دومین تریلر رسمی فیلم Tenet دنیایی مهیج و استرس‌زا را به تصویر کشیده است

سرانجام بعد از گذشت تقریبا پنج ماه از انتشار اولین تریلر فیلم “تنت” (Tenet)، کمپانی برادران وارنر ساعاتی پیش دومین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز بیشتری هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدیدی را تماشا کنید:

نکته‌ی مهم درباره اثر جدید کارگردان محبوب سینما یعنی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan) این است که تاریخ اکران این فیلم که پیش از این ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) اعلام شده بود، بعد از همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها به درخواست شخص نولان تغییری نکرد و همچنان هم قطعی نشده است. کریستوفر نولان در این مدت برای بازگشایی مجدد سینماها در زمان اکران فیلم “تنت” سخت تلاش کرده است اما با این حال اگر روند شیوع کرونا با همین وضع ادامه پیدا کند، کمپانی وارنر نیز مجبور به تغییر زمان اکران این فیلم خواهد شد.

“کریستوفر نولان”، کارگردان و نویسنده “تنت” پیش از این درباره جدیدترین اثرش اظهار داشت: “نقطه‌ پرش ما برای شروع ساخت این فیلم، نگاه به آن به‌عنوان اثری با محوریت جاسوسی بود. اما در این مسیر به مقاصد متفاوت و متعددی قدم گذاشتیم؛ با امید به اینکه بتوانیم همزمان از روی چند ژانر به‌شکلی هیجان‌انگیز و تازه گذر کنیم. شکی در این وجود ندارد که «تنت» جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی ما تا به امروز به‌حساب می‌آید. جان دیوید واشنگتن در این فیلم نقش کاراکتری به‌شدت نزدیک به یک قهرمان را بازی می‌کند. او یک نقش‌آفرین بسیار بااستعداد و توانمند از نظر بدنی است و این به هیجان فیلم نیز کمک زیادی کرده است.”

این فیلم در تابستان 2019 مقابل دوربین رفت. گفته می‌شود که فیلم “تنت” با بودجه‌ای ۲۲۵ میلیون دلاری ساخته خواهد شد که با توجه به غیر اقتباسی بودن این فیلم، اختصاص دادن چنین هزینه‌ای از طرف کمپانی برادران وانر تقریبا باور نکردنی است! اما از آنجایی که آثار قبلی “نولان” موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده‌اند و مخاطبان بی شماری همواره منتظر خلق اثر جدیدی توسط این کارگردان هستند، کمپانی برادران وارنر حاضر به چنین سرمایه گذاری‌ای بر روی فیلم جدید “تنت” شده است. جالب است بدانید فیلم هایی مثل “تلقین” (Inception)، “میان ستاره ای” (Interstellar)، “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) و حتی “دانکرک” (Dunkirk) هم با بودجه ای بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار ساخته شده اند.

فیلم “تنت” یک اکشن خارق العاده توصیف شده است که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است.

علاوه بر “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون”، “الیزابت دبیکی”، “مایکل کین”، “کنت برانا”، “دیمپل کاپادیا”، “آرون تایلر-جانسون” و “کلیمانس پوزی” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. Roya

    خرداد 3, 1399

    به نظرم خیلی باید شبیه فیلم اینسپشن باشه، با این حال اکشنش خیلی جذابه و خداکنه عقب نیفته اکرانش.

    پاسخ

  2. عبآس

    خرداد 2, 1399

    بی‌صبرانه منتظرم

    پاسخ