایفا می‌کند، داستان زنی بیست و چند ساله از کویینز با رویاهای بزرگ.


4. پن فیفتین – PEN15 – 2019

یکی از قسمت‌های خوب بزرگسالی نگاه کردن به گذشته است. حس گناه و حسرت و خیال پردازی درباره اینکه زندگی‌تان چطور پیش رفته است تمام فکرتان را به خود مشغول می‌کند. آیا دوست دارید تمام سال‌های بزرگسالی را با بلوغ و دانایی بگذرانید؟ اگر اینچنین است پس این سریال مناسب شماست. داستانی درباره مایا و آنا، دختران 13 ساله‌ای که با چالش‌های زندگی نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.


3. سفیدپوستان عزیز – Dear White People – 2017

فیلمی اقتباسی از فیلم دیگری در سال 2014 درباره گروهی از دانش آموزان سیاهپوست که به دانشگاه وینچستر که پر از دانشجویان سفیدپوست است می‌روند. فیلم به مشکلات نژادی دوران پسانژادپرستی آمریکا می‌پردازد. فیلم نژادپرستی و کنار آمدن جامعه با آن در این مسیر را نشان می‌دهد. سریال برای نمایش پیام خود از لحن کنایی استفاده کرده و اجراهای خوب بازیگران هم این پیام را به خوبی منتقل می‌کند.

همچنین بخوانید: 6 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال جدید مخالفان خورشیدی (Solar Opposites)


2. آدامس جویدن – Chewing Gum – 2015-2017

اگر می‌خواهید مدتی از “ناامن” فاصله بگیرید این سریال را تماشا کنید. این سریال نتفلیکس از سریال‌های دیگر لیست کوتاه‌تر است، اما چیزی از آن کم ندارد. این سریال برنده بفتا داستان دختر 24 ساله‌ای به نام تریسی گوردون است که تجربه‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد. او مذهبی بوده و بیانسه یکی از خدایان موردپرستش اوست. با این حال هیچ عبادتی نمی‌تواند او را برای مشکلات و تجربه‌هایی که در این شرایط فرا می‌گیرد، آماده نماید.


1. آتلانتا – Atlanta – 2016

اگر می‌خواهید داستان جوان‌هایی را تماشا کنید که دوست دارند در زندگی کار خوبی انجام داده و به دنبال رویاهایشان می‌روند، پس این سریال برایتان مناسب است. یک سریال تحسین شده و برنده ‌امی ساخته “دونالد گلاور” (Donald Glover). همانطور که از نامش پیداست سریال در آتلانتا رخ داده و داستان ارن را نشان می‌دهد کسی که به خانه می‌آید تا در حرفه موسیقی یکی از اقوامش، آلفرد شرکت کند. در حین ارتباط با آلفرد در کنار دوست او قرار می‌گیرد. در همین حین باید رابطه‌اش با ونسا که از او دختری به نام لوتی دارد، را هم سروسامان دهد. او پس از روبرو شدن با مشکلات مختلف در زندگی باید خودش را به او و دیگران ثابت کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم