تریلر فصل سوم و پایانی سریال Dark منتشر شد؛ اعلام تاریخ پخش

سرانجام شبکه نتفلیکس با انتشار تریلر رسمی سریال پرطرفدار “تاریک” (Dark)، تاریخ پخش فصل سوم و پایانی این سریال علمی-تخیلی را نیز اعلام کرد. در طول تریلر یک دقیقه‌ای منتشر شده از فصل سوم سریال “تاریک”، شاهد صحنه‌هایی مهیج از داستان پیچید و معمایی آن هستیم که خبر از برملا شدن رازهای بیشتر دنیای عجیب و غریب داستان آن می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

طبق اعلام شبکه نتفلیکس، فصل سوم و پایانی سریال “تاریک” در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) و در هشت قسمت بر روی سرویس استریم این شبکه قرار خواهد گرفت. این تاریخ در واقع همان تاریخی است که در قسمت نهایی فصل دوم شاهد نابودی دنیای سریال و رسیدن آخرالزمان در آن بودیم. این به این معنی است که در فصل سوم، همانطور که انتظار هم می‌رفت، شاهد پایان چرخه و یا ادامه یافتن آن در دنیایی دیگر خواهیم بود.

وظیفه ساخت و کارگردانی فصل سوم سریال “تاریک” مانند دو فصل گذشته بر عهده “باران بو اودار” (Baran bo Odar) بوده است و  لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل و سباستین رودولف از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی این سریال هم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم