احتمال حضور لئوناردو دیکاپریو در فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی

زمستان گذشته بود که خبر ساخت اثر جدید کارگردان برنده اسکار، “آدام مک کی” (Adam McKay)، به‌نام “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up) برای شبکه نتفلکیس منتشر شد که تاکنون حضور و نقش‌آفرینی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و بعد از آن  “کیت بلانشت” (Cate Blanchett) در این فیلم تایید شده‌است.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه نتفلیکس، گفته می‌شود که “لئوناردو دی کاپریو” (Leonardo DiCaprio) گزینه مورد نظر مک‌کی برای پیوستن به این فیلم کمدی است. این درحالی است که دیکاپریو در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی به نام “قاتلان فلاور مون” (Killers of the Flower Moon) هم حضور خواهد داشت که شروع مراحل فیلمبرداری‌اش هنوز مشخص نشده‌ و همین موضوع باعث شده تا این بازیگر سرشناس به این پیشنهاد چراغ سبز نشان دهد.

“آدام مک کی” علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم “به بالا نگاه نکن” را هم برعهده خواهد داشت و به گفته‌ی او “به بالا نگاه نکن” فیلمی مهیج و کمدی است و داستان آن درباره دو ستاره‌شناس است که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. این کارگردان ۵۱ ساله کارگردانی آثار موفقی مثل “رکورد بزرگ” (The Big Short) و “معاون” (Vice) را در کارنامه خود دارد که هردوی آنها نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم