معرفی 6 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال جدید “پتال لاک” (Paatal Lok)

سریال “پتال لاک” از آمازون پرایم داستانی تیره و تاریک دارد که در پایتخت هند جریان دارد، جایی که قهرمان و ویلنی وجود نداشته و مردم درهم شکسته باید با حقیقت دست و پنجه نرم کنند. این فیلم از لحاظ بصری و مضمون دیدنی بوده، داستان جذاب آن درباره زندگی بازرسی به نام هتی رم است. زمانی که سه مرد و یک زن به جرم توطئه روزنامه نگاری به نام سانجیو مهرا را به قتل می‌رسانند، فرصت درخشانی برای هتی پدید می‌آید. اما آنچه که در ابتدا فرصت خوبی است، او را به یکی از تاریک‌ترین گوشه‌های جهان می‌کشاند.

این فیلم به دلیل نمایش بی رحمانه اما تکان دهنده جرم و جنایت تحسین شده، و اگر آن را تماشا نکرده‌اید باید زودتر این کار را انجام دهید. در اینجا می‌خواهیم لیستی از سریال‌های هندی مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. شعر خون – Bard of Blood – 2019

سریالی اقتباسی از رمانی نوشته “بلال صدیقی” (Bilal Siddiqui) که نه تنها تریلری جذاب است بلکه اجرای زیبای “عمران هاشمی” (Emraan Hashmi) را ارائه می‌دهد. داستان درباره ماموری به نام کبیر آناند است که به بچه‌های مدرسه ادبیات درس می‌دهد، اما زمانی که چهار جاسوس هندی در ماموریتی در بلوچستان دستگیر می‌شوند، به زندگی گذشته‌اش بازمی گردد. بنابراین گذشته کبیر فاش شده و آنچه که به عنوان مأموریت نجات آغاز شد، همه چیز در رابطه با او و دنیای اطرافش را تغییر می‌دهد.

همچنین بخوانید: 15 مینی سریال جذاب و دیدنی که می توانید تنها در چند روز تماشا کنید


5. جمتارا – Jamtara – 2020

گرچه این سریال تحت حمایت نتفلیکس قرار نگرفت، اما بلافاصله پس از اکران حضور قوی‌اش را ثابت کرد. سریالی براساس داستان واقعی جرائم سایبری در هند درباره زندگی مردان جوانی که از طریق عملیات سایبری پول به جیب می‌زنند، اما زمانی که سیاستمداران می‌خواهند در این سود سهیم شده و پلیس‌ها مانع آن شوند همه چیز گره می‌خورد.


4. لیلا – Leila – 2019

یک درام آخرالزمانی درباره داستان تخیلی مادری که به دنبال دخترش می‌گردد. گرچه این سریال از زمان اکران نقدهای مختلف دریافت کرده، اما اثر ارزشمندی است زیرا افراط گری مذهبی و زندگی تاریک افراد مستبد را به تصویر می‌کشد. نمایش آینده هم دیدنی بوده، و متوجه می‌شویم یک مینی سریال هم می‌تواند شاهکار باشد.


3. جنایت دهلی – Delhi Crime – 2019

یکی از بهترین سریال‌های جنایی هند براساس پرونده واقعی تجاوز گانگسترهای دهلی که پلیس باید مجرمین را دستگیر کرده و عدالت را اجرا کند. همچنین به نقش رسانه در مواجهه با جرائم نیز نگاهی می‌اندازد. ساخت سریال درباره پرونده‌ای که کشور را تکان داد کار آسانی نیست، اما این سریال تلاشش را به خرج داده و یک فضای احساسی خلق می‌کند که شایسته تماشا کردن است. پس آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های هندی که باید تماشا کنید


2. میرزاپور – Mirzapur – 2018

سریال اوریجینال آمازون پرایم درباره رئیس دنیای مافیا، آکانداناند تریپاتی، با بازی زیبای “پانکاج تریپاتی” (Pankaj Tripathi) که پسرش مونا وارث دنیای او می‌شود. یک حرکت اشتباه آنها این جانشین تشنه قدرت را در مقابل راماکانت پاندیت وکیل و پسرانش گودو و بابلو قرار می‌دهد. خشونت میان این دو خانواده هرگز متوقف نمی‌شود. گرچه سریال‌های دیگر لیست هم دست کمی ندارند اما عناصر اکشن و درام سریال شما را سرگرم می‌کند. حتی توجه آن به جزئیات هم تاثیرگذار است.


1. بازی‌های مقدس – Sacred Games – 2018

“بازی‌های مقدس” اولین فیلم هندی اوریجینال نتفلیکس است که پس از پخش سریال‌های بسیاری با آن رقابت کردند. طی سال‌ها جایگاه خود را حفظ کرده و در چند قسمت جایزه‌امی نامزد شده است. این سریال با حضور “سیف علی خان” (Saif Ali Khan) و “نوازالدین صدیقی” (Nawazuddin Siddiqui) به ماجرای بازرس پلیس سارتاج سینگ و گانش گیتوند گانگستر می‌پردازد. زمانی که زندگی این دو شخصیت به هم گره می‌خورد، سینگ خود را در توطئه‌ای می‌بینید که که نه تنها شهر بلکه کشور را به خطر می‌اندازد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم