ساخت اقتباس جدیدی از فیلم Wolfman با بازی رایان گاسلینگ رسما تایید شد

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی یونیورسال پیکچرز، این کمپانی قصد دارد اقتباس جدیدی از فیلم “مرد گرگ‌نما” (Wolfman) را تولید کند و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) به‌عنوان بازیگر نقش اول این فیلم معرفی شده است.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، “لورن شاکر بلوم” (Lauren Schuker Blum) و “ربکا آنجلو” (Rebecca Angelo) وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم “مرد گرگ‌نما” را برعهده خواهند داشت. این دو نفر پیش از این سابقه نگارش فیلمنامه سریال “نارنجی مد جدید است” (Orange Is the New Black) برای شبکه نتفلیکس را بر عهده داشته‌اند. به نظر می‌رسد که تصمیم کمپانی یونیورسال پیکچرز در بازسازی این فیلم ترسناک، موفقیت این کمپانی در بازسازی اخیرش یعنی فیلم “مرد نامرئی” (The Invisible Man) با بازی “الیزابت ماس” بوده باشد.

اولین قسمت از فیلم “مرد گرگ‌نما” محصول سال 1941 بوده که در چند قسمت تولید و پخش شده و آخرین بازسازی آن در سال 2010 به کارگردانی “جو جانستون” (Joe Johnston) ساخته شده است. یونیورسال پیکچرز تاکنون هیچ کارگردانی برای فیلم جدیدش، “مرد گرگ‌نما”، را معرفی نکرده و تاریخ اکرانی هم برای آن اعلام نشده است.

رایان گاسلینگ، بازیگر 39 ساله‌ی کانادایی، سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مثل “لالالند” (La La Land)، “نخستین انسان” (First Man)، “رانندگی” (Drive) و “بلید رانر 2049” (Blade Runner ۲۰۴۹) را در کارنامه خود دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم